امکانات جدید اینستاگرام برای صفحات پرمخاطب

اخبار روز تکنولوژی 22 آذر 1397 علی مظفری

امکانات جدید اینستاگرام برای صفحات پرمخاطب

اینستاگرام (instagram) در حال برنامه‌ریزی برای عرضه قابلیت‌های ویژه‌ای برای کاربران تاثیرگذار خود مانند افرادی که دنبال کنندگان زیادی دارند (influencer) و افراد مشهور است که به آنان این امکان را خواهد داد تا اطلاعات دقیق‌تری از جامعه دنبال کنندگان خود (follower) دریافت کنند. این قابلیت‌ها که در قالب حساب کاربری Creator Account عرضه خواهد شد، تنها محدود به مشاهیر و افراد دارای دنبال کننده زیاد خواهد بود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، یکی از نمایندگان اینستاگرام اعلام کرده است که اینستاگرام قصد دارد اطمینان حاصل کند اینستاگرام بهترین و ساده‌ترین مکان برای ایجاد گروه مخاطب و ساخت برندهای شخصی است.

یکی از ویژگی‌های این حساب‌های ویژه به صاحبان کسب و کارها این امکان را می‌دهد که تحلیل عمیق‌تری از دنبال‌کنندگان خود داشته باشند. این کاربران اینستاگرام قادر خواهند بود گزارشات روزانه و هفتگی از رفتار مخاطبان خود دریافت کنند تا درک بهتری از عوامل کاهش و یا افزایش محبوبیت خود داشته باشند.

قابلیت بعدی امکان فیلتر کردن پیام‌های شخصی (Direct) بر اساس برچسب‌هایی همچون دوستان و شرکای تجاری است. این قابلیت به صفحات پرمخاطب اینستاگرام اجازه می‌دهد ارتباطات خود با مخاطبان را بهبود بخشیده و دسترسی ساده‌تری به پیام‌های اولویت‌دار داشته باشند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی اینستاگرام، این قابلیت‌ها به‌طور آزمایشی در دسترس تعداد اندکی قرار دارد و در سال 2019 شاهد دسترسی عمومی به آن‌ها خواهیم بود.

 

منبع: Phonearena