ورود لپ تاپ MSI GT72 Dominator Pro به بازار الکترونیک و دیجیتال

اخبار روز تکنولوژی 27 آبان 1393 علی مظفری

ورود لپ تاپ MSI GT72 Dominator Pro به بازار الکترونیک و دیجیتال

این سری از لپ تاپ های msi، مجهز به پردازنده ی گرافیکی Maxwell شده، که این سیستم را برای گیمرهای حرفه ای مناسب کرده است.
علاوه بر کارت گرافیک، 4 عدد هارد SSD، به بوت شدن سریع تر سیستم کمک می کند و باعث منحصر به فرد شدن این سیستم شده است. 
در ساخت و طراحی GT72، بعضی از ویژگی ها و شکل ظاهری لپ تاپ Alienware به کار رفته. در قسمت پشت آن، دریچه هایی با نور قرمز رنگ برای خنک نگه داشتن سیستم  طراحی شده است. 

این سری تنها 3.1 کیلوگرم وزن دارند که در سری لپ تاپ های گیمینگ وزن مناسب تری دارد و که شما به راحتی می توانید حمل کنید. 

معرفی MSI GT72 Dominator Pro

صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن 1920*1080 نسبت به رقبای خود، کمی ضعیف تر است، چرا که تصاویر را به واضحی زیاد نمایش نمی دهد. در عوض میزان صدای خروجی، بسیار بلند و حدود 93 دسی بل برآورد شده است، اما باز هم از مدل Alienware 17، که 99 دسیبل است کمتر است. 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ MSI GE62 7RE | لپ‌تاپ قدرتمند ارتشی!

صفحه کیبورد کامل و فاصله بین کلیدها، منجر به سریعتر شدن و افزایش دقت و صحت تایپ کردن می شود. علاوه بر این چهار نور پس زمینه که به صورت مجزا در مکان های مختلف کیبورد قرار دارند، کار کردن در محیط های کم نور را آسان تر می کند. 
تاچ پد دقیقا در زیر کلید space قرار دارد و  دارای دو کلید مجزا می باشد. تاچ پد، علاوه بر فرمان های معمول لمسی، قابلتی دارد که با فشار داردن سه انگشت مرورگر اینترنت اکسپلورر را اجرا می کند. 

بررسی اجمالی MSI GT72 Dominator Pro

از لحاظ پورت و درگاه خارجی، دو عدد پورت USB3 و درایو Blue-ray در سمت راست، چهار پورت USB3 دیگر، همراه با کارت خوان، جک میکروفون و هدفون در سمت چپ و همچنین در جلوی لپ تاپ خروجی HDMI، پورت شبکه و دو عدد رابط کوچک دیجیتال صوتی و تصویری قرار گرفته اند. از این رو مشاهده می کنید که این لپ تاپ از لحاظ پورت، یک سیستم همه کاره است و هیچ کمبودی ندارد. 
در آزمایش های صورت گرفته روی باتری، این محصول تا 3 ساعت و 14 دقیقه، بدون اتصال به شارژر به شما کارایی می دهد. 

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود


از مشخصه ی سخت افزاری فوق العاده ، وجود پردازنده ی گرافیکی Nvidia GeForce GTX 980M، که مجهز به 8 گیگابایت حافظه ی اختصاصی می باشد و نیاز شما را برای اجرای  سنگین ترین بازی های یارانه ای را برآورده می کند. علاه بر گرافیک، از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به پردازنده ی Intel Core i7-4710HQ با سرعت فرکانس 2.5 گیگاهرتز ، 32 گیگابایت حافظه ی رم ، 4 عدد حافظه ی 128 گیگابایتی از نوع SSD، که به صورت موازی باهم کار می کنند و این باعث سریعتر شدن عملکردشان می شود و همچنین 1 ترابایت هارد دیسک HDD اشاره کرد.