محصولات مرتبط
نقد و بررسی لپ تاپ های لنوو سری G5070

نقد و بررسی 27 آذر 1393 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ های لنوو سری G5070


 لپ تاپ های لنوو سری G5070 با کانفیگ های مختلف در بازار الکترونیک و دیجیتال موجود است که شما می توانید در قسمت فروش محصولات آن ها را مشاهده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی لپ تاپ های لنوو سری G5070 بپردازیم و مروری بر نقاط قوت و ضعف آن داشته باشیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

طراحی و ساخت لپ تاپ های لنوو سری G5070

یک سری از محصولات لنوو که با اسم لنوو سری G5070 وارد بازار شده اند، دارای وزن و ضخامت کمتر نسبت به محصولات سری قبل می باشند و حمل و نقل این محصول را آسان کرده است. همین موضوع یکی از نقاط مثبت لپ تاپ محسوب می شود. کیفیت ساخت این محصول به گونه ای است که این لپ تاپ را در برابر ضربه حفظ می کند و از آسیب پذیری زیاد آن جلوگیری می کند. قاب پشت صفحه‌نمایش و قسمت زیرین دستگاه، دارای بافتی مانند سوهان بسیار نرم است که امنیت خوبی را در دست ایجاد می‌کند و قابلیت بالایی در جذب چربی دست دارد.

این کمپانی در ساخت بلندگوهای این سری از لپ تاپ ها، مانند سری های قبل از تکنولوژی Dolby(دالبی) استفاده کرده است، که شما می توانید انتظار صدای بسیار بلند بدون لرزش را از لپ تاپ خود داشته باشید.

 

نقد و بررسی لپ تاپ های لنوو سری G5070

 

صفحه نمایش لپ تاپ های لنوو سری G5070

صفحه نمایش لپ تاپ های لنوو سری G5070 هم مانند لپ تاپ های سری قبل، 15.6 اینچی و از جنس LED-Backlit  می باشد. این لپ تاپ با رزولوشن 1366*168، تصاویر را بسیار با کیفیت و به وضوح و روشنی نشان می دهد. این صفحه نمایش به دلیل براق بودن، دید شما را در زیر نور زیاد کمی با مشکل رو به رو می کند، البته این موضوع مشکل بزرگی نخواهد بود و در اکثر لپ تاپ ها وجود دارد.

نکته ی مهم دیگر اینکه، اندازه ی زاویه دید در این لپ تاپ مناسب است.

 

نقد و بررسی لپ تاپ های لنوو سری G5070

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ های لنوو سری G5070

صفحه کلید این سری، یک کیبورد کامل محسوب می شود به این معنی که دارای قسمت عددی جداگانه می باشد، این موضوع یکی از نقاط قوت لپ تاپ محسوب می شود.

کلیدهای انحنادار و فاصله ی بین کلیدهای کیبورد، باعث می شوند که دقت و صحت تایپ کردن افزایش یابد. اصطلاحا به این نوع صفحه کلید، ACCU TYPE می گویند.

حالا وقتشه! مشاهده قیمت و مشخصات لپ تاپ لنوو مدل Essential G5070 پردازنده i7

 تاچ پد دارای دو کلید اصلی به صورت جداگانه می باشد. سطح تاچ پد بسیار صاف و بدون هیچ‌گونه بافتی است، که دقیقا در زیر کیبورد قرار دارد و فرمان های لمسی شما را به راحتی انجام می دهد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ های لنوو سری G5070

 

پورت ها و باتری لپ تاپ های لنوو سری G5070

این دستگاه، یک سیستم همه چیز تمام است و تمام امکانات لازم را دارا می باشد. این سیستم مجهز به، یک پورت USB3، دو پورت USB2، پورت شبکه Rj 45، خروجی HDMI و خروجی VGA می باشد.

در ضمن این لپ تاپ دارای بلوتوث و وای فای برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

باتری به کار رفته در این لپ تاپ، 4 سلولی یون است و در تست های صورت گرفته روی این باتری نشان داد که این باتری تا 4 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

 

سخت افزار لپ تاپ های لنوو سری G5070

این سیستم با کانفیگ های متفاوت در بازار الکترونیک و دیجیتال موجود می باشد، از جمله پردازنده های تعبیه شده:  نسل چهارم Intel Core i7 4510U با سرعت فرکانس 3.1-2  گیگاهرتز، که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند.

همچنین مقدار فضای رم حداکثر 6 گیگابایت در نظر گرفته شده است، که بسته به نوع کاربری و نوع انتخابی شما این مقدار می تواند کمتر شود

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود

این لپ تاپ حداکثر 1000 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک را دارا می باشد.

پردازنده ی گرافیکی این محصول بسته به مدل انتخابی شما یا از سری R7 شرکت  AMD می باشد  و یا از سری HD، همچنین حداکثر به 2 گیگابایت حافظه به صورت جداگانه مجهز شده است. این پردازنده های گرافیکی تمام نیازهای شما برای بازی های رایانه ای سنگین، کارهای گرافیکی، نرم افزارهای سه بعدی و کارهای خانگی را به راحتی پشتیبانی می کند.