نقد و بررسی تبلت Lenovo A3500

نقد و بررسی 09 بهمن 1398 علی مظفری

نقد و بررسی تبلت Lenovo A3500

 

چند سالی است که شرکت چینی لنوو شروع به ساختن تبلت هایی کرده است که با وجود قیمت پایین و مناسب، عملکرد فوق العاده ای دارند و در بازار الکترونیکی جنبش زیادی ایجاد کرده اند.

اکنون به بررسی این تبلت می پردازیم:

 

طراحی و ساخت :

بدنه ی این تبلت از جنس پلاستیک براق ساخته شده است که نسبت به قیمت این دستگاه کیفیت مناسبی دارد و شما را از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

در قسمت بالای این تبلت شیار Micro USB برای اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر جهت رد و بدل اطلاعات و یک جک 3.5 میلیمتری هدفون، در قسمت زیرین این تبلت تنها شیاری برای میکروفن وجود دارد، در قسمت راست کلید پاور ( جهت خاموش و روشن کردن دستگاه) و کلید تنطیم صدا، در قسمت چپ، شیار سیم کارت وجود دارد که قابلیت مکالمات تلفنی را برای شما فراهم میکند و کارت حافظه یMicro SD، که امکان افزایش حافظه را دارد.

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo A3500

 

صفحه نمایش:

این صفحه نمایش با پنل IPS( امکان دید مناسب تا زاویه 90 درجه از هر دو طرف دستگاه) و با دقت 1280*800 ساخته شده است.

در کل کیفیت این صفحه نمایش به نوبه ی خود بازده ی خوبی داشته است.

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo A3500

 

دوربین:

این تبلت مجهز به دو دوربین است، یکی دوربین عقب برای فیلم برداری و عکس برداری با کیفیت 5 مگاپیکسل و دیگری دوربین جلویی با کیفیت 2 مگاپیکسل که به عنوان وب کم برای تماس های ویدیوئی استفاده میشود.

 

نقد و بررسی تبلت Lenovo A3500

 

سخت افزار و باتری:

پردازشگر استفاده شده در این تبلت 4 هسته ای Mediatek MT8382 (مدیا تک) با سرعت فرکانس 1.3 گیگاهرتزی است.

همچنین این تبلت به 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، که فضای مناسبی برای ذخیره ی فایلهای شما و عکس و فیلم است.

در تست های انجام شده، باتری این تبلت، تا 8 ساعت استفاده ی ممتد و بدون اتصال به برق به شما کارایی می دهد.

در ضمن لنوو از نسخه ی آب نبات ژله ای (4/2/2) اندروید برای سیستم عامل این تبلت استفاده کرده است. البته شما می توانید این نسخه را به ورژن 4/4 آندروید، که با نام کیت کت معرفی شد ارتقاء دهید.