محصولات مرتبط
نقد و بررسی پسربازیگوش ایسوس K550VX

نقد و بررسی 12 دی 1395 علی مظفری

نقد و بررسی پسربازیگوش ایسوس K550VX

نقد وبررسی ایسوس K550VX

 

طراحی

در اولین برخورد میتوانید به بازیگوش بودن این محصول از طریق طراحی بدنه با جنس پلاستیک مشکی براق با خط های قرمز پی ببرید با بازکردن درب لپ تاپ و نمایان شدن بدنه مات و کی برد با نوشته های قرمز کاملا شما را به یاد بازی و طراحی سری گیمینگ G ایسوس میندازه.

 

نقد وبررسی ایسوس K550VX

 

سخت افزار

برای اولین بار است که ایسوس در سری K از این نوع طراحی استفاده کرده است تا یک دستگاه برای علاقه مندان به گیم با بودجه مناسب در نظر گرفته باشد.برای سخت افزار این پسربچه بازیگوش یک پردازشگر شرکت اینتل نسل ششم Sky lake مدل core i7-6700HQ استفاده شده است تا برای کارهای پردازشی هم بتوان روی K550VX حساب کرد.

خیلی مشتاق هستیم بدانیم برای این لپ تاپ با طراحی گیم شرکت ایسوس چه گرافیکی در نظر گرفته است.

GTX 950M 4GB GDDR5 این مدل گرافیک از شرکت انویدیا جیفورس برای گیم های معمولی و نیمه حرفه ای بروز استفاده میشود و برای گیم های سنگین و حرفه ای باید کمی تنظیمات گیم را در حالت Low قراردهیم تا در اجرا به مشکل برنخوریم.

نقد وبررسی ایسوس K550VX

 

صدا و تصویر

استفاده از یک پنل TFT LED-Backlit LCD 15.6” Full HD با روکش مات میتواند انتخاب خوبی برای مناسب تر شدن قیمت تمام شده و هم محافظت چشمان شما در نگاه کردن مدت زمان زیاد به نمایشگر این لپ تاپ باشد.

استفاده از یک وب کم 720p HD بهمراه دو عدد میکروفن برای داشتن کیفیت صدای بهتر در کنار سنسور نور محیط در این لپ تاپ باعث جلب رضایت ما شد.

 

نقد وبررسی ایسوس K550VX

 

اینبار هم ایسوس برای این لپ تاپ بازیگوش مثل سایر دستگاه های سری K و X خود از سیستم صوتی سونیک مستر استفاده کرده است صدای این لپ تاپ خوب و رسا است اما اگر بدنبال صدای بلند و قوی هستید از اسپیکر های جداگانه باید استفاده کنید.

 

نقد وبررسی ایسوس K550VX

کیبورد و تاچ پد

کیبورد نرم،راحت و استاندارد جزیره ای لپ تاپ K550VX برای تایپ کردن عالی و مناسب است.اما تنها نکته آزار دهنده، نبود نور پس زمینه کیبورد و حروف قرمز رنگ است که بدلیل طراحی گیم استفاده شده است کمی در مدت زمان زیاد چشمان شما را خسته میکند.

با تاچ پد بزرگِ هوشمند و روان این لپ تاپ دیگر نیازی به موس نخواهید داشت.

 

نقد وبررسی ایسوس K550VX

 

پورت و اتصالات

نقد وبررسی ایسوس K550VX

در انتها

نقد وبررسی ایسوس K550VX

 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس FX553VD