نقد و بررسی لپ تاپ ASUS G550JX

نقد و بررسی 11 مرداد 1394 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ ASUS G550JX

برند خوش نام و شناخته شده ایسوس که در تولید انواع لپ تاپ، تبلت و موبایل مهارت ونوآوری خاصی از خود نشان داده و طرف داران بیشماری دارد، با معرفی محصولات سری جدید G که با مدل های G550JX شناخته میشوند علاوه بر تغییرات ظاهری و آپدیت پردازنده ، در بخش گرافیکی هم مجهز به پردازنده گرافیکی سری ۹ انویدیا شده اند. گروه ایسوس Republic Of Gamersیا ROG ، یک لپ‌تاپ فوق‌العاده جمع و جور دارای  صفحه نمایش 15.6 اینچی را که تمامی ویژگی‌های یک لپ‌تاپ فوق‌العاده را که ROG به واسطه آن محبوب است، زیر دست شما می‌آورد. همچنین شاهد یک کیفیت صوتی فوق العاده و استثنایی در این دستگاه هستیم. این لپ تاپ مخصوص گیمینگ، قدرتمند و قابل حمل، عملکرد بالا با امکان اورکلاک دارد و صفحه نمایش آن با کیفیت 4K است. با ادامه ای نقد و بررسی در فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

طراحی و ساخت:

لپ تاپ G550JX به دلیل داشتن صفحه نمایش کوچکتر( 15.6 اینچ) نسبت به لپ تاپ های همین سری وزن کمتری دارد (2.6 کیلوگرم) و حمل و نقل آسانتر را تضمین می کند. البته این نکته را به یاد داشته باشید که لپ تاپ های مخصوص بازی باید کمتر جابجا شوند تا دچار مشکلات فنی نشوند. طراحی خاص این لپ تاپ با روکش مشکی فلزی و خطوط قرمز زیبا، بسیار شیک و لوکس می باشد. در این لپ تاپ دو فن هوشمند برای بازده ماکزیمم و ایجاد کمترین نویز تعبیه شده اندو با کمک سیستم های ASUS SonicMaster و ROG AudioWizard صدای قوی و عالی را برای هر نوع بازی تضمین می کند.

در حالی که بسیاری از نوت بوک های گیمینگ به صدا به عنوان یک موضوع ثانویه توجه می کنند در G550 امکانات صوتی در مرکز توجه قرار دارند. این مدل با قابلیت های اختصاصی ASUS SonicMaster و ROG AudioWizard توسط تیمی از مهندسان برای توازن مناسب میان سخت افزار و نرم افزار و تولید بهترین صدا در نوت بوک طراحی شده است. قطعا بازی در بهترین سطح اجرا می شود اما صدای آن نیز بی نظیر است. تمام جلوه های صوتی و نت های صدا با قدرت, دقت و شفافیت بیشتری منتشر می شوند. این فراتر از یک لذت است و همانطور که گیمرها می دانند صدا یکی از عوامل موفقیت در بازی است و اطلاع از موقعیت منبع صدا در بازی نقش حیاتی دارد. G750 دارای جدیدترین طراحی است و اختصاصا برای بازی و گیمرها تولید شده است.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس FX553VD

مدل G550‌ نسبت به نوت‌بوک‌های پیشین سری G باریک‌تر شده و تمرکز بیشتر بر بازی‌ دارد. مدل G550‌ سلاحی پرقدرت برای پاسخ به نیاز گیمرها در انواع بازی‌ها است، شما بازی قوی‌تری خواهید داشت و تیم شما در این نبرد پیروز است. بدنه جذاب G550‌ مانند سایر مدل‌های این سری با الهام از جنگنده‌های رادار گریز طراحی شده و سطح ارگونومیک آن برای بازی‌های طولانی راحت است. برای ارتباط بهتر با هم‌تیمی‌های خود می‌توانید از یک دوربین HD استفاده کنید و طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی اختصاصی، تجربه شما از بازی را تکمیل می‌کنند.

در کل ویژگی های این لپ تاپ به شکلی است که قدرت و کارایی بسیار بالایی دارد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ ASUS G550JX

 

صفحه نمایش:

این لپتاپ کیفیت تصویر 4K دارد که از نوع LCD 15.6 اینچی است. صفحه نمایش این لپتاپ روکش مات دارد و با داشتن پنل IPS دید عالی در 178 درجه به ما می دهد که جزئیات قابل ملاحظه را نشان می دهد.

نقد و بررسی لپ تاپ ASUS G550JX

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Lenovo Ideapad 330 | ساده، زیبا و کارآمد!

صفحه کلید و تاچ پد:

صفحه کلید این لپ تاپ از نوع chiclet است و با داشتن کلید های مخصوص بازی و نور پشت زمینه قابل تنظیم و خطوط قرمز زیبا در طراحی آن، تجربه شیرین عمل تایپ را به شما می دهد. کلیدهای Num-Pad نیز سرعت را در تایپ اعداد و انجام محاسبات توسط لپ تاپ بیشتر می‌کنند و تاچ پد آن با ظاهر فلزی جذاب(به همراه پشتیبانی از فرمان چند لمسی)، ماشین رویایی بازی را برای علاقه مندان ارائه می دهد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ ASUS G550JX

 

پورت ها و باتری:

پورت های موجود در این لپتاپ عبارتند از: کارت خوان SD، پورت شبکه گیگابایتی RJ45،  سه عدد پورت USB 3.0، جک هدفون، جک میکروفون، HDMI.

از دیگر امکانات این دستگاه بلو توث و دی وی دی رایتراز نوع Super Multi DVD است.

باتری این لپ تاپ 4 سلولی لیتیوم-یون با ظرفیت 59 وات ‌ساعت با قابلیت 5 ساعت شارژدهی  می باشد.

نقد و بررسی لپ تاپ ASUS G550JX

 

سخت افزار و عملکرد:

سرعت فوق العاده این دستگاه به دلیل داشتن پردازنده Core i7 4700 به همراه تکنولوژی ASUS TurboMaster است که برای تجربه عالی بازی را برای شما فراهم می کند.

RAM این دستگاه 8 یا 16 گیگابایت DDR3 SDRAM است و حافظه دستگاه 1 یا 2 ترابایت با سرعت 5400rpm می باشد که بسته به کاربرد خود از لپ تاپ می توانید ظرفیت های مختلف را انتخاب کنید.

پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 950M  با حافظه داخلی 4 گیگابایت تجربه عالی گرافیکی را تضمین می کند و بدون هیچ مشکلی می توانید بازی های سه بعدی و برنامه های گرافیکی را دارا باشید.