ورود نسخه ی بتای کروم برای IOS

اخبار روز تکنولوژی 24 آبان 1394 علی مظفری

ورود نسخه ی بتای کروم برای IOS

گوگل در حال حاضر برای کاربران آیفون و آیپد، اجازه ی استفاده از آخرین نسخه از کروم را می دهد. در روز جمعه کمپانی گوگل، از نسخه ی آزمایشی (بتا) کروم برای سیستم عامل Ios رونمایی کرد.

برای کار و دسترسی به این برنامه، کاربران می توانند با گوشی های تحت سیستم عامل iOS خود به صفحه بتا گوگل کروم رفته و در آنجا ثبت نام ، سپس در یک فرم نام و آدرس ایمیل خود را وارد  کنند.در انتها، گوگل برای تایید شدن آدرس ایمیل افرادی که ثبت نام کرده اند یک ایمیل می فرستد.

کاربران می توانند  بر روی آیکون بتا کروم کلیک کنند در این صورت یک منوی دسترسی سریع برای اجرای یک جستجو باز خواهد شد. اگرچه گوگل به افراد امکان ثبت نام برای استفاده از نسخه ی آزمایشی این برنامه را داده است، اما به طور واضح روشن نیست که چه تعداد افراد به این برنامه دسترسی پیدا می کنند. در حال حاضر اپل به توسعه دهندگان اجازه ی تست اولیه این برنامه را داده است.

گوگل ممکن است کاربرانی که ثبت نام کردند و غیر فعال هستند را حذف کند و جای آن ها را به افراد دیگر جهت تست بدهد، این گونه که مشخص است تعداد محدودی امکان استفاده از نسخه ی آزمایشی کروم را دارند.

مانند ارائه دیگر نرم افزارهای بتا، بتا کروم به عنوان بهترین گزینه برای کسانی که می خواهند یک مرورگر خالی از اشکال را تجربه کنند، طراحی نشده است. در عوض، بهترین افراد توسعه دهنده برای تست و بررسی آخرین امکانات ویژگی های این برنامه انتخاب شده اند.