پرچمدار جدید گوشی های LG با نام G5 و قابلیت دوباره تعویض باتری

اخبار روز تکنولوژی 30 فروردین 1395 علی مظفری

پرچمدار جدید گوشی های LG با نام G5 و قابلیت دوباره تعویض باتری

پرچمدار جدید گوشی های LG با نام G5 و قابلیت دوباره تعویض باتری:

گوشی LG G5 دارای باتری کشویی قابل تعویض می باشد، اما نکته در طراحی جالب این گوشی و نوع قرار گرفتن باتری است، یک دکمه کوچک در نزدیکی لبه پایین سمت چپ گوشی قرار دارد که به باتری 2800mAh متصل می باشد و با ضربه زدن به ابن دکمه قادر خواهید بود که باتری را تعویض نمایید.

آزمون های انجام شده به روی این گوشی نشان می دهد که در حالت مکالمه شارژی معادل 4 ساعت به کاربر میدهد که مانند شارژ گوشی سامسونگ مدل s7 می باشد.

از دیگر ویژگی های گوشی LG G5 دسترسی به سیستم Hi-Fi می باشد ، این یک سیستم برای تبدیل با کیفیت بالای دیجیتال به آنالوگ است.

در ادامه به بررسی مشخصات ظاهری و فنی این گوشی می پردازیم:

گوشی LG G5 از یک صفحه نمایش 5.3 اینچی برخوردار است. ابعاد این گوشی به ترتیب (طول، عرض و ارتفاع ) برابر است با: 14.9 cm ، 7.3 cm و  o.7cm. دکمه های تنظیم صدا در لبه کناری سمت چپ گوشی و شکاف مربوط به سیم کارت و کارت حافظه آن در لبه کناری سمت راست گوشی قرار دارد.

چیپست پردازنده این گوشی مدل Qualcomm Snapdragon 820 با تکنولوژی 4 هسته می باشد میزان حافظه رم آن 4GB و حافظه داخلی آن 32GB است ، نکته جالب توجه آن است که این گوشی قادر به ساپورت کارت حافظه تا میزان 2TB (!) می باشد. (البته اگر قادر به تهیه کارت حافظه micro-SD با چنین ظرفیتی باشید!). سیستم عامل LG G5 اندروید 6.0.1 بوده و سیستم های ارتباطی آن شامل بلوتوث ، Wi-Fi و NFC می باشد، این گوشی از یک دوربین با کیفیت 16 مگا پیکسل برخوردار است و دوربین مکالمه تصویری آن کیفیتی معادل 8 مگاپیکسل را دارا است.

اگر در بررسی گوشی های موجود از یک ماتریکس استفاده نماییم که شامل ویزگی های هر گوشی می باشد، گوشی LG مدل G5 می تواند در راس این ماتریس قرار گیرد، چرا که از یک پردازنده قوی، دوربین و نرم افزاری به روز و یک باتری صنعتی منحصر به فرد برخوردار است. اگر هرکدام از آیتم های ذکر شده در بالا برای شما حائز اهمیت باشد بدون شک تلفن همراه LG مدل G5 بهترین انتخاب شما خواهد بود. 

منبع: سایت computerworld.com