گوشی Galaxy Note 5 در راه است

اخبار روز تکنولوژی 07 مرداد 1394 علی مظفری

گوشی Galaxy Note 5 در راه است

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که یک  رویداد مهم در ماه August ( اواسط ماه مهر تا آبان) در پیش است. این مراسم در نیویورک برگزار می شود. سامسونگ قصد دارد که در این مراسم از محصولات جدید خود رونمایی کند. 
شرکت کره ای زمان این مراسم را 13 August بیان کرد، اما جزئیات بیشتری را ارائه نکرده است. این شرکت در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا ماه مارس برگزار شد، از گوشی های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge رونمایی کرد.
Galaxy S6 Edge به عنوان یک دستگاه پرچم دار سامسونگ تمام ویژگی های لازم را در خود جای داد، اما سری Galaxy Note از نظر اندازه با سایز بزرگتر تولید می شود. تنها نکته ی سخت افزاری که واضح است، اینکه در درون گلکسی نوت 5 پردازنده ی Exynos استفاده شده است.
به گفته ی IDC: دو مدل Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge که با نتایج ترکیبی در سه ماهه ی دوم ارائه شدند، به  عنوان مدل های Edge نتوانستند تقاضا واهداف کاربران را برآورده کنند. طبق تحقیقات انجام شده در حال حاضر تمام چشم ها منتظر انتشار زودتر گلکسی نوت 5 و شایعه ی وجود S6 edge plus هستند.
 با توجه به گزارشات رسیده به نظر می رسد، قصد این شرکت از تشکیل زودتر این مراسم در ماه اوت، رونمایی از نسخه ی جدید Galaxy S6 edge و در کنار آن معرفی Galaxy Note 5 می باشد. 
به گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ ممکن است که در این رویداد از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کند که با این کار شوک بزرگی را در بازار ایجاد خواهد کرد.