آیا گوشی شما نسبت به روز اول افت سرعت پیدا کرده است ؟

اخبار روز تکنولوژی 24 مهر 1393 علی مظفری

آیا گوشی شما نسبت به روز اول افت سرعت پیدا کرده است ؟

اگر سرعت تلفن همراه‌تان افت کرده و کارایی سابق را ندارد، نرم افزار قدرتمند Clean Master را برای شما معرفی می‌کنیم، این نرم افزار با پاکسازی فایل‌های بیهوده و آزار دهند جان تازه‌ای را به حافظه تلفن هوشمند شما هدیه می‌دهد. نسخه اندروید و آیفون این برنامه را از گوگل پلی میتوانید دانلود نمایید. بعد از ورود به برنامه با یک نمودار از میزان فضای آزاد و اشغال شده حافظه داخلی و SD باخبر خواهید شد و اینجاست که تصمیم می‌گیرید فایل‌های بیهوده را پاک کنید. با انتخاب گزینه Clean می‌توانید کش مربوط به هر برنامه یا کش کلی سیستم عامل را خالی کنید. این عمل باعث می‌شود فایل‌های اضافی و به درد نخود از روی دستگاه شما پاک شوند.
بخش دیگر مربوط به برنامه‌هایی است که قبلا پاک شده‌اند و فایل‌هایی از آن‌ها روی حافظه دستگاه شما باقی مانده‌اند و جز اینکه حافظه گران قیمت گوشی شما را اشغال می‌کنند کار دیگری ندارند، در این بخش هم می‌توانید این دست فایل‌ها را به راحتی پاک کنید.
 Clean Master فقط برای کسانی که به دنبال معجزه برای افزایش سرعت گوشی و حافظه دستگاه خود هستند می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد.

در نهایت اگر با این برنامه هم سرعت گوشی شما تغییر چندانی نکرد می توانید به مقاله حافظه کش گوشی (Cache) چیست و چگونه آن را پاک کنیم؟ مراجعه کرده و مراحل گفته را انجام دهید.