گوشی وان پلاس 9T با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی  به زودی  معرفی خواهد شد

اخبار روز تکنولوژی 16 تیر 1400 علی مظفری

گوشی وان پلاس 9T با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به زودی معرفی خواهد شد

گوشی هوشمند وان پلاس 9T 5G با رابط کاربری "ColorOS 11 Global" در سه ماهه سوم سال 2021 معرفی خواهد شد. پیش بینی می شود این گوشی هوشمند مجهز به سیستم دوربین اصلی چهارگانه ساخت شرکت هاسلبلاد است که توسط یک سنسور اولیه 108 مگاپیکسلی کامل خواهد شد. این خبر چند روز پس از اعلام وان پلاس مبنی بر ادغام OxygenOS خود با ColorOS Oppo به منظور "بهبود کارایی و استاندارد کردن تجربه نرم افزار" در دستگاه ها منتشر شد. برخی مشخصات صفحه نمایش این گوشی هوشمند ماه گذشته در اینترنت منتشر شده است.

 

گوشی هوشمند وان پلاس 9 تی

 

همانطور که در توییت یک خبرگزاری چینی در توییتر منتشر شده، گوشی هوشمند وان پلاس 9T 5G با رابط کاربری "ColorOS 11 Global" و سیستم دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی چهارگانه معرفی می شود. در مقایسه با سایر مدل های این شرکت، دوربین اصلی گوشی های وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو با سنسورهای 48 مگاپیکسلی شرکت Hasselblad طراحی شده اند. وان پلاس معمولاً حدود شش ماه پس از انتشار سری پرچمداران، نوع T گوشی های پرچمدار خود را روانه بازار می کند. این شرکت چینی وان پلاس 8T را پس از عرضه سری OnePlus 8 در آوریل، در ماه اکتبر معرفی کرد. امسال این شرکت سری OnePlus 9 را در ماه مارس معرفی کرد. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد وجود مدل وان پلاس 9T Pro وجود ندارد.

 

در مورد ادعای tipster مبنی بر اینکه وان پلاس 9T با رابط کاربری ColorOS 11 معرفی خواهد شد، ممکن است آنها به اطلاعیه های هفته گذشته شرکت های وان پلاس و اوپو درباره ادغام OxygenOS با ColorOS اشاره داشته باشند.این شرکت گفت که OxygenOS مانند همیشه سیستم عامل کاربران جهانی وان پلاس است، اما اکنون با " سیستم عاملی پایدارتر و قوی تر" طراحی شده است. این حرکت به دنبال ادغام رسمی شرکت های وان پلاس با اوپو صورت گرفت.

 

گوشی هوشمند وان پلاس 9 تی

 

وان پلاس قبلاً برای تمام مدل های پرچمدار چینی خود، رابط کاربری ColorOS برند اوپو را جایگزین رابط کاربری HydrogenOS کرده است. هر دو شرکت متعلق به مجموعه BBK Electronics هستند که برندهای Vivo ، Realme و iQoo را نیز در اختیار دارد. اطلاعات قبلی ادعا کرده اند که وان پلاس 9T از یک صفحه نمایش OLED سامسونگ LTPO با نرخ تازه سازی متغیر 120 هرتز برخوردار است.

 

منبع: gadgets.ndtv