معرفی 5 تا از بهترین لپ تاپ های سامسونگ

بهترین‌ها 05 اسفند 1393 علی مظفری

معرفی 5 تا از بهترین لپ تاپ های سامسونگ

نام تجاری سامسونگ را ممکن است بیشتر برای گوشی های هوشمند شنیده باشید، اما این شرکت دارای مقدار زیادی نوت بوک می باشد. خط تولید سری  ATIV این شرکت به طور مداوم به ارائه ویندوز 8 با صفحه نمایش لمسی مشغول است. همچنین کروم بوک های سامسونگ جزء به صرفه ترین و قابل اعتماد ترین لپ تاپ ها، در نوع خود است. دراینجا به معرفی چند تا از بهترین سیستم های سامسونگ معرفی می کنیم.

1. (Samsung ATIV Book 9 Plus (2015  

    سامسونگ طراحی و شکل ظاهری نوت بوک های سری ATIV را زیاد تغییر نداده است. بدنه ی این لپ تاپ با استفاده از آلومینیوم آنودایز شده (آنودایز كردن یك روش الكتریكی است كه انواع مختلف آن اساساً از نظر محلولی كه فلز در آن مورد عمل قرار می‌گیرد و ضخامت لایه اكسیدی حاصل،فرق می‌نماید. از این طریقه پوشش دادن علاوه بر حفاظت سطحی گاهی به منظور تزئینی نیز استفاده می‌گردد.)، ساخته شده است. صفحه نمایش 13.3 اینچی رزولوشن 3200*1800 تصاویر فوق العاده ای را ارائه می دهد. از مشخصات فنی می توان به، پردازنده ی Core i5، مقدار 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع SSD اشاره کرد. این مشخصات بیشتراز حداقل توانی است که برای کارهای سبک لازم است.

 

2. (Samsung ATIV Book 9(2014

این سیستم یکی از بهترین و زیبا ترین نوت بوک های موجود در فروشگاهها محسوب می شود، که فقط 1.6 سانتی متر ضخامت دارد و از آنجایی که این دستگاه حجم کمتری نسبت به لپ تاپ‌های 15.6 اینچی دارد، و با توجه به وزن 1.9 کیلوگرمی آن، گزینه مناسبی برای کسانی است که به جابجایی روزانه لپ تاپ خود نیاز دارند. دارد. بدنه از جنس آلومینیومی ساخته شده. در درون این سیستم پردازنده ی Core i5 و اسپیکر با تکنولوژی دالبی قرار گرفته اند. از دیگر مشخصه ها باتری با طول عمر 8 ساعت بازدهی می باشد.

3. Samsung Chromebook Series 3

این نوت بوک ها با قیمت کمتر از سری ATIV، به همان اندازه از زیبایی برخوردارند. پشت درب از جنس چرم، که اطراف آن دوخته شده، ساخته شده است. وزن آن حدود 1.3 کیلوگرم براورد شده است.

نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن تصویر 1920*1080، پردازنده ی Exynos، 4 گیگابایت رم و باتری با کارایی 9 ساعت و سی دقیقه با یک بار شارژ کردن، از ویژگی های برجسته ی این سیستم است. علاوه بر این، تعداد برنامه های نرم افزاری در این سری از کروم بوک بیشتر از بقیه است.

4. (New and Notable: Samsung ATIV Book 9(2015

نسخه ی جدید این سری از نوت بوک های ATIV با ضخامتی حدود 2.5 سانتی متر و وزن 1 کیلوگرم وارد بازار شدند. چیزی که در این مدل جدید است، صفحه نمایش با رزولوشن  2560*1440  است، که هنگام بیرون بردن از خانه به طور خودکار نور را تنظیم می کند.

پردازنده ی Intel Core M بدون مجهز شدن به فن، به کمتر شدن سر و صدای نوت بوک کمک میکند.