بررسی کامل لپ تاپ گیمینگ لنوو Y70

اخبار روز تکنولوژی 05 خرداد 1399 علی مظفری

بررسی کامل لپ تاپ گیمینگ لنوو Y70

لپ تاپ گیمینگ لنوو Y70 یک سیستم پرقدرت است که دارای سخت افزار فوق العاده می باشد و برای گیمرها  و افراد حرفه ای که کارهای سنگین با لپ تاپ انجام می دهند توصیه می شود. ضخامت تقریبا 2.54 سانتی متر، صفحه نمایش Full HD، صدای بلند با کیفیت عالی و آخرین نسل پردازنده ی گرافیکی از انتظارات یک گیمر حرفه ای است، که این سیستم برآورده می کند. شاسی از جنس آلومینیوم به رنگ مشکی و همچنین اطراف اسپیکرها و کلیدهای کیبورد به رنگ قرمز طراحی شده.

مثل همیشه، کمپانی لنوو در ساخت اسپیکرهای خود از تکنولوژی JBL استفاده کرده است که میزان صدای زیاد بدون لرزش را برای شما مهیا می کند. این بلندگوها علاوه بر کیفیت، به زیبایی لپ تاپ افزوده است.

این لپ تاپ با وزن 3.4 کیلوگرم و ابعاد 42*29*2.54 سانتی متر به بازار الکترونیک و دیجیتال وارد می شود.

صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن 1920*1080، از قابلیت استفاده ی همزمان از 10 انگشت پشتیبانی می کند. این نمایشگر در رده ی خود به عنوان بهترین کیفیت شناخته شد، چرا که می تواند به طور واضح جزئیات را نمایش دهد.  

 لپ تاپ گیمینگ لنوو Y70

همانطور که گفتیم این کیبورد از زیبایی خاصی نیز بهره برده است. دور کلیدهای کیبورد به نور قرمزرنگی  مجهز شده است و فواصل بین آنها به رنگ مشکی براق است .این نور پس زمینه در محیط نور کم، منظره‌ای بسیار زیبا خلق می‌کند. این صفحه کلید دارای کلید عددی جداگانه است، کلید های انحنا دار که باعث میشود انگشت به طور کامل روی آن قرار بگیرد  و فاصله ی بین دکمه های کیبورد که اصطلاحا به آن مدل جزیره ای میگویند ، همه ی این ها باعث میشود تایپ کردن از دقت و صحت زیادی برخوردار شود .

حالا وقتشه! اینو بخون راهنمای خرید لپ‌تاپ اداری | ابزار قدرتمند حرفه‌ای‌ها

استفاده از تاچ پد همانند کیبورد بسیار ساده است، این تاچ پد دقیقا در زیر کیبورد قرار دارد و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی میکند.

 لپ تاپ گیمینگ لنوو Y70

در سمت راست لپ تاپ گیمینگ لنوو Y70، پورت USB2،کارت خوان 2 کاره، جک میکروفون،  خروجی صدا، قفل امنیتی و در سمت چپ: دو پورت USB3، خروجی HDMI، پورت شبکه و کلید منحصر به فرد جهت خاموش و روشن کردن تعبیه شده اند.

 لپ تاپ گیمینگ لنوو Y70

از مشخصات سخت افزاری مدل پیشرفته ی این سیستم می توان به: پردازنده ی Intel Core i7-4710HQ با سرعت فرکانس 2.5 گیگاهرتز، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت هارددیسک با سرعت 5400 دور بر ثانیه همراه با حداکثر 512 گیگابایت SSD و پردازنده ی گرافیکی GeForce GTX 860M با 4 گیگابایت حافظه ی اختصاصی اشاره کرد. ناگفته نماند که این لپ تاپ با تنظیمات سخت افزاری متفاوت در بازار موجود است.