سیستم جدید کمپانی ایسر : پنج دستگاه در یک سیستم

اخبار روز تکنولوژی 17 آبان 1393 علی مظفری

سیستم جدید کمپانی ایسر : پنج دستگاه در یک سیستم

کمپانی ایسر لپ تاپی به اسم Switch 12 سری Aspire  را تولید کرده است که به پنج حالت مختلف تبدیل می شود. این سیستم همراه با طراحی kickstand ، قابلیت چرخش تا 360 درجه و صفحه کلید مغناظیسی، اجازه ی تبدیل آسان این سیستم به حالت های مختلف را به شما می دهد. مانند سیستم های هیبریدی، این وسیله می تواند به لپ تاپ یا تبلت تبدیل شود، اما تفاوتی که دارد، قابلیت ایجاد شدن به سه شکل متفاوت دیگر با زاویه دید متفاوت می باشد. در شکل زیر شما می توانید این موضوع را بهتر درک کنید.

صفحه نمایش 12.5 اینچی، تصاویر را با کیفیتی بسیار عالی همراه با رزولوشن  1820*1080  نمایش می دهد. این نمایشگر از جنس Gorilla Glass ساخته شده است. (Gorilla Glass  که توسط شرکت Corning تولید شده، طی چند سال اخیر محبوبیت خاصی پیدا کرده و وظیفه محافظت از صفحه نمایش ابزارهای لمسی که گران قیمت ترین قطعه این ابزارها نیز به شمار می‌رود را برعهده گرفته است. شرکت Corning در سال 1960 بوسیله مواد شیمیایی و تحت عنوان پروژه ای با نام Project Muscle اقدام به ساخت شیشه های مقاوم نمود. درسال 2006 پژوهش های قبلی تحت عنوان پروژه     Gorilla Glass  احیا شد، پروژه ای که برای تحقق پوشش شیشه ای مقاوم برای دستگاه های الکترونیکی و لوازم الکترونیکی مصرفی بود. بهترین ویژگی شیشه های Gorilla استحکام، مقاومت در برابر خراشیدگی, و نازک بودن است.)

 

 

در این محصول با طراحی فن های قوی و به کاربردن پردازنده ی قدرتمند سری M و 2.6 گیگاهرتز سرعت پردازنده، صدای ایجاد شده از این لپ تاپ، حتی در زمان کاربری های سنگین، بسیار کم است.

کمپانی ایسر قصد دارد که این سیستم را با دو مشخصات سخت افزاری، یکی با 60 گیگابایت حافظه ی SSD و دیگری با 120 گیگابایت به بازار عرضه کند.همچنین در مورد باتری، تا 8 ساعت کارایی بدون استفاده از شارژر، در هنگام تماشای فیلم و ویدئو به شما می دهد.

این سیستم اواخر سال در اروپا، آفریقا و آسیا با قیمتی حدود 810 دلار به فروش می رسد.