7 دلیل برای خرید گلکسی A6 سامسونگ (2018)

آموزش و ترفندها 08 اسفند 1397 علی مظفری

7 دلیل برای خرید گلکسی A6 سامسونگ (2018)

یکی از گوشی های جدید و خوب شرکت سامسونگ که توانسته مورد استقبال کاربران هم قرار گیرد، گوشی گلکسی A6 مدل 2018 است که با نام Samsung Galaxy A6 2018 شناخته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به 7 دلیلی اشاره کنیم که نشان می‌دهند خرید گلکسی A6 سامسونگ 2018 یک انتخاب مناسب خواهد بود.

 

مقدمه

سری گوشی های گلکسی A سامسونگ همیشه از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های این شرکت بودند. این گوشی ها از نظر کیفیت و قیمت دقیقا مابین دو سری گلکسی اس (Galaxy S) و گلکسی جی (Galaxy J) قرار دارند. تا چند وقت پیش سامسونگ خیلی تنوع محصولات سری Galaxy A را زیاد نکرده بود و این خانواده از گوشی های شرکت مذکور عموما شامل سه مدل گلکسی A3، A5 و A7 می‌شد. اما در سال 2018 شاهد افزایش تنوع این رده از گوشی های سامسونگ بودیم. گوشی گلکسی A6 مدل 2018 یک نمونه از همین گوشی هاست. این اسمارتفون (smartphone) در ماه می (May) سال 2018 معرفی و روانه بازار شد و به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب توانست مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

اما چرا گوشی سامسونگ Galaxy A6 2018 مورد استقبال کاربران قرار گرفته و آمار فروش خوبی از خود به جای گذاشته است؟ مطمئنا این گوشی نقاط قوتی دارد که منجر شده دستگاه فروش خوبی داشته باشد. اگر به خاطر بیاورید ما پیش از این در مقاله "بررسی سامسونگ گلکسی A6 : میان رده‌ای با دوربین قدرتمند!" گوشی مذکور را بررسی کردیم و به نقاط قوت و ضعف آن اشاره داشتیم. اما در این مطلب اختصاصی می‌خواهیم دلایل قانع کننده‌ای را عنوان کنیم که نشان می‌دهند خرید گلکسی A6 سامسونگ 2018 یک انتخاب درست و مناسب خواهد بود. پس اگر قصد خرید این گوشی را دارید یا مابین خرید گلکسی A6 و گوشی دیگری دچار تردید هستید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

دلیل اول برای خرید گلکسی A6 سامسونگ: طراحی زیبا و مدرن

 

نقش طراحی در خرید گلکسی A6

 

شرکت سامسونگ سعی کرده گوشی گلکسی A6 مدل 2018 را از نظر سبک طراحی و ظاهر نزدیک به گوشی های مدرن تر طراحی کند و به نوعی ظاهری جذاب تر را برای دستگاه به ارمغان آورد. یکی از معیارهای طراحی که در گوشی Galaxy A6 به آن توجه شده مربوط به بهره‌مندی از صفحه نمایش بدون حاشیه می‌شود. صفحه نمایش گوشی مذکور چیزی در حدود 75 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته و بدین ترتیب ظاهری مدرن و زیبا را از نمای رو به رو برای دستگاه به ارمغان می‌آورد. گلکسی A6 سامسونگ همچنین از اسکنر انگشت هم بهره می‌برد، بدنه یکپارچه فلزی دارد و پنل جلوی آن با شیشه پوشانده می‌شود. بنابراین بکارگیری سبک طراحی زیبا و مدرن در گوشی گلکسی A6 مدل 2018 سامسونگ می‌تواند یکی از دلایل اصلی استقبال کاربران از این گوشی باشد.

حالا وقتشه! مشاهده قیمت و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A6 2018

دلیل دوم برای خرید گلکسی A6 سامسونگ: صفحه نمایش سوپر آمولد

 

صفحه نمایش گلکسی A6

 

حتما می‌دانید که با کیفیت ترین نوع نمایشگر های موبایل، نمایشگر های سوپر آمولد (Super AMOLED) هستند که شرکت سامسونگ تولید کننده اصلی آن هاست. گوشی گلکسی A6 این شرکت از صفحه نمایش سوپر آمولد 5.6 اینچی بهره می‌برد. شاید رزولوشن صفحه نمایش این گوشی خیلی زیاد نباشد، اما همین که دستگاه به پنل سوپر آمولد مجهز شده نشان می‌دهد که کیفیت آن بالاست. پنل سوپر آمولد نقاط قوت زیادی دارد که برخی از اصلی ترین آن ها شامل مواردی همچون کاهش مصرف انرژی، بهبود روشنایی نمایشگر و تفکیک‌پذیری بهتر محتوای تصویر می‌شود. پس بهره‌مند بودن گوشی مذکور از صفحه نمایش سوپر آمولد می‌تواند یکی دیگر از دلایل خرید گلکسی A6 سامسونگ 2018 باشد.

 

دلیل سوم برای خرید گلکسی A6 سامسونگ: رم و پردازنده خوب

 

پردازنده خوب گلکسی A6

 

سامسونگ گوشی گلکسی A6 را از نظر رم در دو نسخه مختلف 3 و 4 گیگابایتی عرضه کرده است اما تراشه بکار رفته در هر دو نسخه دستگاه از نوع اگزینوس 7870 خواهد بود. تراشه اگزینوس 7870 یک تراشه بسیار خوب است که طی فرآیند 14 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. در کنار هم قرار گرفتن رم خوب و تراشه مناسب در این گوشی سبب شده تا دستگاه پتانسیل پردازشی بالایی داشته باشد و حتی از پس اجرای اپلیکیشن های سنگین و بازی های HD اندروید هم بر آید. فراموش نکنید که قیمت گوشی Galaxy A6 خیلی بالا نیست و این پتانسیل پردازشی برای گوشی با قیمت اسمارتفون مذکور بسیار ستودنی خواهد بود. پس یکی دیگر از نقاط قوت و دلایل خرید گلکسی A6 سامسونگ 2018 می‌تواند به بهره‌مند بودن آن از رم و پردازنده خوب مرتبط باشد.

 

دلیل چهارم برای خرید گلکسی A6 سامسونگ: دوربین اصلی با کیفیت

 

خرید گلکسی A6

 

شاید تصور کنید چون دوربین اصلی گوشی گلکسی A6 از یک لنز واحد تشکیل شده، پس نمی‌تواند کیفیت خیلی عالی داشته باشد اما در عمل اینطور نیست! درست است که دوربین اصلی این گوشی از یک لنز واحد 16 مگاپیکسلی تشکیل شده اما کیفیت عملکرد آن واقعا خوب است و عکس هایی که می‌توان با آن ضبط کرد حتی نسبت به خیلی از گوشی های میان رده‌ای که دوربین دوگانه دارند هم کیفیت بیشتری خواهد داشت. دوربین اصلی Galaxy A6 از قابلیت هایی مثل HDR و فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF) پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب بستری مناسب برای ضبط عکس های زیبا و با کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. بنابراین اگر به دنبال گوشی هستید که دوربین اصلی آن کیفیت مطلوبی داشته باشد، مطمئنا خرید گلکسی A6 مدل 2018 سامسونگ می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان به شمار آید.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی Galaxy A10 سامسونگ: ارزان قیمت و خوش ساخت

دلیل پنجم برای خرید گلکسی A6 سامسونگ: دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی!

 

راهنمای خرید گلکسی A6

 

گوشی Galaxy A6 سامسونگ پکیج دوربین مطلوبی را ارائه می‌کند و این موضوع فقط مختص دوربین اصلی آن نمی‌شود. دوربین سلفی این گوشی هم از یک لنز 16 مگاپیکسلی با کیفیت تشکیل شده که امکان ضبط عکس های سلفی را با بهترین کیفیت ممکن فراهم می‌کند. ضمنا سامسونگ دوربین سلفی این گوشی را هم به یک چراغ فلش LED اختصاصی مجهز کرده که می‌توان در محیط های کم نور و تاریک از آن برای بهبود وضعیت نور محیط استفاده کرد. عکس هایی که در محیط های با نور مناسب توسط دوربین سلفی و 16 مگاپیکسلی گوشی Galaxy A6 ضبط می‌شوند بسیار با کیفیت و مطلوب خواهند بود و بدون تردید انتظارات شما را بر آورده کرده و مورد تایید شما واقع می‌شوند. پس بهره‌مند بودن از دوربین سلفی خوب 16 مگاپیکسلی هم می‌تواند یکی دیگر از اصلی ترین دلایل قانع کننده موجود برای خرید گلکسی A6 سامسونگ باشد.

 

دلیل ششم برای خرید گلکسی A6 سامسونگ: روان بودن بستر نرم افزاری

 

دلایل خرید گلکسی A6

 

گوشی های سامسونگ از نظر سیستم عامل و رابط کاربری خیلی گوشی های خوبی نیستند اما گلکسی A6 به دلیل بهره‌مند بودن از سیستم عامل اندروید 8، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) که نسبت به گذشته بهینه‌تر شده و همچنین رم و پردازنده خوب عملکرد روان و مطلوبی دارد. بنابراین زمانی که در حال استفاده از گوشی Galaxy A6 هستید تقریبا با هیچ لگ و تاخیری رو به رو نخواهید شد و سلیس و روان بودن عملکرد بستر نرم افزاری دستگاه را احساس می‌کنید. این امر سبب می‌شود تا اختلاف کمی مابین سرعت عملکرد گلکسی A6 و گوشی های رده بالا و گران قیمتی مثل گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) یا حتی گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) به وجود آید. بنابراین روان بودن بستر نرم افزاری دستگاه هم می‌تواند یکی دیگر از اصلی ترین دلیل خرید گلکسی A6 سامسونگ محسوب شود.

 

دلیل هفتم برای خرید گلکسی A6 سامسونگ: ارزش خرید بالا

 

خرید گلکسی A6

 

گوشی سامسونگ گلکسی A6 مدل 2018 یک پکیج خوب سخت افزاری را در قبال قیمتی مناسب ارائه می‌کند و بدین سبب ارزش خرید بالایی دارد. قیمت این گوشی نسبت به خیلی از گوشی های هم رده خودش مقرون به صرفه‌تر در نظر گرفته شده و این موضوع بدون تردید یکی از اصلی ترین دلایل قانع کننده موجود برای خرید گلکسی A6 خواهد بود. به عنوان مثال اگر قیمت این گوشی را با گوشی مثل گلکسی A8 مقایسه کنید متوجه خواهید شد که تا چه اندازه قیمت گوشی A6 رقابتی خواهد بود. البته نباید منکر برتری های گوشی گلکسی A8 سامسونگ (Samsung Galaxy A8) در مقایسه با گلکسی A6 شویم اما در هر حال تفاوت های مابین آن ها به قدری نیست که قیمت گلکسی A6 تا این اندازه مقرون به صرفه تر از گلکسی A8 باشد. بنابراین یکی دیگر از اصلی ترین دلایل خرید گلکسی A6 و استقبال پرشور کاربران از این گوشی مربوط به قیمت رقابتی می‌شود که برای آن در نظر گرفته شده است.

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی 7 دلیل قانع کننده پرداختیم که نشان می‌دهند خرید گلکسی A6 سامسونگ مدل 2018 یک اقدام مناسب است. موارد فوق اصلی ترین دلایلی هستند که منجر به افزایش استقبال کاربران از گوشی Galaxy A6 و تقویت آمار فروش آن شده‌اند. نظر شما در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی A6 مدل 2018 و ارزش خرید آن چیست؟