چرا خرید گلکسی اس 9 سامسونگ را به شما توصیه می‌کنیم؟

آموزش و ترفندها 07 اسفند 1397 علی مظفری

چرا خرید گلکسی اس 9 سامسونگ را به شما توصیه می‌کنیم؟

گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) بدون تردید یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بازار است، اما چرا از این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های بازار یاد می‌شود؟ این گوشی چه ویژگی های برتری دارد؟ در این مطلب می‌خواهیم به دلایلی اشاره کنیم که ثابت می‌کنند خرید گلکسی اس 9 سامسونگ انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

مقدمه

پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ همیشه از بهترین و پرفروش ترین گوشی های اندرویدی بازار بوده‌اند. گلکسی S9 گوشی است که در فوریه (February) سال 2018 به عنوان پرچمدار شرکت سامسونگ در کنار برادر بزرگ‌ترش یعنی گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) معرفی شد. اگر به خاطر داشته باشید ما پیش از این در مقاله  "بررسی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9)"  به طور دقیق Galaxy S9 را مورد بررسی قرار دادیم و نقاط قوت و ضعف آن را برایتان مشخص کردیم. اما در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با ارزش خرید این گوشی صحبت کنیم و دلایلی را نام ببریم که نشان می‌دهند خرید گلکسی اس 9 سامسونگ انتخاب مناسب و درستی خواهد بود.

بنابراین اگر می‌خواهید یک گوشی جدید تهیه کنید و سامسونگ Galaxy S9 هم از گزینه های خریدتان است، توصیه می‌کنیم یک بار هم که شده این مطلب اختصاصی را مطالعه نمایید تا به طور دقیق تر با ویژگی های مثبت گوشی مذکور آشنا شوید و بتوانید خرید آگاهانه‌تری داشته باشید. فراموش نکنید که موارد ذکر شده در این مقاله فقط بخشی از نقاط قوت گوشی گلکسی S9 هستند و ما وارد جزئیات آن نخواهیم شد. پس با ما و شش دلیل قانع کننده برای خرید گلکسی اس 9 همراه باشید.

 

دلیل اول برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ: ظاهر زیبا و چشم نواز

 

خرید گلکسی اس 9

 

یکی از اصلی ترین دلایلی که گلکسی S9 سامسونگ را به گزینه خرید عالی تبدیل می‌کند مربوط به ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازش می‌شود. این گوشی با توجه به معیارهای مورد پسند کاربران در سال 2018 طراحی شده و به همین سبب ظاهر بسیار مدرنی دارد که حداقل تا چند سال آینده حالت درجه یک خود را حفظ می‌کند. زمانی که از نمای رو به رو به گوشی نگاه می‌کنید اوج جذابیت را در صفحه نمایش بدون حاشیه آن مشاهده خواهید کرد که چیزی در حدود 83.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را احاطه می‌کند و ظاهری بسیار شیک دارد. قاب پشت گوشی هم با لایه شیشه‌ای که روی آن کشیده شده براق بوده و جذابیت خاصی دارد. این موضوعات سبب شده‌اند که با در دست گرفتن گوشی حس عالی به شما منتقل شود و کاملا درک کنید که یک گوشی زیبا، درجه یک و برتر را در دست گرفته‌اید. بنابراین ظاهر شیک، زیبا و چشم نواز گوشی سامسونگ گلکسی S9 بدون تردید یکی از اصلی ترین ویژگی های خوب آن خواهد بود و می‌تواند دلیل نسبتا قانع کننده‌ای برای خرید این گوشی باشد.

 

دلیل دوم برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ: کیفیت طراحی و ساخت

 

خرید گلکسی اس 9

 

سامسونگ در طراحی و ساخت گوشی Galaxy S9 فقط به ظاهر آن دقت نکرده بلکه بهترین مواد اولیه را هم برای طراحی و ساخت این گوشی بکار برده است. بنابراین گوشی مذکور از نظر کیفیت طراحی و ساخت هم یک گوشی فوق‌العاده خواهد بود و این موضوع هم می‌تواند دلیل دیگری برای خرید گلکسی اس 9 باشد. فریم اصلی آلومینیومی، پنل جلو و قاب پشت شیشه‌ای که جنس آن از نوع گوریلاگلس 5 بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر خراشیدگی دارد، ضد آب بودن و پشتیبانی از استاندارد IP68 که به موجب آن دستگاه می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام داشته باشد، اسکنر انگشت با کیفیت و بسیار دقیق، بهره‌مندی از قابلیت اسکن عنبیه چشم، پشتیبانی از قابلیت سامسونگ دکس (Samsung DeX) که تجربه‌ای دسکتاپ مانند را برای شما به ارمغان می‌آورد و غیره همگی بخشی از ویژگی هایی هستند که گلکسی S9 سامسونگ از آن ها بهره‌ می‌برد و نشان دهنده کیفیت ساخت طراحی بالای این گوشی خواهند بود.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی Galaxy A10 سامسونگ: ارزان قیمت و خوش ساخت

 

دلیل سوم برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ: صفحه نمایش عالی

 

خرید گلکسی اس 9

 

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S9 از نظر کیفیتی یکی از بهترین های بازار است و شک نداشته باشید کمتر گوشی از نظر کیفیت نمایشگر قادر به رقابت با آن خواهد بود. سامسونگ سلطان تولید نمایشگر های سوپر آمولد (Super AMOLED) است و گلکسی اس 9 را به نمایشگر سوپر آمولد 5.8 اینچی مجهز کرده و رزولوشن 2960 در 1440 پیکسل را ارائه می‌کند. بدین سبب تراکم پیکسلی نمایشگر آن به چیزی در حدود 570 پیکسل در هر اینچ می‌رسد! کمتر گوشی در بازار وجود دارد که صفحه نمایش آن تا این اندازه تراکم پیکسلی بالایی داشته باشد. ضمنا صفحه نمایش Galaxy S9 بدون حاشیه است و چیزی در حدود 83.6 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد. بنابراین چه از نظر کیفیت و چه از نظر ظاهر و زیبایی نمایشگر گوشی گلکسی اس 9 وضعیت فوق‌العاده‌ای دارد. سامسونگ همچنین روی صفحه نمایش این گوشی را با یک لایه شیشه گوریلاگلس 5 پوشانده تا بدین ترتیب مقاومت آن در برابر خط و خش و تماس با اشیای تیز چند برابر شود. پشتیبانی از قابلیت "Always On Display" هم از دیگر ویژگی های خوب صفحه نمایش گوشی مذکور خواهد بود که به موجب آن دائما اطلاعاتی مثل زمان، تاریخ و برخی نوتیفیکیشن ها حتی در حالتی که صفحه گوشی خاموش باشد هم بر روی نمایشگر آن به تصویر کشیده می‌شوند.

 

دلیل چهارم برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ: قدرت عملکرد عالی

 

دلایل خرید گلکسی اس 9

 

ترکیب تراشه، رم و حافظه داخلی گلکسی S9 یک ترکیب کم نظیر است که قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را در پی دارد. این گوشی از نظر تراشه شامل دو نسخه مختلف می‌شود اما نسخه‌ای از آن که در بازار کشورمان عرضه شده از تراشه فوق قدرتمند اگزینوس 9810 بهره‌مند است که طی فرآیند 10 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد. رم این گوشی ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند و دستگاه از نظر حافظه داخلی شامل سه نسخه 64، 128 و 256 گیگابایتی می‌شود که هر سه آن ها از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند و با نصب رم میکرو اس دی (Micro SD) می‌توان فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را تا سقف 512 گیگابایت افزایش داد. ترکیب پردازنده فوق قدرتمند، رم عالی و حافظه داخلی خوب گلکسی S9 سبب شده که این گوشی به راحتی از پس انجام تسک های سنگین و اقداماتی همچون اجرای بازی های HD و غیره بر آید. پس یکی دیگر از اصلی ترین دلایل قانع کننده موجود برای خرید گلکسی اس 9 مربوط به بهره‌مندی دستگاه از پردازنده، رم و حافظه داخلی عالی می‌شود.

 

دلیل پنجم برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ: دوربین عالی

 

خرید گلکسی اس 9

 

گلکسی S9 شاید از دوربین اصلی واحد بهره‌مند باشد، اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی و واحد آن نسب به خیلی از گوشی هایی که به دوربین اصلی دوگانه مجهز هستند بیشتر خواهد بود. در بررسی هایی که روی این گوشی انجام شد مشخص گردید که دوربین اصلی آن کیفیت کم‌نظیری دارد. دوربین پشت این گوشی از یک لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که از قابلیت دیافراگم متغیر پشتیبانی می‌کند. به موجب این قابلیت دیافراگم لنز دوربین در حین عکسبرداری با توجه به شدت نور محیط به طور خودکار تنظیم خواهد شد و بهترین حالت نورگیری را فراهم می‌کند. این ویژگی سبب شده تا بتوان با دوربین اصلی گوشی سامسونگ Galaxy S9 در محیط های مختلف و با شدت نور متنوع عکس های عالی ضبط کرد. دوربین سلفی گلکسی S9 هم از یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود که کیفیت عملکرد عالی دارد. بنابراین اگر به عکسبرداری با دوربین گوشی علاقمند هستید، شک نکنید خرید گلکسی اس 9 کاملا نیازها و انتظارات شما را بر آورده خواهد کرد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی گلکسی A50 سامسونگ : بهترین میان رده کهکشانی‌ها!

 

دلیل ششم برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ: شارژ سریع باتری

 

خرید گلکسی اس 9

 

گلکسی S9 سامسونگ یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. توان شارژدهی باتری این گوشی معمولی است و به همین سبب شاید نتوان آن را از نقاط قوت دستگاه محسوب کرد اما سرعت شارژ مجدد باتری گوشی به لطفا پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع خاصی که سامسونگ در نسخه مجهز به تراشه اگزینوس 9810 این گوشی ارائه کرده، فوق‌العاده است. به لطف این قابلیت باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گلکسی S9 ظرف 30 دقیقه حدودا 45 درصد شارژ می‌شود و در مدت زمان 105 دقیقه هم فول شارژ خواهد شد. ضمنا فراموش نکنید که گلکسی S9 از قابلیت شارژ بیسیم هم پشتیبانی به عمل می‌آورد اما در این حالت خبری از سرعت شارژ بالای باتری نخواهد بود. پس این موضوعات را هم به عنوان یکی دیگر از اصلی ترین دلایل خرید گلکسی اس 9 به خاطر داشته باشید.

 

جمع‌بندی

به نظر ما 5 دلیل نام برده شده از اصلی ترین دلایلی هستند که نشان می‌دهند خرید گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) انتخاب مناسبی خواهد بود. این گوشی بدون تردید هم اکنون از بهترین گوشی های اندرویدی بازار به شمار می‌رود. قیمت گلکسی S9 شاید خیلی مقرون به صرفه نباشد اما حداقل در مقایسه با قیمت آیفون های اپل به مراتب مقرون به صرفه‌تر است. پس اگر قصد تهیه یک گوشی اندرویدی جدید را دارید، مطمئن باشید سامسونگ گلکسی اس 9 یکی از گزینه های خرید خوب پیش رویتان خواهد بود.