چگونگی انجام دادن screenshot  روی گوشی گلکسی اس 6

آموزش و ترفندها 17 تیر 1402 علی مظفری

چگونگی انجام دادن screenshot روی گوشی گلکسی اس 6

شما می توانید پیام های مبتنی بر متن و ایمیل در تمام طول روز ارسال کنید، اما زمانی که می خواهید آنچه را که بر روی تلفن خود مشاهده می کنید، به کسی نشان دهید، نیاز به یک تصویر از صفحه نمایش خود دارید. خوشبختانه، گرفتن یک تصویر یا به اصطلاح اسکرین شات (screenshot) بر روی سامسونگ گلکسی اس 6 یا S6 اج، به دو صورت بسیارساده انجام می شود، به این صورت که تنها دو دکمه را پشت سر هم فشار می دهیم و یا دست را روی صفحه نمایش حرکت می دهیم. حال به توضیح دادن این دو می پردازیم . با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

نحوه گرفتن اسکرین شات

  • روش حرکت دادن دست

شما می توانید دست خود را از سمت راست به سمت چپ بکشید به طوری که تمام صفحه پوشانده شود، این کار را باید به صورت آهسته انجام دهید. در این حالت از صفحه ی مورد نظر عکس گرفته می شود.

نحوه گرفتن اسکرین شات در گوشی گلکسی اس 6

  • روش فشار دادن دو دکمه همزمان

شما همچنین می توانید دو دکمه را پشت سر هم استفاده کنید، در این روش نیاز به فشار دادن دکمه ها به طور همزمان می باشد.

برای درک بیشتر گام به گام با هم جلو می رویم:

  1. ابتدا انگشت خود را روی دکمه ی خاموش و روشن که در سمت راست قرار می دهید، البته هنوز نباید این دکمه را فشار دهید.

 

   2.  انگشت دیگر را روی دکمه ی HOME در پایین گوشی بگذارید.

 

    3. حال هر دو انگشت را به طور همزمان روی دکمه های کناری گلکسی اس 6 فشار دهید تا عمل عکس گرفتن از صفحه را انجام دهد، توجه داشته باشید که اگر این کار به صورت گفته شده انجام نشود، گوشی شما در نهایت به صفحه اصلی می رود و یا خاموش می شود.

 

آخرین اسکرین شات (screenshot) شما به عنوان یک هشدار به کشو اطلاع رسانی(notification drawer) می رود، که شما می توانید آن را حذف، ویرایش، نمایش و یا از آنجا به اشتراک گذاری آن بپردازید.

با فعال کردن قابلیت بکاپ گرفتن از عکس روی گوشی خود، عکس به محض عمل اسکرین شات روی سرور آپلود  می شود، که در این هنگام روی کامپیوتر شخصی شما قابل روئیت است.

حالا وقتشه! اینو بخون! 13 بهترین برنامه اتصال گوشی اندروید به کامپیوتر