دریافت رایگان ویندوز 10، تنها با چند کلیک

آموزش و ترفندها 05 بهمن 1398 علی مظفری

دریافت رایگان ویندوز 10، تنها با چند کلیک

پس از اعلام انقضای ویندوز 7 به وسیله مایکروسافت، که به معنای عدم پشتیبانی و تعهد این شرکت در قبال این نسخه دوست داشتنی از ویندوز می‌باشد؛ کاربران این نسخه از ویندوز به دنبال سیستم عامل‌های مختلف خواهند رفت. عده‌ای به دنبال سیستم عامل مکینتاش (Mac) خواهند رفت و بسیاری هم از سیستم عامل متن باز لینوکس استفاده خواهند کرد؛ اما اگر می‌خواهید بدون هیچ هزینه‌ای نسخه‌ای کامل و رایگان از ویندوز 10 را دریافت کنید، در ادامه با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

مقدمه :

به نظر می‌رسد که کمپانی مایکروسافت و آقای بیل گیتس به ثروت کافی دست یافته‌اند که تصمیم گرفته‌اند ضربه مالی از ارائه رایگان ویندوز 10 را به جان بخرند و از ریسک امنیتی و قانونی ناشی از تهدیدات ویندوز 7 بکاهند؛ به علاوه با این کار جلوی مهاجرت کاربران به سیستم عامل‌های دیگر همچون سیستم عامل رایگان لینوکس را هم خواهند گرفت. روشی که در ادامه خدمت شما ارائه خواهد شد کاملا قانونی بوده و در صورتی که سیستم شما از ویندوز 8.1، 8 و یا 7 بهره مند باشد به راحتی قابل انجام خواهد بود. برای این که یک نسخه کامل و قانونی از Windows 10 را در اختیار داشته باشید، تنها به یک اتصال اینترنت مناسب نیاز خواهید داشت.

 

آیا از سخت افزار مناسب برخوردار هستید؟

 

دریافت رایگان ویندوز 10، تنها با چند کلیک

 

ویندوزی که با این روش بر روی سیستم شما نصب خواهد شد؛ آخرین ورژن منتشر شده از ویندوز 10 می‌باشد که حداقل سخت افزار مناسب برای اجرای آن در ادامه ارائه شده است:

CPU: 1GHz or faster supported processor

RAM: 1GB for Windows 10 32-bit or 2GB for Windows 10 64-bit

Storage: 32GB of space or more

GPU: DirectX 9 compatible or later with WDDM 1.0 drriver

Display: 800x600 resolution or greater

 

برای پیدا کردن اطلاعات دقیق سیستم خود می توانید از راهنمای "آموزش پیدا کردن مشخصات کامپیوتر در ویندوز 10: رم، پردازند، گرافیک" کمک بگیرید و سپس اقدام به نصب ویندوز 10 کنید. اگر از سخت افزار مناسب برخوردار نیستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از ویندوز 8.1 استفاده کنید؛ چرا که مقادیر اعلام شده حداقل سخت افزار مورد نیاز هستند و در صورتی که شما از حداقل سخت افزار بهره مند نباشید؛ تجربه کاربری لذت بخشی نخواهید داشت. ولی اگر به استفاده از ویندوز 10 اصرار دارید می‌توانید با مراجعه به لیست سخت افزار فروشگاه اینترنتی هدف، نسبت به بروزرسانی سخت افزاری سیستم خود اقدام نمایید.

 

مهاجرت به ویندوز 10

برای این که کاربران ویندوزهای قدیمی به راحتی و بدون دردسر بتوانند به ویندوز 10 مهاجرت کنند، کمپانی مایکروسافت نرم افزاری با نام Windows Media Creation Tool را در دسترس کاربران قرار داده است. با دانلود و نصب این نرم افزار قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک به نصب ویندوز 10 بپردازید.

پس از نصب نرم افزار و قبول کردن شرایط و قرارداد کمپانی مایکروسافت، با صفحه‌ای همانند زیر رو به رو خواهید شد.

 

free windows ten - دریافت رایگان ویندوز 10، تنها با چند کلیک

 

با کلیک بر روی گزینه «Upgrade this PC now» نرم افزار شروع به دانلود فایل ویندوز کرده و پس از دانلود، از طریق سیستم خودران (Autorun) اقدام به نصب ویندوز می‌نماید. سایر مراحل همانند نصب ویندوز عادی بوده و شما قادر خواهید بود تا بدون پاک شدن اطلاعاتتان از یک ویندوز جدید با تمامی امکانات برخوردار شوید.

حالا وقتشه! اینو بخون نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ و کامپیوتر با پارتیشن بندی

سخن نهایی :

در این مقاله سعی کردیم که با ارائه روشی ساده، در دسترس و کاربردی نسخه‌ای رایگان و کامل از ویندوز 10 را دریافت کنیم. این روش بهترین راه برای مهاجرت از ویندوزهای 7 و 8 به ویندوز 10 می‌باشد؛ چرا که نیازی به ورود به منوی بایوس (BIOS) نداشته و همه چیز به صورت خودکار انجام خواهند شد. اگر سوالی در رابطه با این مقاله دارید و یا از روشی برای دریافت رایگان ویندوز 10 مطلع هستید؛ لطفا از طریق بخش ارسال نظرات با ما در میان بگذارید.