بازی های عجیب و غریب اما جذاب برای موبایل

آموزش و ترفندها 07 آبان 1396 علی مظفری

بازی های عجیب و غریب اما جذاب برای موبایل

 

کمتر کسی یک دهه قبل فکر میکرد نمایشگر موبایل در هر مکانی تبدیل به زمین مسابقه یا دنیای بازی شود و در همه جا و در دست هر کس از مهمانی ها گرفته تا حمل و نقل های عمومی مانند اتوبوس،مترو،تاکسی و... به ابزاری برای سرگرمی و تفریح تبدیل شود.یک نمایشگر 4 اینچی میتواند شما را در طول شبانه روز چندین ساعت غرق در بازی و سرگرمی کند.هستند کسانی که برای این چند اینچ تفریح و سرگرمی هزینه های میلیونی بپردازند یا مهمتر از همه بیشترین وقت با ارزش خود را در این زمینه تلف میکنند و شاید مهمترین علت تعویض یا خرید اسمارت فون های جدید را صرفا تجربه بازی های مدرن و بروز بدانند.

در اینجا همراه با فروشگاه هدف به معرفی برخی از بازی های عجیب و غریب دنیای موبایل خواهیم پرداخت.موبایل های هوشمند یا همان اسمارت فون ها بدلیل راحتی حمل و نقل و شارژدهی و صفحه نمایش مناسب جایگزین خوبی برای پر کردن اوقات فراغت هستند و دیگر نیازی به جابجایی کنسولهای سنگین وزن بازی نیست.

 

اولین بازی عجیب و غریب با عنوان Fast Like a Fox

 

بازی  Fast Like a Fox

سریع مثل یک روباه یکی از عجیب ترین و خلاقانه ترین بازی عرضه شده مبتنی بر نوآوری میباشد.شما در این بازی میتوانید کاراکتر اصلی بازی که یک روباه میباشد را به دو روش Touch یا Tap کنترل کنید.با ضربه زدن به پشت گوشی روباه سریعتر میدود و با ضربه زدن به نمایشگر روباه از موانع پیش رو پرش میکند.این بازی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

 

بازی  Fast Like a Fox

محل وارد آوردن ضربه می تواند در دستگاه های مختلف، متفاوت باشد. بنابراین قبل از آنکه از کار نکردن این مکانیزم ناامید شوید، حتما نقاط مختلف پشت دستگاه را امتحان کنید.

 

دومین بازی عجیب و غریب با عنوان Scream Go Hero: Eighth Note

 

بازی Scream Go Hero: Eighth Note

 

بازی کنید اما مواظب باشید برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکنید! بله تعجب نکنید چرا که دراین بازی میزان صدا و مدت زمان آن باعث کنترل شخصیت درون بازی میشود.صدای آرام قهرمان بازی را به جلو هدایت میکند و فریاد زدن شما باعث پرش آن میشود.پس خودتان را آماده کنید تا برای پریدنهای طولانی فریاد طولانی مدتی بزنید.این بازی که در سبک کنترل صدا توسط Ketchapp عرضه شده است در این زمینه موفق بوده است.توسعه میکنیم اگر به این بازی علاقه ندارید بدلیل رایگان بودن آن یکبار ارزش امتحان کردن را دارد.

 

سومین بازی عجیب و غریب با عنوان Motion Tennis Cast

 

بازی Motion Tennis Cast

 

برخی بازی‌ها گوشی را با تمامی اجزا و امکانات به عنوان سنسور شناساگر حرکتی مورد استفاده قرار می‌دهند.Motion Tennis Cast یکی از همین بازی‌هاست. تعامل این بازی با کروم‌کست، اسمارت تی‌وی یا دیگر محصولات بسیار خوب است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. با این حال بازی از لحاظ گرافیک و کیفیت در سطح بالایی قرار ندارد، چرا که از اندروید 4.2 به بالا پشتیبانی دارد. با این حال رالی در تنیس با گوشی ایده جذابی است.

 

بازی Motion Tennis Cast

 

استفاده از تلفن هوشمند به عنوان کنترلر یک قابلیت جدید نیست و تاکنون توسعه‌دهندگان مختلفی از این شیوه در محصولات و بازی‌های خود استفاده کرده‌اند. تنها خطر اصلی در این سبک، احتمال پرت شدن یا افتادن گوشی از دست کاربر است. بنابراین حتما در اجرای بازی مراقب باشید. بازی Motion Tennis Cast به صورت رایگان برای اندروید و با قیمت 4.99 دلار برای کاربران iOS در دسترس قرار دارد.

 

چهارمین بازی عجیب با عنوان Beat the Boss 

 

بازی Beat the Boss

 

اگر از دست کارفرما یا رئیس خودتان عصبانی هستید میتوانید با این بازی کمی به آرامش برسید.مهمترین وظیفه شما در بازی شکنجه و کتک زدن رئیستان است.کمی خسته کننده بنظر میرسد چرا که دارای رکورد شکنی و تنوع کمی در شکنجه دارد ولی برای آرامش فکری یکبار ارزش امتحان کردن دارد.

 

پنجمین بازی عجیب با عنوان Plants Vs Zombies 

 

بازی Plants Vs Zombies

 

کسی فکر نمیکرد جنگ زامبیها با گیاهان بتواند اینقدر سریع به محبوبیت برسد.ماموریت شما کاشت گیاهان زامبی کش برای جلوگیری از ورود آنها به خانه است که هیجان خاص خودش را به همراه دارد.