محصولات مرتبط
Acer iConia A1-713HD
ناموجود
Acer iConia A1-713HD
ناموجود
نقد و بررسی Acer Iconia A1-713HD

نقد و بررسی 04 تیر 1394 علی مظفری

نقد و بررسی Acer Iconia A1-713HD

 یکی از آخرین دستاوردهای این کمپانی تولید دو تبلت 7 اینچی Acer Iconia Tab 7 A1-713 و Acer Iconia Tab 7A1-713 HD بوده است البته مدل HD این تبلت گران تر بوده و از مشخصه های بهتری برخوردار است . در واقع می توان گفت تنها تفاوت این دو تبلت در صفحه نمایش و دوربین آنها می باشد.همچنین این کمپانی سعی کرده تا قابلیت برخورداری تبلتهایش از باند شبکه پر سرعت 3G و قابلیت تماس صوتی را نیز در تبلت هایش ترویج دهد البته Acer Iconia Tab 7 A1 نیز از این قاعده مستثنی نیست و این کمپانی ادعا کرده که این تبلت با برخورداری از قابلیتهای ذکر شده یکی از بهترین تبلتها در محدوده قیمتش می باشد .

اکنون به بررسی و تحلیل این مدل می پردازیم:

مشخصات:

این تبلت ها ظاهری بسیار زیبا دارند و مورد پسند اکثر افراد قرار گرفته اند. جنس این محصول از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و قسمت قاب پشتی از فلز ساخته شده است، که به زیبایی آن افزوده است.  

لبه سمت راست این تبلت نیز محل قرار گیری دکمه پاور/قفل و دکمه تنظیم صدای تبلت می باشد . اما در لبه سمت چپ این تبلت شاهد وجود هیچ گونه پورت و یا درگاهی نمی باشید . لبه بالایی این تبلت نیز به  جک صوتی 3.5 میلیمتری هد فون یا هندزفری  می باشد . لبه پایینی این تبلت نیز محل قرار گیری میکروفن به همراه پورت MicroUSB می باشد .در قسمت پشتی این تبلت نیز شاهد دوربین اصلی آن می باشید که از حالت برآمده ای برخوردار است و همچنین شاهد هک شدن آرم ACER می باشیم. در بالای این قاب نیز یک پانل متحرک تعبیه شده است که در زیر آن کارت حافظه MicroSD به همراه اسلات سیم کارت قرار گرفته است .  

بررسی Acer Iconia Tab 7A1-713 HD

صفحه نمایش:

  صفحه نمایش بکار رفته در این سری از تبلت های ایسوس LED-backlit IPS می باشد، دارای قابلیت لمسی خازنی و دقت 800 × 1280 پیکسل، که از قابلیت استفاده از چند انگشت به طور همزمان پشتیبانی می کند. IPS، پنل مورد استفاده در این صفحه نمایش است که امکان دید مناسب تا زاویه 90 درجه از هر دو طرف دستگاه را برای شما ممکن می سازد.  

حالا وقتشه! اینو بخون نکات مهم برای خرید بهترین تبلت ویندوزی

در کل صفحه نمایش این تبلت بی عیب و نقص است و تصاویر بسیار با کیفیت نشان داده می شوند.

بررسی Acer Iconia Tab 7A1-713 HD

دوربین:

Acer Iconia A1-713HD به دو دوربین، یکی دوربین عقب برای فیلم برداری و عکس برداری با کیفیت 5 مگاپیکسل و دیگری دوربین جلویی با کیفیت 0.3 مگاپیکسل که به عنوان وب کم برای تماس های ویدیوئی و همچنین عکس هاس سلفی استفاده میشود.

بررسی Acer Iconia Tab 7A1-713 HD

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی Galaxy Tab A 8.0 2019 سامسونگ: یک تبلت ارزان قیمت

سخت افزار و باتری:

در درون این تبلت، پردازنده ی چهار هسته ای MediaTek MT8382V با سرعت فرکانس 1.3 گیگاهرتز، یک گیگابایت رم از نوع DDR3 و 16 گیگابایت حافظه داخلی که با استفاده از شیار Micro SD تا 32 گیگابایت قابل ارتقاء است، قرار گرفته اند.  

در تست های انجام شده، باتری این تبلت  7 ساعت در حالت پخش مدام ویدئو، با یک بار شارژ کردن به کاربر بازدهی می دهد.