نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire E5-511G

نقد و بررسی 19 آذر 1398 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire E5-511G

در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند. اما این کمپانی، کانون توجهات و هدف بازارش را بر روی مصرف کنندگان خانگی متمرکز کرده است. از این رو معمولا قیمت محصولات این کمپانی پایین‌تر از محصولات تولید شده توسط رقبای آن است؛ 
این لپ تاپ با سایز 15.6 اینچ، دارای دی وی دی درایو و گرافیک جداگانه می باشد. 

بررسی Acer Aspire E5-511G

صفحه نمایش:

این لپ تاپ با سایز 15.6 اینچ در حالت کلی از دقت تصویر 1366×768 HD استفاده می‌کنند و به خاطر وجود پنل TN از زاویه دید محدودی برخوردارند. روشنایی تصاویر مناسب است، اگرچه به علت براق بودن صفحه نمایش ممکن است در محیط بیرون و در زیر تابش مستقیم نور آفتاب، کار کردن با این دستگاه برای کاربر کمی مشکل زا باشد، البته این موضوع مشکل بزرگی نخواهد بود و در بیشتر سیستم ها وجود دارد. زاویه دید در حالت افقی خوب است اما ممکن است در زاویه های عمودی دید کمتری داشته باشید. البته باز هم قیمت مناسب دستگاه این مشکلات را تا حدودی کمرنگ می‌کند.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ‌تاپ Lenovo Ideapad 330 | ساده، زیبا و کارآمد!

نقد تخصصی Acer Aspire E5-511G

صفحه کلید:

ایسر در سری E5 خود از کیبوردهای جزیره ای با کلیدهای بزرگ و فواصل مناسب استفاده کرده است که تجربه شیرینی را از عمل تایپ برای کاربر به جا می‌گذارد. وقتی کلیدها را بفشارید، نرمی آن را به خوبی حس خواهید کرد. کلیدهای Num-Pad نیز سرعت را در تایپ اعداد و انجام محاسبات توسط لپ تاپ بیشتر می‌کنند. تاچ پد نیز به دلیل حساسیت بالا به خوبی از فرمان های لمسی شما پیروی می کند.

بررسی لپ تاپ ایسر Aspire E5-511G

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ G750 مربوط به کمپانی ASUS

پورت و باتری :

این لپ تاپ دارای: یک پورت USB3، دو پورت USB2، خروجی VGA، خروجی HDMI، جک هدفون، جک میکروفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند.

همچنین این لپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

همچنین این محصول مجهز به باتری 2500 میلی آمپری 6 سلولی از جنس لیتیوم یون می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا بیشتر از 4 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

سخت افزار:

در درون این سیستم، پردازنده ی چهار هسته ای پنتیوم N3530 با سرعت فرکانس 2.53 گیگاهرتز، وجود دارد که این نوع پردازنده از Core i3 قوی تر و از Core i5 کمی ضعیفتر است، اما در کل عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.

علاوه بر آن در مورد ظرفیت حافظه رم این قانون صادق است که ظرفیت‌ 4 گیگابایتی این لپ تاپ را می‌توان در تا 8 گیگابایت ارتقاء داد.

حالا وقتشه! اینو بخون معرفی لپ تاپ های جدید 2018 ایسوس سری VivoBook

پردازنده ی گرافیکی nVidia GeForce GT 810M همراه با 1 گیگابایت حافظه ی گرافیکی به صورت جداگانه و مستقل از رم استفاده می شود. این پردازنده ی گرافیکی نیاز شما جهت کاربری هایی نظیر فتوشاپ، نرم افزارهای گرافیکی، امور خانگی و نرم افزارهای حساب داری را براورده می سازد.

از ویژگی های قابل تحسین این سیستم، سازگاری آن یا سیستم عامل لینوکس است.