Acer F5-573  یک جنتلمن واقعی

نقد و بررسی 13 دی 1395 علی مظفری

Acer F5-573 یک جنتلمن واقعی

بررسی لپ تاپ Acer F5-573

طراحی Acer F5-573

وقتی با ایسر اسپایر F5-573G (Acer F5-573) روبرو شدیم برای چند لحظه محو تماشای طراحی روی بدنه آن شدیم.خط های داخل هم که روی فلز آلومینیوم چشمگیر است توانسته باعث زیبایی و برقراری اولین تماس با مخاطب شود.

بررسی لپ تاپ Acer F5-573

شاید کمپانی ایسر به فکر قیمت نهایی این لپ تاپ بوده است که در کنار جنس فلز از جنس پلاستیک هم در قسمت هایی از مدل F5 استفاده کرده است. در ابتدا کمی جذب اثر انگشت روی بدنه لپ تاپ F5 ما را نگران کرد اما بدلیل استفاده از جنس آلومینیوم روی بدنه این لپ تاپ نگرانی ما بی دلیل بوده و تمام اثرات به راحتی تمیز و از بین می روند.

 

بررسی سخت افزار Acer F5-573

پردازشگر Acer F5-573 مدل G یکی از خوش قیمت ترین های بازار فعلی از جدیدترین محصول شرکت اینتل نسل هفتم Kaby lake مدل core i7-7500U میباشد.در کنار این پردازشگر نیمه حرفه ای ایسر با انتخاب سری 940MX GDDR5  شرکت Nvidia نیم نگاهی به بازی ها نیمه حرفه ای و کارهای گرافیکی نیز داشته است.برای ذخیره سازی اطلاعات خود اصلا نگران نباشید چرا که این لپ تاپ با داشتن هارد 2 ترابایت خیال شما را بابت این موضوع راحت میکند.

حالا وقتشه! مشاهده مشخصات و قیمت لپ تاپ ایسر مدل Aspire F5-573G پردازنده i7

در بعضی از مدلهای موجود هارد 1 ترابایت همراه با 128گیگابایت از نوع SSD عرضه شده است برای کسانی که به سرعت کارکردن بیشتری نیاز دارند.برای حافظه جانبی، RAM با ظرفیت 8 گیگابایت کافی است.اما شرکت ایسر حافظه جانبی با تکنولوژی DDR4 در ظرفیت 8 گیگابایت و 16 گیگابایت نیز برای F5-573G عرضه کرده است.این مجموعه سخت افزاری توانسه یک لپ تاپ کامل و خوب را برای شما به ارمغان آورد.

 

بررسی لپ تاپ Acer F5-573

 

نمایشگر، وب کم، کیبورد و تاج پد:

لپ تاپ Acer F5-573 از یک نمایشگر 15.6 اینچی Full HD TFT با تکنولوژی کاهش بازتاب و درخشش بیشتر (Comfy View) در کنار یک وبکم با ارائه تصویر مکالمات ویدئویی HD همراه با میکروفن بهره برده است.با این نمایشگر از دیدن تصاویر Full HD خود لذت ببرید.برای سیستم صوتی Acer F5-573G از دو اسپیکر با کیفیت صدای قابل قبول با تکنولوژی True Harmony در نظر گرفته شده است.میزان رضایت ما از کیفیت نمایشگر و همچنین صدای F5-573G در این بازه قیمت کامل بوده است.

 

بررسی لپ تاپ Acer F5-573

 

استفاده از کیبورد جزیره ای همراه با نور پس زمینه برای این لپ تاپ نسبت به سایر برندها وجه تمایز محسوب میگردد و شما براحتی میتوانید در محیط تاریک مثل شب به تایپ کردن بپردازید و تنها مشکل این کیبورد کوچک بودن کلیدهای جهت نما میتواند باشد.استفاده از تاچ پد هوشمند در اندازه استاندارد معمولی هم شما را از داشتن موس جداگانه بی نیاز میکند.

 

بررسی لپ تاپ Acer F5-573

باتری:

استفاده از یک باتری 4 سلولی با ظرفیت 2800 میلی آمپر-ساعت حدود 5 ساعت شارژدهی ما را برای کاربرد وب گردی و استفاده از آفیس با حداکثر روشنایی تامین کرد و توانست رضایت ما را دراین قسمت نیز جلب کند.همچنین شارژ شدن دستگاه به طور کامل هم در زمان سریع حدود 2 ساعت صورت پذیرفت.

استفاده از پورت Type-C یا همان USB3.1 در کنار USB2.0 و USB3.0 اتصالات این لپ تاپ را از لحاظ درگاه ارتباطی کامل کرده است.همچنین اتصالات مدیا توسط پورت VGA و HDMI نیز به تکمیل شدن پورت های F5-57G و تبدیل این دستگاه به یکی از کاملترین لپ تاپ های موجود بازار کمک کرده است.

 

پورت و اتصالات:

بررسی لپ تاپ Acer F5-573

در انتها:

بررسی لپ تاپ Acer F5-573