یک دوست که میتونی روش حساب کنی! نقد و بررسی Acer F5

نقد و بررسی 12 دی 1395 علی مظفری

یک دوست که میتونی روش حساب کنی! نقد و بررسی Acer F5

 نقد و بررسی Acer F5

طراحی:

وقتی با Acer F5 روبرو شدم برای چند لحظه محو تماشای طراحی روی بدنه آن شدم.خط های داخل هم که روی فلز آلومینیوم چشمگیر است توانسته باعث زیبایی و برقراری اولین تماس با مخاطب شود.

شاید ایسر به فکر قیمت نهایی این لپ تاپ بوده است که در کنار جنس فلز از جنس پلاستیک هم در قسمت هایی از Acer F5 استفاده کرده است.

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود

در ابتدا کمی جذب اثر انگشت روی بدنه لپ تاپ F5 من را نگران کرد اما بدلیل استفاده از جنس آلومینیوم روی بدنه این لپ تاپ نگرانی ما بی دلیل بوده و تمام اثرات به راحتی تمیز شده و از بین می روند.

 

نقد و بررسی Acer F5

 

سخت افزار:

حالا نوبت به بررسی سخت افزار این دوست تایوانی میرسد.

F5 ایسر (Acer F5) از پردازشگر محصول شرکت اینتل نسل ششم  Sky lakeمدل core i5-6200U استفاده کرده است.همچنین برای گرافیک این لپ تاپ با انتخاب سری940MX GDDR5  شرکت Nvidia نیم نگاهی به بازی ها نیمه حرفه ای و کارهای گرافیکی داشته است.در کنار این پردازنده و گرافیک یک ماژول رم 8 گیگابایت DDR4 و یک هارد دیسک 1 ترابایت نیز استفاده کرده است.

 

نقد و بررسی Acer F5

 

حالا وقتشه! اینو بخون 10 نکته مهم برای خرید لپ تاپ | راهنمای خرید و مشاوره انتخاب لپ تاپ

نمایشگر،  وب کم، کیبورد و تاچ پد:

لپ تاپ Acer F5 از یک نمایشگر 15.6 اینچی Full HD TFT  با تکنولوژی Comfy View(کاهش بازتاب و درخشش بیشتر) بهره برده است. شما می توانید با این نمایشگر از دیدن فیلم های Full HD خود لذت ببرید.

 

نقد و بررسی Acer F5

نقد و بررسی Acer F5

 

باتری:

استفاده از یک باتری 4 سلولی با ظرفیت 2800 میلی آمپر-ساعت حدود 5 ساعت شارژدهی ما را برای کاربرد وب گردی و استفاده از آفیس با حداکثر روشنایی تامین می کند و توانست در این قسمت هم رضایت ما را جلب کند.

 

حالا وقتشه! اینو بخون 10 راه افزایش شارژدهی باتری لپ تاپ | راهنمای جامع نگهداری از باتری لپ تاپ

اتصالات و پورت ها:

پورت های لپ تاپ F5 ایسر

در انتها:

بررسی لپ تاپ F5 ایسر

حالا وقتشه! اینو بخون Acer F5-573 یک جنتلمن واقعی