نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire V5-572G

نقد و بررسی 11 شهریور 1398 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire V5-572G

شرکت بزرگ و بین المللی ایسر دستگاههایی را به نام Acer Aspire V5-572G روانه ی بازار کرده است. کمپانی ایسر همواره قیمت لپ تاپ های خود را به گونه ای تعیین می کندکه کاربران بتوانند با هر قدرت خریدی آن را خریداری کنند.

ساخت و طراحی:

کمپانی ایسر لپ تاپ هایی را تولید کرده است. این لپ تاپ با وزنی معادل 1.99، حمل و نقل را برای شما راحت می کند. از این رو این محصول برای کسانی که دائم در سفر هستند پیشنهاد می شود.  ابعاد این لپ تاپ 381.5*256*20.8  میلیمتر می باشد. علاوه بر سبکی و ظاهر زیبا، این لپ تاپ مشخصات سخت افزاری فوق العاده ای دارد.

نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire V5-572G

صفحه نمایش:

نوع این صفحه نمایش 15.6 اینچی، LED-Backlit و دارای رزولوشن 1366*768 می باشد. تصاویر در این لپ تاپ به وضوح و روشنی دیده می شوند. زاویه دید در این نمایشگر بسیار خوب می باشد به طوری که زاویه دید افقی از دو طرف لپ تاپ 90 درجه می باشد.

 بررسی  Acer Aspire V5-572G

 

حالا وقتشه! اینو بخون 6 اقدامی که برای راه اندازی لپ تاپ یا کامپیوتر جدید باید انجام شود

صفحه کلید:

صفحه کلید این سری، یک کیبورد کامل محسوب می شود به این معنی که دارای قسمت عددی جداگانه می باشد، این موضوع یکی از نقاط قوت لپ تاپ محسوب می شود.

فاصله ی بین کلیدهای کیبورد، باعث می شوند که دقت و صحت تایپ کردن افزایش یابد.

پورت ها و باتری:

این لپ تاپ دارای: دو پورت USB2، یک پورت USB3، خروجی HDMI، یک جک هدفون، پورت شبکه RJ45برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند.

همچنین این لپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

نكته قابل توجه در مورد اين نوت بوك آن است كه اين دستگاه فاقد درايو نوري مي باشد كه اين وي‍ژگي وزن كمتر و در نتيجه حمل آسانتري را براي نوت بوك فراهم مي كند.

باتری این محصول 4 سلولی از جنس پلیمری می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا 4:30 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

نقد و بررسی لپ تاپ Acer Aspire V5-572G

سخت افزار:

پردازنده ی این لپ تاپ، نسل سوم Intel Core i7 3537U با سرعت فرکانس 2-3.1 گیگاهرتز، و همچنین در نوع دیگر پردازنده ی intel core i5-4200U باسرعت پردازنده ی 1.6-2.6 گیگاهرتز که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند.

همچنین این لپ تاپ دارای حداکثر 8 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد، که این مقدار رم در کمتر لپ تاپی دیده می شود و شما بدون هیچ مشکلی می توانید فایلهای خود را ذخیره کنید.

این لپ تاپ دارای 1000 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک را دارا می باشد.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Ideapad Z5070

پردازنده ی گرافیکی این محصول علاوه بر NVIDIA GeForce GT 750M، دارای کارت گرافیکی Intel HD Graphics 4000 برای کارهای سبک تر می باشد که در کنار آن 4 گیگابایت حافظه اختصاص یافته است. در بعضی از تنظیمات این مدل از لپ تاپ پردازنده ی AMD Radeon R7 M265 با تعبیه شدن 2 گیگابایت حافظه ی جداگانه دیده می شود.