نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Y5070

نقد و بررسی 29 آبان 1393 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Y5070

طراحی و ساخت :

این سری از لپ تاپ های کمپانی لنوو، علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، عملکرد سخت افزاری فوق العاده ای دارد. این لپ تاپ با روکش آلومینیومی ساخته شده است، که به زیبایی این لپ تاپ افزوده است.

  شما میتوانید موسیقی و ویدئو های خود را با صدای بلند پخش کنید بدون اینکه صدا آزار دهنده و نامفهوم باشد .

در ضمن وزن این لپ تاپ 2.39 کیلوگرم و ابعاد آن 386*263*22 میلیمتر می باشد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Y5070

 

صفحه نمایش:

نوع  این صفحه از TFT LED-backlit  است که تصاویر را روشن تر نشان میدهد. صفحه نمایش 15.6 اینچی است با رزولوشن 1920*1080 است. مات بودن این صفحه باعث می شود، در زیر نور زیاد یا نور خورشید، دید شما هیچ تغییری نمی کند و  مشکلی برای شما بوجود نخواهد آورد، که یکی از مزیت های این سیستم محسوب می شود.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Y5070

 

حالا وقتشه! اینو بخون لیست بهترین لپ تاپ های لنوو (Lenovo )

صفحه کلید:

این کیبورد از زیبایی خاصی نیز بهره برده است. دور کلیدهای کیبورد به نور قرمزرنگی  مجهز شده است و فواصل بین آنها به رنگ مشکی براق است .این نور پس زمینه در محیط نور کم، منظره‌ای بسیار زیبا خلق می‌کند. این صفحه کلید دارای کلید عددی جداگانه است   ، کلید های انحنا دار که باعث میشود انگشت به طور کامل روی آن قرار بگیرد  و فاصله ی بین دکمه های کیبورد که اصطلاحا به آن مدل جزیره ای میگویند ، همه ی این ها باعث میشود تایپ کردن از دقت و صحت زیادی برخوردار شود .

استفاده از تاچ پد همانند کیبورد بسیار ساده است، این تاچ پد دقیقا در زیر کیبورد قرار دارد و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی میکند.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Y5070

 

پورت ها و باتری :

این لپ تاپ دارای: یک پورت USB2، دو پورت USB3، خروجی HDMI، یک جک هدفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند.

همچنین این لپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

نكته قابل توجه در مورد اين نوت بوك آن است كه اين دستگاه فاقد درايو نوري مي باشد كه وي‍ژگي وزن كمتر و در نتيجه حمل آسانتر را براي نوت بوك فراهم مي كند.

باتری این محصول 4 سلولی از جنس لیتیوم یون می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا 4:30 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

 

نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Y5070

 

سخت افزار :

پردازنده ی این لپ تاپ، نسل چهارم Intel Core i7 4710 با سرعت فرکانس 2.5-3.5 گیگاهرتز، که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند.

همچنین این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد، که این مقدار رم در کمتر لپ تاپی دیده می شود و شما بدون هیچ مشکلی می توانید فایلهای خود را ذخیره کنید  و نکته ی مهم تر اینکه، شما می توانید مقدار رم را تا 16 گیگابایت ارتقاء دهید. البته نوع پیشرفته تر آن به طور اختصاصی دارای 16 گیگابایت رم است. 

حالا وقتشه! اینو بخون کدام مرکز تعمیر لپ تاپ اصفهان خیال شما را راحت می کند

این لپ تاپ 1000 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک را دارا می باشد.

پردازنده ی گرافیکی این محصول NVIDIA GeForce GTX 860M و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه اختصاص یافته است. این پردازنده ی گرافیکی نسبت به نسل قبل، بسیار قدرتمند می باشد وبا مصرف کمتر انرژِی، موجب دوام بیشتر باتری می شود. این پردازنده ی گرافیکی تمام نیازهای شما برای بازی های رایانه ای سنگین، کارهای گرافیکی، نرم افزارهای سه بعدی و کارهای خانگی را به راحتی پشتیبانی می کند.