نقد و بررسی تبلت Lenovo Miix3

نقد و بررسی 07 تیر 1394 علی مظفری

نقد و بررسی تبلت Lenovo Miix3

طراحی و ساخت:

  کمپانی لنوو به عنوان یکی از سازندگان مطرح تبلت در دنیا با ساخت خاص ترین تبلت ها پا در عرضه ساخت تبلت های ویندوزی نهاده است. تبلت لنوو میکس 3 یکی از جدیدترین تبلت های ویندوزی است این کمپانی با تولید تبلت Miix3، انتخاب مشکل پسندان را راحت تر کرده چرا که از نظر سخت افزاری ویژگی های فوق العاده قوی در مقابل قیمت مناسب را در این تبلت گنجانده است. با ادامه این نقد و بررسی در فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید. 
ابعاد و وزن Miix3 به ترتیب 9.2 × 136.9 × 200.3 میلی متر و 374 گرم براورد و اندازه گیری شده است.

 

بررسی تبلت Lenovo Miix3


 

صفحه نمایش: 


صفحه نمایش 7.85 اینچی این تبلت از جنس LED-backlit IPS با زاویه دید بسیار گسترده و با کیفیتی بالاتر از فناوری ال سی دی ساخته شده است. رزولوشن و دقت باور نکردنی 768 × 1024، تصاویر بسیار با کیفیت و با وضوح بالا به کاربر ارائه می دهد.

 

بررسی تبلت Lenovo Miix3


دوربین : 


 Miix3  به دو دوربین و هر دو با کیفیت 2 مگاپیکسل تعبیه شده اند. دوربین جلویی به عنوان وب کم برای تماس های ویدیوئی و گرفتن عکس های سلفی انجام وظیفه می کند. دوربین عقب نیز نسبتا عکس های با کیفیتی به کاربران ارائه می دهد، متاسفانه دوربین این تبلت نسبت به سخت افزار قدرتمند آن زیاد تعریفی نیست. 

حالا وقتشه! اینو بخون تعمیر تبلت در اصفهان با کمترین قیمت و هزینه


پورت و درگاههای ارتباطی:
در سمت راست دکمه های خاموش و روشن و تنظیم صدا، در قسمت پایین، جک هدفون، پورت میکرو یو اس بی و شیار Micro SD تعبیه شده اند. 
همچنین از وای فای نوع 802.11 b/g/n و بلوتوث نسخه ی 4 برای دریافت و ارسال سریع تر فایها استفاده می کند. 

 

   بررسی تبلت Lenovo Miix3     

       

حالا وقتشه! اینو بخون نکات مهم برای خرید بهترین تبلت ویندوزی

سخت افزار و باتری:


داخل این دستگاه یک پردازنده اتم اینتل وجود دارد که ۴ هسته یا Intel BayTrail Z3735F نیز می باشد علاوه بر این رم ۲ گیگابایتی این دستگاه بر قدرت آن افزوده است و همچنین باتری 15.8 وات ساعت آن می تواند دستگاه را تا 5 ساعت تبلت را در حالت کار کردن مدارم، روشن نگه دارد.