هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics : باکیفیت و سبک

نقد و بررسی 16 اسفند 1397 علی مظفری

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics : باکیفیت و سبک

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics با بدنه‌ای مات و یکدست، یک محصول مناسب و خوش ساخت است که ظاهری زیبا دارد و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. با توجه به این که اطلاعات در دنیای امروزی حتی با ارزش‌تر از طلا و جواهرات گران‌قیمت هستند، ذخیره سازی اطلاعات در بستری امن و مطمئن به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران تبدیل شده است. افراد زیادی وجود دارند که امن‌ترین مکان را برای نگهداری از اطلاعات هارد لپ تاپ تصور می‌کنند و برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده همه جا لپ تاپ خود را همراه می‌برند؛ اما ما راه حل بهتری برای شما داریم. برای این که مجبور نباشید لپ تاپ خود را به همه جا ببرید، بهترین راه استفاده از یک هارد اکسترنال توشیبا است. این محصول که در ابعاد 15 × 79 × 119 میلی‌متر طراحی شده و تنها 230 گرم وزن دارد را به راحتی می‌توانید درون جیب خود قرار دهید. وزن سبک و ظرافت طراحی این محصول حمل آن را راحت کرده است و حتی افرادی که مدام در سفر هستند نیز می‌توانند از هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics برای ذخیره سازی و همراه داشتن همیشگی اطلاعات خود استفاده کنند. امکان ذخیره سازی اطلاعات در گنجایش های مختلف و مجهز بودن به درگاه USB 3.0 از ویژگی‌های قابل توجه این محصول کمپانی سرشناس توشیبا است. با وجود هارد اکسترنال توشیبا canvio Basic تمام فایل‌های که حجمی بالا دارند را می‌توانید ذخیره کنید. Toshiba Canvio Basics External Hard Drive با تمام نسخه‌های ویندوز سازگار است و تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

با ما با نقد و بررسی Toshiba Canvio Basics External Hard Drive همراه باشید


هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics، گزینه‌ای مناسب برای فایل‌های حجیم

آیا علاقه‌مند هستید که فیلم‌های زیادی ببینید و همه آن‌ها نیز حجم بالایی دارند و برای ذخیره سازی فیلم‌های مورد علاقه خود دچار مشکل هستید؟ یا این که تمام ترک‌های موسیقی را از گذشته تا امروز نگه داشته‌اید و می‌خواهید هر روز موسیقی‌های جدید را در کنار موسیقی‌هایی که یادآور هزاران خاطره هستند گوش دهید؟ در هر صورت بزرگ‌ترین مشکل برای نگه داری این اطلاعات نبود فضای ذخیره سازی مناسب است؛ زیرا هارد لپ تاپ‌ها فضایی محدود دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تنها می‌توان برخی از اطلاعاتی که مرتب استفاده می‌شوند را روی هارد ذخیره کرد. این فضا به واسطه نصب نرم افزارهای متعدد و کاربردی نیز کاهش پیدا می‌کند و باز هم فضایی که برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار دارد محدودتر خواهد شد.

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics یک محصول مناسب است که با فضای ذخیره سازی، 1، 2 و 3 ترابایتی طراحی شده است و شما می توانید بر اساس مقدار حافظه ای که نیاز دارید و بر اساس قیمت هارد اکسترنال توشیبا اقدام به خرید هار اکسترنال مورد نظر خود با ظرفیت مناسب کنید.

این فضای ذخیره سازی فوق العاده به شما امکان ذخیره سازی فایل‌های حجیم و فیلم‌ها و موسیقی‌های متنوع را روی هارد اکسترنال توشیبا می‌دهد. برای استفاده از تمام فایل‌های ذخیره شده روی هارد اکسترنال، کافی است آن را با کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید و اطلاعات مورد نظر را از روی آن بخوانید یا روی هارد ذخیره کنید.


هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics
 

هارد اکسترنال توشیبا، محصولی زیبا، سبک و باکیفیت

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics بدنه‌ای به رنگ مشکی مات دارد و یک محصول با طراحی کلاسیک و زیبا به حساب می‌آید. این محصول کمپانی توشیبا، بدنه‌ای ظریف، باریک و صاف و یکدست دارد، به همین دلیل به راحتی می‌توانید آن را درون کیف یا جیب خود قرار دهید و هارد اکسترنال را حمل کنید.
 

سرعت بالای انتقال اطلاعات با هارد اکسترنال توشیبا

هارد اکسترنال های موجود در بازار شاید از نظر ظاهری کاملاً شبیه به هم طراحی شده باشند، اما آنچه یک هارد اکسترنال را که توسط یک برند سرشناس تولید شده با سایر محصولات متمایز می‌کند، تنها قابلیت‌های این محصول است. هارد اکسترنال Canvio Basics Toshiba یک مشخصه خاص دارد و آن سرعت بالای انتقال اطلاعات توسط این محصول است که کاربران را شگفت زده می‌کند.

با استفاده از فناوری USB 3.0 شما می‌توانید اطلاعات را در عرض چند ثانیه روی هارد اکسترنال توشیبا ذخیره کنید یا از روی آن اطلاعات را بخوانید و روی لپ تاپ یا کامپیوتر ذخیره کنید. این پورت باید روی سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ نیز وجود داشته باشید تا بتوانید انتقال اطلاعات با سرعت بالا توسط هارد را انجام دهید.

 


هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics

 

استفاده آسان و راحت از هارد اکسترنال توشیبا

برای استفاده از برخی هارد اکسترنال های موجود در بازار باید حتماً نرم افزار بخصوصی را روی سیستم خود نصب کنید تا بتوانید ارتباط بین کامپیوتر و هارد اکسترنال را برقرار نمایید؛ اما برای استفاده از هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics نیازی به هیچ نرم افزاری ندارید. برای ذخیره کردن اطلاعات روی هارد اکسترنال توشیبا، کافی است آن را با کمک کابل USB به لپ تاپ متصل کنید و به راحتی انتقال اطلاعات را انجام دهید.

 

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics

 

جمع بندی

هنگام انتخاب یک هارد اکسترنال به چه چیزی اهمیت می‌دهید؟ اگر ظاهر هارد برای شما مهم باشد، Toshiba Canvio Basics External Hard Drive یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است. همچنین اگر به دنبال این هستید که هارد اکسترنال فضای مناسبی برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیارتان قرار دهد، هارد اکسترنال Canvio Basics کمپانی توشیبا یک گزینه منحصر به فرد می­باشد. زیرا این محصول دارای ظرفیت های مختلف حافظه ذخیره سازی است و می‌تواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند. مجهز بودن به فناوری USB 3.0 که سرعت انتقال اطلاعات را به طرز شگفت آوری افزایش می‌دهد و سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم عامل محبوب ویندوز از دیگر ویژگی‌های هارد اکسترنال توشیبا است؛ که کاربران را راغب به خرید هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics می‌کند.

 

نقاط قوت

  • دارای کیفیت ساخت مناسب و ظاهر زیبا
  • سازگار با نسخه‌های مختلف ویندوز
  • مجهز به درگاه USB 3.0 و سرعت بالای انتقال اطلاعات

 

نقاط ضعف

  • عدم مقاومت در برابر آب
  • عدم مقاومت در برابر ضربه
  • عدم مقاومت در برابر شوک
  • عدم مقاومت در برابر لغزش
  • عدم مقاومت در برابر خش
  • عدم مقاومت در برابر گرد و غبار