نقد و بررسی لپ تاپ Sony Vaio SVF15328CXB

نقد و بررسی 14 بهمن 1393 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ Sony Vaio SVF15328CXB

طراحی و ساخت:

کمپانی سونی، یک شرکت موفق در تولید محصولات خود بوده و هست. بدون شک بیشتر مردم دنبال لپ تاپ هایی با قسمت مناسب و امکانات بالا هستند. شرکت سونی سعی کرده به نیاز های مشتریان خود توجه کند. سونی SVF15، یکی از جدیدترین مدل های شرکت سونی می باشد، که علی رغم به باریک بودن و کوچک بودن، دارای امکانات منحصر به فردی می باشد.

این دستگاه کیفیت فوق العاده ای دارد که شما را از خرید این محصول پشیمان نخواهد کرد.

تمامی بدنه سونی وایو از پلاستیک مرغوب ساخته شده و در مقابل فشار و ضربه مقاومت خوبی نشان می دهد. سطح خارجی بدنه و محافظ صفحه نمایش نیز، روکشی مات دارد که در مقابل جذب چربی و اتر انگشت، مقاومت نشان می دهد.

 

 بررسی لپ تاپ Sony Vaio SVF15328CXB

 

صفحه نمایش:

نوع  این صفحه از TFT LED-backlit  است که تصاویر را روشن تر نشان میدهد. صفحه نمایش 15.5 اینچی است با رزولوشن 1920*1080 است. براق بودن این صفحه باعث می شود، در زیر نور زیاد یا نور خورشید، دید شما با کمی مشکل مواجه می کند البته این موضوع در بیشتر لپ تاپ ها وجود دارد و مشکل بزرگی نخواهد بود.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی لپ تاپ Lenovo Flex 2

از دیگر مزیت های این صفحه نمایش، پشتیبانی از قابلیت لمسی می باشد که در کمتر لپ تاپی دیده می شود.

 

 بررسی لپ تاپ Sony Vaio SVF15328CXB

صفحه کلید:

این صفحه کلید، به دلیل وجود قسمت عددی جداگانه یک کیبورد کامل محسوب می شود.  وجود فاصله بین کلیدهای کیبورد، دقت و صحت تایپ کردن را افزایش می دهد. این دو مورد جزء مزیت های یک لپ تاپ به حساب می آید.

 

 بررسی لپ تاپ Sony Vaio SVF15328CXB

 

پورت ها و باتری:

این لپ تاپ دارای: دو پورت USB2، دو پورت USB3، خروجی HDMI، یک جک هدفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند.

همچنین این لپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

حالا وقتشه! اینو بخون ASUS X540SA لپ تاپی با قیمت مناسب و زیبا برای کارهای روزمره

باتری این محصول 4 سلولی از جنس لیتیوم یون می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا 3ساعت و نیم بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

 

سخت افزار :

پردازنده ی این لپ تاپ، نسل چهارم Intel Core i7 3537U با سرعت فرکانس1.8-3 گیگاهرتز، که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند.

همچنین این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد، که این مقدار رم در کمتر لپ تاپی دیده می شود و شما بدون هیچ مشکلی می توانید فایلهای خود را ذخیره کنید .

این لپ تاپ 1000 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارددیسک  باسرعت 5400 دور بر ثانیه را دارا می باشد.

پردازنده ی گرافیکی این محصول علاوه بر intel HD Graphic 4400  از Nvidia Geforce 740M برای کارهای سنگین تر استفاده می کند، که در کنار این پردازنده 1 گیگابایت حافظه جداگانه اتصاص داده شده است.  این پردازنده ی گرافیکی تمام نیازهای شما برای مشاهده تصاویر، کارهای گرافیکی، نرم افزارهای حسابداری و Office و کارهای خانگی را به راحتی پشتیبانی می کند.