محصولات مرتبط
نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس VivoBook  S15 S510UQ

نقد و بررسی 09 اردیبهشت 1397 علی مظفری

نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس VivoBook S15 S510UQ

یکی از پرفروشترین و محبوب ترین لپ تاپ ها ایسوس لپ تاپ های سری VivoBook هستند. در ایم مقاله قصد داریم یکی دیگر از مدل های این سری پرطرفدار را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس VivoBook S15 S510UQ در فروشگاه اینترنتی هدف همراه ما باشید.

 

ترکیبی از زیبایی و عملکرد

لپ تاپ ایسوس VivoBook S15 S510UQ مطابق سبک زندگی پیشرفته امروزه طراحی شده است.فلز براق،بدنه محکم،باریک و سبک همراه با طراحی زیبا در کنار بروزترین سخت افزارهای تولید شده کنونی توانسته انتخابی خوبی برای همه کسانی که به تمام ویژگی های یک اولترابوک فکر میکنند باشد.

بررسی لپ تاپ ایسوس  S15 S510UQ

 

وزن 1.5 کیلوگرمی Asus S510UQ تنها در ضخامت 17.9 میلیمتر بدون شک باعث راحتی حمل و نقل این دستگاه میشود.استفاده از یک نمایشگر NanoEdge با قاب مخصوص فوق العاده باریک توانسته یک نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت Full HD را در قاب معمولی 14 اینچی قرار دهد.

بررسی لپ تاپ ایسوس  S15 S510UQ

 

نمایشگر NanoEdge تنها 7 میلیمتر ضخامت دارد و فوق العاده باریک است که این حالت یعنی نسبت باورنکردنی 80% نمایشگر به بدنه.دیگر فناوری استفاده شده در نمایشگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S15 زاویه 178 درجه گسترش میدان دید میباشد که رنگ ها و کنتراست زنده را در همه زوایای شما میتوانید ببینید.یکی از راه های به اشتراک گذاری محتوا با دوستان و همکاران برای دیدن همه ی زوایای یک تصویر زاویه دید 178 درجه ای نمایشگر میباشد که در تمامی مدل های مالتی مدیا بروز تولید شده این ویژگی در نظر گرفته میشود.

 

نقد و بررسی لپ تاپ ایسوس  S15 S510UQ

 

عملکرد بدون نقص و عالی

پردازنده آپدیت شده اینتل نسل هفتم موسوم به کافی لیک Core i7-8550U - Core i5-8250U در کنار ماژول رم DDR4 با حافظه 12 یا 16 گیگابایت باعث عملکردی عالی در سرعت و پردازش لپ تاپ ایسوس VivoBook S510UQ شده است.

قیمت لپ تاپ ایسوس  S15 S510UQ

استفاده از Wi-Fi دو بانده 802.11ac سرعت فوق العاده سریع و 6 برابری نسبت به 802.11n دارد.عملکرد چیپست گرافیک اختصاصی شرکت انویدیا با حافظه 2 گیگابایت و تکنولوژی DDR5 میتواند خیال شما را برای سرگرمی ها و بازی ها راحت کند.استفاده از دو ظرفیت ذخیره سازی SSD و HDD در کنار هم میتواند بارگذاری فوق العاده سریع برنامه ها در کنار آرشیو اطلاعات و مالتی مدیا را با هم برای شما به ارمغان آورد.در برنامه PC Mark عملکرد سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات موجود روی هارد SSD در زمان بوت شدن سیستم بهبود قابل توجه در عملکرد، نشان میدهد.

پورت ها و اتصالات در لپ تاپ ایسوس  S15 S510UQ

اتصالات کامل

آنچه که شما را بیشتر شگفت زده میکند اتصالات کامل و جامع VivoBook S510 میباشد.با ضخامت فوق العاده کمی که دارد شما از هیچ اتصال و پورتی بی بهره نخواهید ماند.اتصالات این دستگاه شامل:

 USB2.0-USB3.1 Type A-USB3.1 Type C-HDMI-AUX 3.5mm - درگاه کارت خوان مموری و سوکت DC مخصوص شارژ میباشد.

استحکام و یکپارچگی کامل همراه با نور پس زمینه و استاندارد جزیره ای همراه با فاصله 1.4 میلیمتری ارتفاع کلیدهای کیبورد VivoBook S510UQ در کنار ارگونومیک عالی یک تایپ راحت و لذت بخش را برای شما فراهم میکند و حتی پس از چندین ساعت کار مداوم با کیبورد این دستگاه احساس خستگی نخواهید کرد.با حسگر اثر انگشت از تمامی اطلاعاتتان براحتی محافظت کنید و تنها در زمان مورد نیاز با یک لمس به همه اطلاعاتی که دارید دسترسی پیدا کنید.

بررسی VivoBook S510UQ

یکی از مهمترین قسمت های هر لپ تاپ بخش خنک کننده آن میباشد چرا که تاثیر مستقیم بر عملکرد دستگاه و محاسبات میگذارد.فناوری ایسوس IceCool با کنترل هوشمند و مسیر لوله های نازک و طراحی هوشمندانه توانسته بدنه قابل لمس را زیر 35 درجه سانتی گراد یعنی کمتر از دمای بدن انسان نگهدارد تا دمای زیر دستان کاربر برای ارائه یک تجربه کاربری عالی مناسب باشد.

بررسی تخصصی  VivoBook S510UQ

از دنیای رنگها لذت ببرید

تکنولوژی Asus Splendid در چهارحالت مختلف بهترین فرمت رنگ و تصویر را در انواع محتوا برای شما به نمایش خواهد گذاشت.دسترسی راحت به این چهار حالت تنها با یک کلیک امکان پذیر میباشد و این چهار حالت عبارت اند از:

1- حالت عادی:ایده آل برای تمامی کارهای روزمره.

2-حالت زنده:بهترین کنتراست برای ارائه عکس ها و ویدئوها.

3-حالت مراقبت از چشم:سطح نور آبی ساطع شده از نمایشگر را جهت حفظ سلامتی کاهش میدهد و همچنین فشار خون نیز با این حالت کاهش پیدا میکند.

4-حالت دستی:تنظیم رنگ ها بر اساس شخصی سازی صورت می پذیرد.

تکنولوژی Asus Splendid در لپ تاپ ایسوس ویویوک

حالا وقتشه! اینو بخون با پنل‌های صفحه‌نمایش TN ،IPS و VA آشنا شوید

در کنار Asus Splendid دیگر تکنولوژی با نام Asus Tru 2 life video میتواند براساس الگوریتم های هوشمند وضوح کنتراست هر پیکسل را در هر فریم تا 150% بهینه کند و هر بار تصویر فوق العاده واضح و واقع بینانه را تولید کند.تا اینجا تنها جای یک سیستم صوت خوب خالیست که آن هم به لطف کمپانی ایسوس با سیستم صوتی منحصر بفرد خودش با نام Asus SonicMaster که توسط کارشناسان این شرکت از ترکیب سخت افزار و نرم افزار برای بهترین کیفیت صوت و باس عمیق تر پردازش و تنظیم شده است توانسته جزئیات دقیق را همراه با فیلتر کردن نویزها برای به وجود آوردن یک صدای همه جانبه فراهم آورد.

تکنولوژی Asus Splendid در لپ تاپ ایسوس ویویوک

در مجموع لپ تاپ ایسوس VivoBook S15 S510UQ میتواند برای کاربرانی که به وزن،شکل ظاهری دستگاه و سخت افزار در کنار تکنولوژی اهمیت میدهند انتخاب بسیار خوبی باشد.هرچند که قانون اولترابوک را میدانید ولی باز هم به آن اشاره میکنیم باریک بودن همراه با وزن سبک یک لپ تاپ را به اولترابوک تبدیل میکند پس حذف درایو نوری در VivoBook S510 امری طبیعی به نظر میرسد.