نقد و  بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : پرچمدار بی رقیب

نقد و بررسی 10 اسفند 1398 علی مظفری

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : پرچمدار بی رقیب

پس از نقد و بررسی سری مادربردهای بالارده ROG X399 ZENITH EXTREME و ROG Zenith Extreme Alpha، امروز به سراغ برادر بزرگتر این سری از مادربردهای ایسوس یعنی ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA آمده‌ایم. کمپانی ایسوس سری Extereme را با شعار «قدرت افراطی» معرفی کرد و اعلام کرد که این سری برای استفاده طولانی مدت و قابلیت ارتقای بالا طراحی شده است. مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA، یک مادربرد گیمینگ با توان اجرایی بالاست که به قابلیت کنترل جدیدترین و قدرتمندترین سخت‌افزارهای روز دنیا مجهز شده است. پشتیبانی از پردازنده‌های سری X اینتل در کنار 256 گیگابایت حافظه RAM و تکنولوژی‌های چند کارت گرافیکی، تنها بخشی از ویژگی‌های این مادربرد پرچمدار می‌باشد.

 

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : معرفی اجمالی

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

با معرفی نسل جدید پردازنده‌های کمپانی اینتل (سری X) و سوکت LGA 2066 تمامی شرکت‌های سازنده سخت افزار اقدام به تولید مادربردهایی با پشتیبانی از این پردزانده قدرتمند نمودند. اگر از فعالان حوزه سخت افزار و یا محصولات گیمینگ باشید؛ حتما با برند راگ (ROG) از کمپانی ایسوس (ASUS) آشنایی دارید. سری EXTREME تازه ترین عضو این برند می‌باشد که سعی کرده قوی ترین امکانات ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد و با پشتیبانی از اسلات‌های ورودی متنوع، قابلیت ارتقای بالایی را به این مادربرد اضافه کند. سوکت LGA 2066 جدیدترین نسل سوکت پردازنده‌های کمپانی اینتل (Intel) می‌باشد که توانسته با ارائه پردازنده‌های سری X به عضو ثابت سیستم‌هایی با فشار پردازشی بالا تبدیل شود. اگر از طرفداران سرسخت کمپانی اینتل هستید و می‌خواهید با استفاده از پردازنده‌های سری X یک سیستم گیمینگ قدرتمند و حرفه‌ای بسازید؛ خرید مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. مادربرد گیمینگ جدید ایسوس، فضا را برای هر گونه ارتقا سیستم باز گذاشته است؛ مجهزسازی مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA به هشت اسلات حافظه RAM DDR4 دلیلی بر این موضوع است. هر اسلات حافظه رم ظرفیت پشتیبانی از 32 گیگابایت حافظه را خواهد داشت که در مجموع موجب می‌شود این مادربرد گیمینگ از 256 گیگابایت حافظه RAM برخوردار باشد. مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA از فرم فاکتور (مشخصه ابعاد) E-ATX پیروی می‌کند که این امر سبب شده ابعادی به اندازه 305x277 میلی متر داشته باشد. این مشخصه ابعادی در دسته مادربردهای بزرگ قرار می‌گیرد که این موضوع را حتما در هنگام خرید کیس، باید به خاطر داشته باشید. این مادربرد ایسوس به واسطه مجهز بودن به 3 اسلات PCI Express x16، قادر است تا از 3 کارت گرافیک به صورت همزمان پشتیبانی کند و به همین خاطر به تکنولوژی کراس فایر (CrossFire) کمپانی AMD و تکنولوژی SLI کمپانی انویدیا (Nvidia) مجهز شده است.

 

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : طراحی و مشخصات ظاهری

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

زمانی که اقدام به خرید محصولی از برند ROG می‌نمایید؛ می‌توانید مطمئن باشید که از بهترین قطعات و متریال در ساخت آن استفاده شده است. سیستم نورپردازی بسیار جذاب در کنار قابلیت AURA RGB، استفاده از استیل تیره در طراحی بدنه و اکوسیستم منظم اسلات‌ها، همگی نشان از سنگ تمام کمپانی ایسوس در طراحی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA دارند. این مادربرد با مشخصه ابعادی E-ATX طراحی شده و از ابعاد 305x277 میلی متری برخوردار است. سیستم نورپردازی RGB در سه قسمت از مادربرد ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA دیده می‌شود و در صورت استفاده از یک کیس با بدنه شفاف شاهد زیبایی فوق العاده آن خواهید بود. قاب به کار رفته بر روی پورت‌های خروجی، لگوی ROG در پایین مادربرد و حاشیه جانبی در سمت راست، محل قرارگیری سیستم نورپردازی زیبای این مادربرد هستند. نکته‌ای که برای ما در طراحی مادربرد ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA بسیار قابل توجه بود؛ استفاده از یک مانیتور OLED کوچک بر روی پنل قاب سمت چپ بود. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود تا مواردی همچون : فرکانس پردازنده، ولتاژ پردازنده و رم، سرعت چرخش فن و حتی محل قرارگیری مایع خنک کننده جاری در مادربرد را به صورت زنده تحت نظر داشته باشید.

حالا اینو بخون نقد و بررسی مادربرد GIGABYTE H110M-S2PH: مقرون‌به‌صرفه و راحت کار کنید

اگر این موارد برای شما مهم نیست می‌توانید لگوی اختصاصی خودتان را بر روی این مانیتور به نمایش درآورید و از یک سیستم فوق العاده منحصر به فرد برخوردار شوید. چینش اسلات‌ها بسیار مرتب و هدفمند برنامه ریزی شده و بر زیبایی مادربرد حرفه‌ای ایسوس افزوده است. در پایان لازم است بدانید که کمپانی ASUS مادربرد ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA را به یک شبکه از میکروتیوب‌های با دوام مجهز ساخته است که امکان استفاده از سیستم خنک کننده مایع را برای شما فراهم می‌آورد.

 

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : مشخصات فنی و اسلات‌های ورودی

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

استفاده از سوکت LGA 2066 در مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA سبب شده تا این سخت افزار قدرتمند بتواند از تمامی پردازنده‌های 14 نانومتری در کنار پردازنده‌های سری X کمپانی اینتل پشتیبانی کند (با کلیک بر روی این لینک، می‌توانید از لیست کامل پردازنده‌های پشتیبانی شده مطلع شوید). خوشبختانه ایسوس در طراحی مادربرد گیمینگ RAMPAGE VI EXTREME OMEGA سنگ تمام گذاشته و از یکی از بهترین چیپ ست‌های اینتل یعنی چیپ ست X299 بهره گیری کرده است. با توجه به قدرت بسیار بالای این چیپ ست می‌توانید انتظار عملکرد بسیار بهتری را از CPU خود داشته باشید و به ندرت با لگ‌های ناشی از سیستم پردازشی روبه‌رو شوید. علاوه بر این، مادربرد گیمینگ ایسوس از فناوری Turbo boost 3 کمپانی اینتل نیز پشتیبانی می‌کند که این قابلیت بستگی به نوع پردازنده شما خواهد داشت. با استفاده از این قابلیت، فرکانس کاری CPU در زمانی که فشار پردازشی بالاست به طور موقت افزایش خواهد یافت و عملکرد سیستم را بهبود خواهد داد. لازم به ذکر است که تنها پردازنده‌های خاصی از قابلیت Turbo Boost پشتیبانی می‌کنند. این مادربرد از قابلیت RAID تا سری RAID 10 پشتیبانی خواهد کرد. رِید (Raid) قابلیتی است که به طورخلاصه، با ارائه دسترسی مستقیم قطعات متصل به مادربرد به دیسک سخت، سبب می‌شود تا سرعت انتقال اطلاعات و سرعت سیستم به طور چشم گیری افزایش یابد. برای حالت خواندن (Reading) اطلاعات، باید هارد دیسک و مادربرد شما هر دو از این قابلیت پشتیبانی کنند. در انتها لازم به ذکر است که مدار تغذیه این مادربرد به صورت 9 فاز در نظر گرفته شده است.

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

یک مادربرد به تنهایی قادر به انجام هیچ کاری نیست و این قطعات متصل به آن هستند که قدرت یک سیستم را تایین می‌کنند. مادربرد به شیارهایی مجهز شده که به آن‌ها اسلات می‌گویند و در برگیرنده سخت افزارهای مختلف سیستم هستند. تعداد اسلات‌ها و تکنولوژی ساخت‌ آن‌ها مهم ترین مسئله در هنگام خرید مادربرد است. در ابتدا به بررسی اسلات‌های حافظه رم خواهیم پرداخت. در مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA شاهد هشت اسلات رم هستیم. پیکربندی (Confing) اسلات‌های رم در این مادربرد به صورت چهار کاناله می‌باشد و میزان ظرفیت هر اسلات رم، معادل 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است. پس در نهایت حداکثر حافظه رم پشتبانی شده برای مادربرد گیمینگ ایسوس RAMPAGE VI EXTREME OMEGA برابر با 256 گیگابایت خواهد بود. خوشبختانه این مادربرد از پروفایل حافظه XMP نیز پشتیبانی می‌کند که یک امتیاز بزرگ برای این مادربرد می‌باشد. اسلات بعدی که از مهم ترین اسلات‌ها برای جامعه گیمرها و فعالان حوزه گرافیک و طراحی می‌باشد؛ اسلات کارت گرافیک نام دارد. ایسوس مادربرد RAMPAGE VI EXTREME OMEGA را به 3 اسلات کارت گرافیک (PCIe x16) مجهز ساخته است که استفاده از تمامی این 3 اسلات کمی دور از ذهن می‌باشد؛ چراکه به خاطر محدودیت مکانی استفاده از سه کارت گرافیک بر روی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA عملا امکان پذیر نیست.

حالا وقتشه! اینو بخون لیست بهترین مادربردهای ۲۰۱۹:بررسی و انتخاب

با توجه به پشتیبانی این مادربرد گیمینگ ایسوس از بیش از یک کارت گرافیک، شاهد تکنولوژی‌های Crossfire و SLI بر روی این مادربرد هستیم؛ که این امر موجب می‌شود قدرت پردازش گرافیکی اعمال شده بر روی این مادربرد، به طور چشم گیری افزایش یابد. اگر بخواهیم توضیح مختصری درباره تکنولوژی‌های ذکرشده خدمت شما ارائه کنیم؛ باید بگویم که این دو عبارت در واقع یک نوع روش پیشرفته برای بکارگیری از 2 یا چند کارت گرافیک به صورت موازی در کنار یکدیگر می‌باشد. چرا که برخی از کاربران به بیش از یک کارت گرافیک برای تامین نیازهای خود احتیاج دارند و خواهان قدرت بیشتر سیستم خود در جهت پردازش قوی‌تر و سریع‌تر هستند. (همانند استدیوهای بازی سازی، استدیوهای تدوین فیلم، صدا و سیما، انیمیشین کارهای سه بعدی که رندرینگ سنگینی دارند و گیمرهای حرفه‌ای) با استفاده از این روش، برخلاف گذشته که از یک کارت گرافیک حرفه‌ای با قیمت نجومی استفاده می‌شد می‌توان از چندین کارت گرافیک معمولی بهره گیری کرد و در واقع این کار موجب کاهش هزینه ها و عدم نیاز به تغییر کلی سیستم در صورت نیاز به ارتقاء سیستم در آینده می شود. در حال حاضر دو رقیب در زمینه کارت گرافیک یعنی NVIDIA با تکنولوژی SLI و AMD با تکنولوژی CrossFire به ارائه این قابلیت می‌پردازند. اسلات‌های حافظه آخرین اسلات‌هایی هستند که در این نقد و بررسی به آن‌ها می‌پردازیم. در اولین قدم لازم است بدانید که در مورد اسلات‌های حافظه و وای فای (WiFi) کلمه کانکتور (Connector) هم معنی اسلات بوده و دارای تفاوت معنایی نیستند. مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA به سه عدد کانکتور M.2 نسل 3 مجهز شده است که جدیدترین نسل اسلات‌های حافظه می‌باشند و از سرعت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند. با استفاده از کانکتورهای M.2 قادر خواهید بود تا از هر دو نوع حافظه SSD و حافظه SATA بر روی سیستم خود استفاده کنید.

 

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : پورت‌های خروجی

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، پل‌های ارتباطی نیز دچار تحول شدند. پورت‌های خروجی برای پشتیبانی کامل از قطعات جدید همچون هاردهای SSD فوق سریع، کارت گرافیک‌های اکسترنال، مودم‌های اینترنت با پهنای باند بسیار بالا و ... بروزرسانی شدند و مورد عرضه قرار گرفتند. امروزه درگاه USB 2.0 تقریبا بسیار ناکارآمد شده است و جای خود را به USB 3.1 داده است؛ به علاوه درگاه USB Type-C به عضو جدایی ناپذیر مادربردها تبدیل شده است. پورت‌های به کار رفته در مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA از آخرین نسل تکنولوژی‌های سخت افزاری بهره مند هستند و با بهترین متریال روز ساخته شده‌اند. به طوری که در خروجی S/PDIF این مادربرد از فلز طلا برای افزایش کیفیت ارتباط استفاده شده است. در ادامه لیست جامعی از پورت‌های به کار رفته در مادربرد ایسوس RAMPAGE VI EXTREME OMEGA ارائه شده است که با مشاهده آن بیش از پیش به این مادربرد علاقه مند خواهید شد.

  • پورت USB 3.1 نسل دو (قرمز رنگ) : دو عدد
  • پورت USB 3.1 نسل یک (آبی رنگ) : ده عدد
  • پورت USB Type-c : یک عدد
  • پورت VGA : ندارد
  • پورت DVI : ندارد
  • پورت HDMI : ندارد
  • پورت DisplayPort : ندارد
  • پورت LAN : یک عدد
  • جک 3.5 میلی متری : پنج عدد
  • خروجی صدای S/PDIF : یک عدد
  • پورت اتصال آنتن WiFi Go : یک عدد (خروجی و ورودی)
  • پورت Aquantina AQC LAN : یک عدد

 

نکته مثبتی که در پنل پشتی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA شاهد آن بودیم؛ استفاده از کلیدهای RESET و USB BIOS Flashback می‌باشد که در بسیاری از مادربردها موجود نیست.

 

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : سیستم صوتی، شبکه و ارتباطات

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

کارت‌ صداهای به کار رفته در مادربردهای سری ROG با وسواس بالا و کیفیت فوق العاده ایسوس همراه شده‌اند. ایسوس برای این مادربرد از یکی از بهترین کارت صداهای خود با نام ROG SupremeFX 8-Channel High Definition Audio CODEC S1220A بهره گیری کرده است. همان طور که از اسم این کارت نیز مشخص است، در مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA شاهد 8 کانال صوتی با کیفیت پخش بالا هستیم. اما این پایان کار نیست، چراکه با استفاده از خروجی صدای S/PDIF می‌توانید از کوچکترین صداها و نویزها مطلع شوید که این امر امروزه در بازی‌های سبک شوتر بسیار حائز اهمیت است.

حالا وقتشه! اینو بخون بهترین مرکز تخصصی خرید و اسمبل کردن کامپیوتر

مادربرد ایسوس RAMPAGE VI EXTREME OMEGA به کارت شبکه وایرلس (WLAN) و کارت شبکه Lan نیز مجهز شده که با توجه به کیفیت کارت شبکه‌های اینتل استفاده شده در این مادربرد، تجربه لذت بخشی از استریم را برای گیمرهای حرفه‌ای رقم خواهد زد. در انتهای این قسمت لازم است بدانید که خوشبختانه ایسوس در این مادربرد از چیپ بلوتوث نیز استفاده کرده و مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA به بلوتوث نسخه 5 مجهز می‌باشد.

 

 

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : ویژگی‌های انحصاری ایسوس

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

در میان شرکت‌های تولیدکننده سخت افزار، ایسوس همواره بیشترین ویژگی‌های جانبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این قابلیت‌ها بسیار متنوع و کاربردی هستند و در حین کار با محصولات این کمپانی متوجه اهمیت حضور آن‌ها در سیستم خود خواهید شد. مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA نیز از ویژگی‌های کاربردی بسیاری برخوردار است که در ادامه بخشی از آن‌ها را به شما خواهیم کرد.

تکنولوژی LiveDash Monitoring : این تکنولوژی بسیار جدید بوده و با قرارگیری سنسورهای مختلف در سراسر مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA ایجاد شده است. با کمک این سنسورها و مانیتور کوچک به کار رفته بر روی پنل مادربرد قادر خواهید بود تا در لحظه از وضعیت فرکانس، ولتاژ در جریان و سیستم خنک کننده سیستم خود مطلع شوید. به دلیل استفاده از سنسورهای با کیفیت تایوانی، آمار به دست آمده در این نوع مانیتورینگ بسیار دقیق بوده و از خطای بسیار کمی برخوردار است. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا از سلامت اکثر قطعات به کار رفته در مادربرد خود مطلع شوید.

کلید شناور Tytan Blade : این قابلیت را می‌توان جدیدترین قابلیت به کار رفته در سری مادربردهای ROG دانست. با استفاده از کلید هایتان می‌توانید 5 نرم افزار و یا ابزار مورد نیاز خود را همواره در دسترس داشته باشید و به عنوان مثال در حین بازی به جواب دادن پیام‌های شبکه‌های مجازی خود بپردازید، پینگ بازی خود را چک کنید یا با دوستانتان مکالمه داشته باشید.

قابلیت Intelligent Control : بر اساس این قابلیت قادر خواهید تا به اورکلاک قطعات مختلف همچون پردازنده، کارت گرافیک و ... بپردازید که همه این‌ها از طریق نرم افزار داخلی ایسوس اعمال خواهد شد و برای انجام این کار دیگر نیازی به ورود به منوی بایوس (BIOS) نخواهد بود.

هشدار : عملیات اورکلاکینگ و تغییرات سخت افزاری، نیازمند دانش و تجربه بالا در این زمینه می‌باشد. لطفا از اعمال هرگونه فعالیت خودسرانه پرهیز کنید.

استودیو صدا Sonic III : استودیوی صدای سونیک 3، آخرین نسخه از سیستم مدیریت صدای ایسوس می‌باشد که برای اعمال تغییرات فوق حرفه‌ای بر روی صدا و به خصوص صدای مجازی طراحی شده است. اهمیت این موضوع زمانی برای شما روشن خواهد شد که با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، اقدام به مشاهده فیلم و یا بازی‌های واقعیت مجازی می‌پردازید.

سیستم مدیریت اینترنت GameFirst V : نرم افزار گیم فرست 5 را میتوان انحصاری ترین قابلیت سری ROG دانست که کاربران این سری محصولات را در رقابت‌های حساس گیمینگ همراهی خواهد کرد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید از کوچک‌ ترین مقادیر مصرفی اینترنت سیستم خود باخبر شوید و با مسدود کردن این مسیر، تجربه‌ای سریع تر و گیمینگ بدون لَگ را تجربه کنید. این افزونه به صورت خودکار با اجرای بازی‌های آنلاین اجرا خواهد شد و در طی بازی همراه شما خواهد بود.

 

نقد و بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA : بنچمارک

 

برای اعلام بنچمارک‌های مربوط به مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA، سعی کردیم تا داده‌هایی از معتبرترین سایت‌های بنچمارک جهانی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. لازم به ذکر است که بنچمارک‌هایی که در ادامه ارائه شده همگی مربوط به مادربرد RAMPAGE VI EXTREME OMEGA بوده و داده‌های ارائه شده در هر قسمت مربوط به سخت افزار مورد بحث می‌باشد. با مشاهده داده‌های زیر می‌توانید انتخاب بهتری در هنگام خرید قطعات مربوط به سسیتم خود داشته باشید. 

حالا وقتشه! اینو بخون مقایسه و راهنمای خرید:پردازنده اینتل بهتراست یا AMD؟

پردازنده : تعدادی از محبوب ترین پردازنده‌های اینتل بر روی مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA تست شده و نتایج زیر به صورت آمار درآمده است. برای تست CPU ترجیح دادیم از مرجع Cinebench R15 استفاده کنیم که یکی از مطرح ترین پایگاه‌های تست پردازنده می‌باشد. توجه داشته باشید که عدد بزرگتر، نشان دهنده هماهنگی و قدرت بیشتر پردزانده با مادربرد می‌باشد. 

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

حافظه RAM : برای تست عملکرد حافظه RAM خودمان دست به کار شدیم و از 4 رم 8 گیگابایت G-Skill TridentZ با فرکانس کاری 3200 مگاهرتز در کنار پردازنده i9-7960X بر روی مادربرد RAMPAGE VI EXTREME OMEGA استفاده کردیم. ترجیح ما بر این بود که برای تست، از نرم افزار بنچمارک محبوب AIDA64 استفاده کنیم. در ادامه داده‌های مربوط به پردازنده (تصویر آبی رنگ) و نتایج بنچمارک حافظه رم (تصویر خاکستری) خدمت شما ارائه شده است.

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

فضای ذخیره سازی (Hard Drive) : از آن جایی که مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA علاوه بر پورت ساتا (SATA) به پورت فوق سریع M.2 نیز محهز شده؛ تست فضای ذخیره سازی به دو قسمت تقسیم شده است. در تصویر اول داده‌های مربوط به پورت ساتا قرار گرفته و تصویر دوم مربوط به پورت M.2 می‌باشد. لازم به ذکر است که هارد مورد استفاده ما در هر دو تست HP S700 pro SSD بوده و نتایج ارائه شده برحسب 500 مگابایت ارائه شده است.

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

نتیجه نهایی :

 

بررسی مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA

 

اگر از دسته کاربرانی هستید که تنها محصولات بالارده و قدرتمند را می‌پسندید و نگرانی از بابت قیمت مادربرد مورد نظرتان ندارید؛ خرید مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA با پشتیبانی از پردازنده‌های سری X اینتل در کنار 256 گیگابایت رم و تکنولوژی‌های چند کارت گرافیکی انویدیا و AMD می‌تواند به طور قطع نیازهای هر کاربری را برطرف سازد. این مادربرد گیمینگ نیز همانند سایر محصولات ایسوس به حجم عظیمی از امکانات و ویژگی‌های اضافی مجهز شده است و قیمت مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA در کنار این ویژگی‌ها یک سخت افزار همه چیز تمام را فراهم آورده است. مادربرد Asus ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA را می‌توان شروعی برای ساخت یک سیستم قدرتمند برای رویایی با برترین گیمرهای دنیا دانست.

 

نقاط قوت :

  • پشتیبانی از پردازنده‌های سری X
  • قابلیت ارتقای سخت افزاری بالا
  • پشتیبانی از تکنولوژی‌های چند کارت گرافیکی Nvidia و AMD
  • برخورداری از سیستم خنک کننده مایع
  • طراحی بسیار زیبا

 

نقاط ضعف :

  • قیمت نسبتا بالا
  • عدم ارائه پورت‌های HDMI و Displayport

 

مشخصات کامل، قیمت و خرید مادربرد ایسوس ROG RAMPAGE VI EXTREME OMEGA LGA 2066