محصولات مرتبط
نقد وبررسی لپ تاپ Asus K451LN

نقد و بررسی 21 بهمن 1393 علی مظفری

نقد وبررسی لپ تاپ Asus K451LN

لپ تاپ های ساخت کمپانی ایسوس همواره از لحاظ کیفیت بالای ساخت مشهور بودند. سری k این لپ تاپ ها به دلیل قیمت مناسب و تنوع کانفیگ، مناسب کاربری های عام از جمله: کاربری اداری، خانگی و یا انجام بازی های رایانه ای می باشد. نوت بوک های سری k در سایزهای 14.1، 15.6 و 17.1 اینچی ساخته شده اند، تا بتوانید بنا بر نیاز و سلیقه ای که دارید از هر سایزی نوت بوک  خود را انتخاب کنید.

 

نقد وبررسی لپ تاپ Asus K451LN

 

طراحی و ساخت:

این سری از لپ تاپ های سری K، ضخامت بسیار کمی دارند و این موضوع به سبک تر شدن وزن نوت بوک منجر می شود. وزن این سیستم 2 کیلوگرم براورد شده است، به همین دلیل Asus K451LN، به عنوان لپ تاپ هایی باریک و سبک معرفی می‌شود و جهشی بزرگ نسبت به مدل‌های ضخیم و سنگین‌وزن سال گذشته محسوب می‌گردد. اما قاب پشت صفحه‌نمایش دیگر پلاستیکی نیست و ایسوس سری جدید K را به روکشی فلزی مزین کرده تا سری K را کاملا فراتر از نوت‌بوک‌های رده‌ی کاربری عمومی نشان دهند.

 

نقد وبررسی لپ تاپ Asus K451LN

 

صفحه نمایش:

نمایشگرهای نوت بوک های سری k از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند، این سری از لپ تاپ ها، 14 اینچی و دارای رزولوشن 1366*768 را می باشند. به علت براق بودن صفحه نمایش ممکن است در محیط بیرون و در زیر تابش مستقیم نور آفتاب، کار کردن با این دستگاه برای کاربر کمی مشکل زا باشد، البته این موضوع مشکل بزرگی نخواهد بود و در بیشتر سیستم ها وجود دارد.

 

نقد وبررسی لپ تاپ Asus K451LN

 

صفحه کلید:

صفحه کلید عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. در ضمن به دلیل سایز موجود، این کیبورد فاقد قسمت عددی جداگانه است. به دلیل بزرگ بودن کلیدهای کیبورد، و نرم بودن و آستانه ی عمق زیاد، تجربه ی لذت بخشی در هنگام تایپ کردن برای کاربر به ارمغان می گذارد.

تاچ پد اندازه ی بزرگی ندارد اما درعوض بسیار حساس است و می تواند فرمان های چند لمسی شما را به راحتی انجام دهد. در ضمن با نصب درایور و نرم‌افزار مربوط به تاچ پد در ویندوز 8، می‌توانید از فرمان‌های لمسی خاص آن، مثل اسکرول یا زوم دوانگشتی و سوئیچ بین آخرین برنامه‌ها، بهره‌مند شوید. تاچ پد به اندازه کافی بزرگ هست و شما کمبودی در استفاده با آن احساس نمی کنید.

 

نقد وبررسی لپ تاپ Asus K451LN

 

پورت ها و باتری:

این لپ تاپ دارای: دو پورت USB3، یک پورت USB2، خروجی HDMI، جک هدفون، جک میکروفون، پورت شبکه RJ45 برای اتصال به اینترنت از طریق کابل و کارت خوان می باشد. در نهایت این سیستم یک لپ تاپ همه کاره است و تمام نیازهای شما را  برآورده می کند.

همچنین این لپ تاپ مجهز به بلوتوث برای ارسال و دریافت سریعتر فایلها می باشد.

باتری این محصول 4 سلولی از جنس لیتیوم پلیمر می باشد و در تست های صورت گرفته روی این باتری تا 4 ساعت بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.

 

نقد وبررسی لپ تاپ Asus K451LN

 

سخت افزار و عملکرد:

در این سیستم  مورد بررسی پردازنده ی، نسل چهارم Intel Core i7 4th Generation 4510U با سرعت فرکانس 2-3.1 گیگاهرتز، که سرعت فرکانس در حالت های مختلف کاربری به صورت خودکار تغییر می کند.

همچنین این لپ تاپ دارای 6 گیگابایت رم می باشد.

یک ترابایت حافظه‌ی داخلی هم به شما این اطمینان را می‌دهد تا کمبودی از بابت ذخیره‌ی فایل‌ها و اطلاعات خوداحساس نکنید.  

پردازنده ی گرافیکی این محصول Nvidia Geforce 840Mمی باشد، که در کنار آن 4 گیگابایت حافظه به صورت جداگانه اختصاص یافته است. این پردازنده های گرافیکی، با توجه به مشخصات فنی و سخت افزاری دیگر، تمام نیازهای شما برای بازی های رایانه ای سنگین، کارهای گرافیکی، نرم افزارهای سه بعدی و کارهای خانگی را به راحتی پشتیبانی می کند.