نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): قدرتمند و جذاب

نقد و بررسی 29 اسفند 1398 علی مظفری

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): قدرتمند و جذاب

یکی از نسخه های جدید سری گوشی های Galaxy S سامسونگ در ماه ژانویه (January) سال 2020 با نام اختصاصی گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) معرفی شد. این گوشی در واقع نسخه لایت پرچمدار سال 2019 شرکت کره‌ای سامسونگ محسوب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی S10 Lite بپردازیم و مروری بر اصلی ترین ویژگی های مثبت و منفی آن داشته باشیم. با فروشگاه هدف همراه شوید.

 

مقدمه

پرچمدار سال 2019 شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S10 بود که شامل دو نسخه پلاس و 5G می‌شد و ما در مقاله "نقد و بررسی گلکسی S10+ ، S10 و S10e: اوج زیبایی و قدرت" به طور جامع به بررسی آن ها پرداختیم. اما در کاه فوریه سال 2020 سامسونگ نسخه جدید و دیگری از گوشی S10 را رونمایی کرد که به آن گلکسی اس 10 لایت گفته می‌شود. این گوشی در مقایسه با گلکسی S10 اورجینال تفاوت های ظاهری و ساختاری نسبتا زیادی دارد، اما از نظر قدرت عملکرد به دلیل تجهیز به تراشه اسنپدراگون 855 یک گوشی درجه یک محسوب می‌شود. به همین جهت شاید خیلی از شما تمایل داشته باشید بهتر با این گوشی و نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید.

ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم به نقد و بررسی گلکسی S10 Lite سامسونگ بپردازیم و تجربه یک هفته‌ای استفاده خود از این اسمارتفون را با شما عزیزان به اشتراک قرار دهیم. سعی می‌کنیم اصلی ترین و مهمترین ویژگی های این گوشی را زیر ذره‌بین قرار دهیم تا نقاط قوت و ضعف آن به خوبی برایتان قابل درک شود. بنابراین اگر قصد خرید یک اسمارتفون جدید را دارید و سامسونگ Galaxy S10 Lite یکی از گزینه های خرید مد نظرتان است، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

 نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت 

می‌خواهیم بررسی گوشی اس 10 لایت را با صحبت در مورد ظاهر و سبک طراحی آن آغاز کنیم. به عقیده ما ظاهر زیبا و شیک یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت این اسمارتفون است. وقتی از نمای رو به رو به گوشی نگاه کنید، صفحه نمایش بدون حاشیه و بزرگ آن جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. نمایشگر این گوشی تقریبا چیزی در حدود 87.8 درصد از کل مساحت پنل جلوی دستگاه را در بر گرفته و اگر به بخش فوقانی آن دقت کنید، می‌بینید که لنز دوربین سلفی دستگاه در داخل ال سی دی نصب است. بنابراین گوشی از نمای رو به رو جذاب و زیبا به نظر می‌رسد و سبک طراحی مدرنی دارد. وضعیت کاملا مشابه برای قاب پشت دستگاه وجود دارد و این بخش از بدنه گوشی هم بسیار زیبا، جذاب و چشم نواز است. دو لبه سمت راست و چپ قاب پشت گوشی کمی خمیده طراحی شده‌اند تا دستگاه خوش دست تر شود و قاب پشت محصول براق به نظر می‌رسد و این مسئله بر زیبایی هایش می‌افزاید.

 

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت)

 

در گوشه سمت چپ و فوقانی قاب پشت گوشی لنز های دوربین اصلی آن تعبیه شده‌اند و یک کادر مشکی رنگ برای تعبیه آن ها ارائه می‌شود که آن هم منجر به ایجاد سبک طراحی خاصی شده که در گلکسی S10 اورجینال شاهد پیاده سازی آن نبودیم. پس گوشی ظاهری بسیار جذاب و شیک دارد اما کیفیت ساخت آن چطور است؟ متاسفانه قاب پشت براق گوشی از شیشه تشکیل نشده و متشکل از موادی خواهد بود که سامسونگ آن ها را "گلاستیک" می‌نامد. در بررسی گلکسی S10 Lite مشخص شد که قاب پشت گوشی در برابر تماس با اشیای نوک تیز حساس بوده و خیلی زود هم روی آن لکه و چربی دست ایجاد می‌شود. بنابراین بهتر است در کنار این گوشی از کیف و گارد موبایل استفاده شود.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 9 اس | Redmi Note 9S

متاسفانه هیچ اشاره‌ای هم به بهره‌مندی پنل جلوی گوشی شیشه گوریلاگلس هم نشده، بنابراین حتما باید روی ال سی دی S10 Lite هم یک لایه گلس محافظ صفحه نمایش نصب کنید. گوشی نام برده شده حدود 186 گرم وزن دارد و بدنه آن ابعاد 8.1 در 75.6 در 162.5 میلیمتری را ارائه کرده است. بنابراین با یک اسمارتفون بزرگ رو به رو هستیم که شاید استفاده تک دست از آن خیلی راحت نباشد و به ویژه بانوان در این راستا با مشکل رو به رو شوند. اگر به گوشی های بزرگ علاقه ندارید، گلکسی اس 10 لایت گزینه خرید مناسبی برایتان نیست. این گوشی از اتصال همزمان دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و به پورت شارژ یو اس بی سی (USB Type C) مجهز است.

بخش زیرین صفحه نمایش گلکسی S10 لایت قابلیت اسکن انگشت را دارد. به بیان دیگر اسکنر انگشت دستگاه در داخل نمایشگر تعبیه شده است. در بررسی محصول مشخص شد که سرعت و قدرت عمل اسکنر انگشت آن واقعا خوب بوده و به عقیده ما قیمت گوشی مناسب در نظر گرفته شده است. متاسفانه گوشی از طراحی ضد آب بهره‌مند نیست و در حین استفاده از آن باید مراقب تماس دستگاه با آب و مایعات باشید. اما وقتی این اسمارتفون را در دست بگیرید چه حسی به شما منتقل می‌شود؟ حسی که با در دست گرفتن گوشی S10 Lite به شما منتقل می‌شود واقعا حس خوبی است و اصلا اینطور نیست که حس در دست گرفتن یک اسمارتفون میان رده را برایتان تداعی کند. گوشی در دست شما بسیار زیبا، جذاب و خاص خواهد بود و این مسئله یکی از ویژگی های مثبت آن محسوب می‌شود.

 

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت)

 

در مجموع ما عقیده دارید سامسونگ گلکسی S10 لایت اسمارتفونی است که از نظر ظاهر و سبک طراحی وضعیت بسیار مطلوبی دارد اما از نظر کیفیت ساخت می‌توانست بهتر باشد و از بدنه‌ای شیشه‌ای و فلزی بهره‌مند شود. به نظر می‌رسد سامسونگ قصد داشته با بهره‌گیری از مواد غیرشیشه‌ای در قاب گوشی سعی کند هزینه تولید آن و قیمت نهایی محصول را کاهش دهد. در کل این اسمارتفون از این بخش نقد و بررسی ما سربلند بیرون می‌آید.

 

 نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): صفحه نمایش 

یکی از ویژگی های بارز گوشی اس 10 لایت مربوط به بهره‌مندی از صفحه نمایش بزرگ می‌شود. نمایشگر این گوشی فقط به اندازه 0.1 اینچ از صفحه نمایش گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10 Plus) کوچک تر است و اندازه 6.7 اینچی را ارائه می‌کند! حاشیه های نمایشگر دستگاه هم بسیار باریک هستند و بدین ترتیب چیزی در حدود 87.8 درصد از کل مساحت پنل جلوی آن با ال سی دی احاطه می‌شود. پنل نمایشگر گوشی از نوع سوپر آمولد پلاس (Super AMOLED Plus) در نظر گرفته شده و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل توسط آن ارائه می‌شود. بدین ترتیب تراکم پیکسلی صفحه نمایش دستگاه به چیزی در حدود 394 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. قابلیت های HDR10+ و Always On Display هم توسط صفحه نمایش 6.7 اینچی دستگاه پشتیبانی می‌شوند.

حالا وقتشه! اینو بخون معرفی انواع صفحه نمایش گوشی

همانطور که در بخش قبل گفتیم قسمت زیرین صفحه نمایش گوشی قابلیت اسکن انگشت را دارد و لنز دوربین سلفی محصول هم در بخش فوقانی ال سی دی و داخل آن تعبیه شده است. متاسفانه هیچ اشاره‌ای به بهره‌مندی پنل جلوی دستگاه از شیشه گوریلاگلس نشده، بنابراین اکیدا توصیه داریم حتما روی صفحه نمایش گوشی یک لایه گلس محافظ ال سی دی نصب کنید تا از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری شود. اما کیفیت تصویر در نمایشگر گوشی چطور است؟ در بررسی گلکسی S10 Lite سامسونگ مشخص شد که تصاویر روی صفحه نمایش این گوشی واقعا با وضوح، شارپنس و شادابی عالی به تصویر کشیده می‌شوند و زیبایی خاصی دارند. کنتراست مطلوبی هم توسط صفحه نمایش دستگاه ارائه می‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید از دیدن محتوا بر روی نمایشگر گوشی لذت ببرید و به ویژه تجربه عالی از تماشای فیلم و کلیپ های تصویری بر روی آن دریافت کنید. ضمنا به دلیل بزرگ و بدون حاشیه بودن صفحه نمایش دستگاه شما می‌توانید از وبگردی با موبایل خود هم تجربه فوق‌العاده‌ای را دریافت کنید. در مجموع صفحه نمایش گوشی به دلیل بزرگ و با کیفیت بودن از ویژگی های مثبت اصلی آن خواهد بود.

 

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت)

 

اما توان تولید روشنایی یا اصطلاحا برایتنس (Brightness) نمایشگر دستگاه به چه میزان است؟ در بررسی گوشی S10 Lite مشخص شد که پنل سوپر آمولد پلاس آن قدرت خوبی در تولید روشنایی دارد و شما می‌توانید با تنظیم شدت روشنایی آن بر روی 100 درصد به راحتی در هر محیط باز و تحت تابش نوری از دستگاه استفاده کنید. ما حتی در شرایطی که نور آفتاب با شدت زیاد به طور مستقیم روی صفحه نمایش گوشی تابانده می‌شد هم توانستیم با تنظیم روشنایی آن بر روی 100 درصد به راحتی از دستگاه استفاده کنید. بنابراین در مجموع بهره‌مندی از صفحه نمایش خوب، بزرگ و با کیفیت یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 لایت محسوب می‌شود.

 

 نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): سیستم عامل و بستر نرم افزاری

 گوشی گلکسی S10 لایت در ماه فوریه سال 2020 رونمایی شده بنابراین جای تعجبی ندارد که به طور پیش فرض از اندروید 10 بهره‌مند باشد. رابط کاربری One UI 2 شرکت سامسونگ هم به طور پیش فرض روی این اسمارتفون نصب است. این رابط نسبت به نسخه های قبل به مراتب بهینه تر شده و قابلیت های خوبی را ارائه می‌کند و از همه مهمتر اینکه عملکرد روان و تقریبا بدون باگی دارد. بنابراین اگر به آپدیت بودن سیستم نرم افزاری گوشی و سیستم عامل آن اهمیت می‌دهید، گوشی Galaxy S10 Lite گزینه خرید خوبی برای شماست. این گوشی از امکاناتی مثل قابلیت استفاده در حالت فول اسکرین یا با دکمه های نویگیشن پشتیبانی می‌کند و به عقیده ما با نمایشگر 6.7 اینچی خود در حالت فول اسکرین تجربه‌ای عالی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

حالا وقتشه! اینو بخون حالت USB Debugging چیست و چه کاربردی دارد؟

ما در بررسی گلکسی S10 Lite اپلیکیشن هایی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک را روی گوشی نصب و به طور مداوم مورد استفاده قرار دادیم. طبیعتا اقدامات روزمره دیگر از قبیل برقراری تماس تلفنی، ارسال و دریافت پیامک، وبگردی، پرسه زدن در یوتیوب و غیره هم از کارهایی بودند که دائما به انجام آن ها می‌پرداختیم. نتیجه بررسی چند روزه ما نشان داد که بستر نرم افزاری گوشی عملکرد کاملا پایداری دارد و به این سادگی ها در آن لگ و تاخیر ایجاد نمی‌شود. البته بدون شک تراشه قدرتمندی که در گوشی S10 Lite بکار رفته هم به ثبات عملکرد آن کمک می‌کند.

 

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت)

 

اما دو ویژگی نرم افزاری که در گوشی گلکسی S10 شاهد ارائه آن هستیم و نسخه لایت این گوشی از آن بی‌بهره است مربوط به بیکسبی (Bixby) و سامسونگ دکس (Samsung DeX) می‌شود. بیکسبی در واقع دستیار صوتی و هوشمند سامسونگ است و قابلیت سامسونگ دکس هم مربوط به امکان نصب گوشی به مانیتور و استفاده از آن در حالت دسکتاپ مد می‌شود.. متاسفانه این دو ویژگی در بستر نرم افزاری Galaxy S10 Lite مورد پشتیبانی قرار نمی‌گیرند. اما در مجموع بستر نرم افزاری دستگاه عملکرد روان و با ثبات دارد و احتمالا پشتیبانی نرم افزاری هم حداقل تا 2 سال آینده از گوشی مورد نظر به عمل خواهد آمد.

 

 نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): پردازنده، رم و حافظه داخلی

 عموما در نسخه لایت گوشی ها از پردازنده ضعیف تری در مقایسه با نسخه اصلی گوشی استفاده می‌شود، اما سامسونگ در Galaxy S10 Lite این رویه را در پیش نگرفته و همان تراشه اسنپدراگون 855 کوالکام را گوشی ارائه می‌کند. حتما می‌دانید که گلکسی S10 اورجینال از نظر تراشه در دو نسخه عرضه شده است که یکی از اسنپدراگون 855 بهره می‌برد و نسخه دیگر از تراش اگزینوس 9820 بهره‌مند خواهد بود اما گلکسی اس 10 لایت فقط در یک نسخه و با تجهیز به اسنپدراگون 855 روانه بازار شده است. تراشه مذکور طبق فرآیند 7 نانومتری تولید شده و یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد و از قدرتمندترین تراشه های موبایلی فعلی بازار محسوب می‌شود.

چهار هسته پردازشگر مرکزی این تراشه از نوع Kyro 485 هستند و فرکانس کاری 1.78 گیگاهرتزی را ارائه می‌کنند. سه هسته دیگر آن از نوع Kyro 485 بوده و فرکانس کاری 2.42 گیگاهرتزی دارند و هسته آخر هم از نوع مشابه Kyro 485 بوده اما فرکانس کاری 2.84 گیگاهرتزی را ارائه کرده است. پردازنده گرافیکی Adreno 640 هم در تراشه مذکور وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی را بر عهده دارد. گلکسی S10 لایت از نظر رم در دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده و از نظر حافظه داخلی هم دو نسخه 128 و 512 گیگابایتی دارد. لازم به ذکر است که ما در بررسی گلکسی S10 Lite سامسونگ نسخه مجهز به رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را در اختیار داشتیم و آن را مورد ارزیابی قرار دادیم. ضمنا این گوشی از اتصال حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند و در صورت نیاز امکان افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات آن وجود دارد.

 

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت)

 

برای اینکه قدرت عملکرد گوشی قابل درک شود ما دو بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) و اسفالت 9 لجندز (Asphalt 9 Legends) را روی آن نصب و هر یک را برای مدت زمان 10 دقیقه اجرا کردیم. سپس از بازی های نام برده شده خارج شدیم و در بخش های مختلف گوشی و اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) آن جهش هایی داشتیم تا سرعت و ثبات عملکرد رم برایمان قابل درک شود. نتیجه بررسی نشان داد که گوشی S10 Lite قدرت پردازشی عالی دارد و از این نظر کاملا مشابه با دیگر پرچمداران بازار عمل می‌کند. بنابراین اگر به قدرت پردازشی اهمیت می‌دهید، نگران نباشید این مسئله نباشید که شاید نسخه لایت گوشی S10 بازده مطلوبی نداشته باشد چون اصلا اینطور نیست و این گوشی قدرت عملکرد عالی دارد.

 

 نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): دوربین

 وقتی روی کاغذ به ویژگی ها و مشخصات گوشی S10 Lite نگاه کنید، یکی از اصلی ترین مواردی که توجهتان را جلب خواهد کرد مربوط به دوربین اصلی محصول می‌شود که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی است! این لنز 48 مگاپیکسلی از نوع واید (Wide) بوده و در کنار آن دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی دیگر هم وجود دارند که به ترتیب از نوع اولتراواید (Ultrawide) و ماکرو (Macro) هستند. قابلیت هایی مثل قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر سوپر پایدار (Super Steady OIS)، عکسبرداری ماکرو، عکسبرداری پرتره، عکسبرداری با زاویه گسترده، HDR، عکسبرداری پانوراما و امکان ضبط ویدیو های 4K با فریم ریت های 30 و 60 فریم در هر ثانیه هم توسط دوربین اصلی گوشی پشتیبانی می‌شوند.

حالا وقتشه! اینو بخون دلیل بکارگیری چند لنز دوربین در گوشی ها چیست؟

اما کیفیت عملکرد دوربین اصلی دستگاه چطور است؟ در بررسی گلکسی S10 Lite مشخص شد که دوربین اصلی آن در محیط های با نور مناسب واقعا عالی عمل می‌کند و می‌تواند عکس های شارپ و با داینامیک رنج مناسبی را به ثبت برساند. در محیط های تاریک و کم نور یا شب کیفیت عملکرد دوربین اصلی کمی افت خواهد کرد اما همچنان عکس ها از جزئیات خوب و نویز کمی برخوردار خواهند بود و با فعالسازی حالت عکسبرداری در شب (Night Mode) می‌توان وضعیت را بهتر هم کرد. عکس های ماکرو و پرتره هم با دوربین اصلی گوشی بسیار خوب ضبط می‌شوند و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. بنابراین در مجموع اگر به کیفیت عملکرد دوربین اصلی اهمیت می‌دهید، مطمئن باشید که سامسونگ گلکسی S10 لایت شما را نا امید نمی‌کند و از عملکرد دوربین اصلی آن راضی می‌شوید.

 

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت)

 

اما دوربین سلفی گوشی چطور است و چه کیفیتی دارد؟ سامسونگ از یک لنز 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی گوشی S10 Lite استفاده کرده است. این لنز از نوع واید بوده و از قابلیت هایی مثل HDR و ضبط ویدیو های و فول دی و همچنین عکسبرداری پرتره پشتیبانی می‌کند. در بررسی گلکسی S10 Lite مشخص شد که دوربین سلفی آن هم کیفیت عملکرد خوبی دارد و با استفاده از آن می‌توانید عکس های بسیار عالی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تیک تاک ضبط کنید. پس در مجموع کیفیت خوب عملکرد دوربین های Galaxy S10 Lite یکی از ویژگی های مثبت محصول خواهد بود.

 

 نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت): باتری و شارژدهی

 با توجه به اینکه گوشی اس 10 لایت صفحه نمایشی 6.7 اینچی دارد، بنابراین انتظار می‌رود که یک باتری قدرتمند هم برای تامین انرژی مورد نیاز آن استفاده شده باشد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است و ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. در بررسی دستگاه مشخص شد که یک کاربر معمولی با یک مرتبه شارژ باتری آن و استفاده نرمال از گوشی تقریبا می‌تواند 1.5 الی 2 روز از دستگاه استفاده کند. ضمن اینکه اگر از تصاویر پس زمینه تاریک و سیاه در گوشی استفاده کنید یا حالت دارک را در اندروید 10 فعال نمایید، مصرف شارژ باتری به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد و تقریبا 2 روز شارژدهی باتری قطعی می‌شود. با این حال مقدار دقیق شارژدهی باتری وابسته به نوع استفاده کاربر از دستگاه خواهد بود.

حالا وقتشه! اینو بخون تشخیص شارژر اصلی از تقلبی | سامسونگ و اپل

اما سرعت شارژ مجدد باتری بزرگ و 4500 میلی آمپر ساعتی دستگاه چطور است و برای فول شارژ شدن آن باید چقدر منتظر ماند؟ گلکسی S10 لایت از یک شارژر 25 واتی هم بهره می‌برد که می‌تواند با سرعت بالایی باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن را شارژ کند. در بررسی گوشی مشخص شد که باتری آن با شارژر اورجینالش ظرف 60 الی 70 دقیقه فول شارژ می‌شود که سرعت شارژ عالی خواهد بود. متاسفانه قابلیت هایی از قبیل قابلیت شارژ بیسیم یا شارژ بیسیم معکوس توسط سامسونگ گلکسی اس 10 لایت پشتیبانی نمی‌شوند. بنابراین شارژدهی خوب باتری و سرعت شارژ مجدد عالی از دیگر ویژگی های مثبت و اصلی گوشی Galaxy S10 Lite هستند.

 

نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت)

 

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی گلکسی S10 Lite (اس 10 لایت) سامسونگ پرداختیم. قیمت Galaxy S10 Lite در مقایسه با S10 اورجینال کمی ارزان تر است و همانطور که در این بررسی دیدید، گوشی خیلی کم و کسری در مقایسه با Galaxy S10 ندارد. شاید اصلی ترین تفاوت های مابین این دو مربوط به طراحی، ظاهر و کیفیت ساخت آن ها باشد. مابقی تفاوت های آن ها تقریبا جزئی هستند و شامل مواردی همچون عدم پشتیبانی از بیکسبی، سامسونگ دکس و غیره می‌شوند. در بخش زیر می‌توانید اصلی ترین نقاط قوت و ضعف گوشی مورد نظر را مشاهده کنید که طی دو دسته‌بندی مجزا خدمتتان ارائه شده‌اند. امیدواریم از این بررسی اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

 

نقاط قوت:

  • ظاهر زیبا و جذاب
  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • سیستم عامل به روز و روان
  • قدرت پردازشی عالی
  • دوربین خوب
  • شارژدهی خوب باتری
  • سرعت شارژ مطلوب باتری

 

نقاط ضعف:

  • قاب پلاستیکی
  • عدم پشتیبانی از طراحی ضد آب

 

مشخصات کامل، قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S10 Lite