Note 8برسی تخصصی

نقد و بررسی 24 آبان 1396 علی مظفری

Note 8برسی تخصصی

صفحه نمایش

سامسونگ با رو نمایی از نوت جدیدش قصد دارد اشتباهات خود را در سری نوت قبلی خود جبران کند.

همان طور که می دانید سامسونگ همواره در تلاش برای حذف حاشیه می باشد که این امر در سری های اس 8 و اس 8 پلاس نیز مشهود است در سری نوت جدید یا همان نوت 8 سامسونگ حاشیه را کاملا حذف نموده است بنابراین اگر به دنبال گوشی بدون حاشیه با سخت افزار قوی و صفحه نمایش بزرگ هستید بهترین انتخاب برای شما خرید گلکسی نوت 8 سامسونگ است .در نوت 8 جهت سهولت کار با قلم انحنا نسبت به اس 8 کمتر بوده و برای کاربرانی که نسبت به لبه اج حس خوشایندی نداردند مناسب است.

علاوه بر طراحی زیبا در نوت 8 مانند سری های قبل از صفحه نمایش امولد با تصاویر پر زرق و بر طراحی شده که کاربر را محو خود می کند.

کیفیت صفحه نمایش و میزان روشنایی صفحه در نوت 8 به گونه ای است که اگر کاربر زیر نور مستقیم خورشید قرار گیرد همچنان کیفیت خود را حفظ رمی کند و هیچ گونه افت کیفیت تصویر ندارد.

طراحی این گوشی بسیار ظریف بوده و کاربر پسند است اما معمولا کاربران ترجیح می دهند حسگر اثر انگشت در پنل رویی گوشی قرار گیرد و رابطه خوبی با پنل پشتی ندارند این یکی ار معایب گوش محسوب می شود.

در سامسونگ نیز دکمه دستیار صوتی قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانیید بسیاری از کار های خود را با صدا سازماندهی کنید.

 

قلم

نوت 8 همانطور که از اسمش پیداست دارای قلم می باشد که به شما امکان یاد داشت برداری نقاشی و رسم تصاویر متحرک را در اختیار قرار می دهد.

 

Note 8برسی تخصصی

 

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی شیائومی Mi 9T Pro : زیبا، خوش دست و با کیفیت

دوربین

در نوت 8 بر خلاف سری اس 8 از دو دوربین استفاده شده که امکان عکاسی پرتره را در اختیارتان قرار می دهد به صورتی که اطراف تصویر تار می شود و جلوه خاصی به عکس های شما می بخشد. اما این در صورتی است که شما میزان تار بودن تصویر را می توانید قبل یا حتی بعد از عکاسی تعیین کنید و تصویر اصلی خود را نگه دارید.

 

Note 8برسی تخصصی

 

نوت 8 در رنگ بندی های بسیار خاص عرضه شده و این امر سبب جذب کاربران بسیاری شده است.

 

Note 8برسی تخصصی