گوشی S7 Edge   جایزه SID را دریافت کرد

اخبار روز تکنولوژی 01 خرداد 1396 علی مظفری

گوشی S7 Edge جایزه SID را دریافت کرد

سامسونگ دلیل دیگری برای جشن و پایکوبی پیدا کرده است چرا که صفحه نمایش EMOLED استفاده شده در گوشی S7 Edge جایزه (SID) انجمن نمایش اطلاعات را دریافت کرده است. این جایزه، یک جایزه بسیار مهم در صنعت تکنولوژی است که به صفحه نمایش هایی که خصوصیات ویژه و بالاترین تکنولوژی ساخت را دارا هستند ارایه می شود.

این انجمن بر این باور است که صفحه نمایش سامسونگ کاملا سزاوار این جایزه هست. به عقیده SID، این صفحه نمایش خطوط ریزی دارد که ظاهر منحنی مانندی به آن بخشیده است و باعث به وجود آمدن طرح مدار بر روی صفحه نمایش می شود و سبب شده است که فضای بلا استفاده اطراف نمایشگر را به حداقل میزان ممکن برساند و میتوان از حداکثر اندازه نمایشگر استفاده برد.

البته باید گفت این اولین جایزه این انجمن به این کمپانی نیست. دو پنل نمایشی دیگر AMOLED این شرکت قبلا در سال های 2013 و 2015 این جایزه را دریافت کرده اند. سامسونگ شروع به تولید صفحه نمایش منعطف از سال 2013 در بیشتر گوشی های هوشمند خود نمود تا امروزه که در گوشی های سری اس 8 کنونی هم به چشم می خورد.

ازعوامل تاثیر گذار در انتخاب محصول برای دریافت این جایزه، علاوه بر طراحی با کیفیت بالا، رضایت مشتری را نیز می توان برشمرد که نمایشگر S7 Edge این خصوصیات را دارا می باشد . البته لازم به ذکر است این گوشی در اوایل امسال نیز برنده جایزه دیگری از GSMA شده بود و این دومین جایزه ای است که کمپانی سامسونگ به دلیل طراحی بی نظیر این گوشی فوق العاده دریافت می کند. سامسونگ جایزهSID را در بیست و چهارم می 2017 در لس انجلس دریافت خواهد کرد.