اخبار جدیدی از ریمیک بازی Dead Space منتشر شد!

اخبار روز تکنولوژی 03 مرداد 1400 علی مظفری

اخبار جدیدی از ریمیک بازی Dead Space منتشر شد!

شرکت EA به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توسعه بازی‌های ویدیویی، چندی پیش طی رویدادی موسوم به EA Play به معرفی برنامه‌های آینده خود و بازی‌های در حال توسعه جدید پرداخت. طی این رویداد خبر آغاز فرایند بازسازی بازی محبوب Dead Space به هوادارن داده شد و در ادامه با پخش یک تریلر کوتاه، رسما بازی Dead Space Remake را معرفی کرد. در ادامه با شرح این خبر همراه فروشگاه هدف بمانید.

 

 

نسخه اورجینال بازی Dead Space سال 2008 عرضه شد و انقلابی در سبک ترس و بقا ایجاد کرد و سبکی از بقا را نشان داد که تا پیش از آن نمونه‌ای از آن دیده نشده بود. این بازی به علت فضای ترسناک و خون آلود خود، توانست جایگاه ویژه‌ای در میان این سبک بازی‌ها پیدا کند و مخاطبان سبک ترسناک را حیرت زده و هیجان زده کند.

نسخه اصلی بازی Dead Space داستان ویژه و پر رمز و رازی را تعریف می‌کرد. این بازی سوال‌های بسیار زیادی در در طول داستان مطرح کرد و هیچ وقت به آن‌ها پاسخ کاملی نداد. سازندگان نسخه ریمیک آن خبر دادند که در نسخه جدید قرار است نگاه ویژه تری به داستان شود و تمام سوال‌های بی پاسخ نسخه اصلی مانند سرنوشت شوم خدمه و علت کشته شدن آن‌ها را پاسخ دهد.

همچنین کارگردان بازی با اعلام خبر از تغییرات مهم و مثبت در عناصر گرافیک، گیم پلی و شخصیت پردازی بازی Dead Space Remake به طرفداران قدیمی این بازی مژده داد. این تغییرات جزئی و صد البته مهم، هم باعث لذت بردن پلیر‌های قدیمی بازی و هم پلیر‌هایی که با نسخه ریمیک بازی شروع می‌کنند خواهد شد.

 

حالا وقتشه! اینو بخون  برترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPP) در سال 2021

 

شب بعد از معرفی ریمیک بازی Dead Space، کارگردان نسخه اصلی این بازی، یعنی گلن اسکافیلد (Glen Schofield) به این خبر واکنش نشان داد. او با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود، از رضایت بخشی خودش در خصوص بازسازی مجدد این بازی خبر داد. طبق این توئیت او خود را بابت کارگردانی نسخه اصلی بازی Dead Space صاحب افتخار می‌داند و به شدت منتظر تجربه نسخه بازسازی آن است.

 

 

اما تنها خبر بدی که در رویداد EA Play شنیده شد، این بود که این بازی تنها روی کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد و متاسفانه کاربران کنسول‌های نسل هشتم نمی‌توانند این بازی را روی کنسول خود تجربه کنند و برای تجربه آن باید از کنسول نسل نهمی استفاده کنند. بازی Dead Space Remake توسط شرکت EA Motive در حال توسعه است و قرار است روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم پی سی منتشر شود.

اخبار تکمیلی بازی Dead Space Remake

بعد از معرفی بازی Dead Space Remake سازندگان اطلاعات جدید و البته بسیار محدودی از این بازی منتشر کردند که در زیر نگاهی به این خبر‌های منتشر شده می‌اندازیم

  • طبق خبر اعلام شده، این بازی به واسطه تکنولوژی پیشرفته کنسول‌های نسل نهمی و SSD قدرتمند و سریع، صفحه لودینگ نخواهد داشت و پلیر‌ها می‌توانند بدون نیاز به انتظار طولانی برای بالا آمدن بازی از تجربه بازی لذت ببرند.
  • بازی Dead Space Remake المان پرداخت درون برنامه‌ای را در خود نخواهد داشت.
  • این بازی قرار است با گرافیک بسیار بالا و گیم پلی بهبود یافته به دست مخاطبان برسد.