ویندوز 10 برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8 رایگان خواهد بود

اخبار روز تکنولوژی 08 فروردین 1394 علی مظفری

ویندوز 10 برای کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8 رایگان خواهد بود

به طور رسمی اعلام شد، که به روز رسانی ویندوز 10 برای کاربران ویندوز 7 و 8 رایگان انجام خواهد شد.
در روز سه شنبه، 21 ژانویه، Terry Myerson، مدیر ارشد مایکروسافت اعلام کرد: کاربرانی که سیستم عامل فعلی آن ها ویندوز 7، ویندوز 8.1 و ویندوز فون 8.1 است، قادر خواهند بود سیستم عامل جدید را به صورت رایگان بر روی سیستم خود نصب کنند، فقط در نظر داشته باشید، این کار به مدت یک سال از شروع انتشار ویندوز 10 صورت می گیرد. هنگامی که این ارتقاء را انجام دهید، مایکروسافت به طور دائمی از سیستم به روز شده ی شما پشتیبانی می کند. 
 

تبلت های ویندوز RT به ویندوز 10 به روز رسانی خواهند شد، که با این کار قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به تبلت افزوده می شود. کاربران کسب و کار نیز مجبور به پرداخت هزینه برای ارتقاء سیستم عامل جدید و دریافت حمایت مستمر می باشند.

شوق و اشتیاق به روز رسانی رایگان ویندوز جدید در میان کاربران به خوبی دیده می شود. کاربران ویندوز 8، با صدای بلند نارضایتی خود را از این سیستم عامل ابراز کردند، که باعث ماندن کاربران روی ویندوز 7 و عدم ارتقاء آن و مانع نشان دادن توانایی های ماکروسافت در ساخت برنامه های کاربردی شد. ساخت ویندوز 10 و اجرای رایگان آن می تواند کاربران بیشتری را به آغوش یک سیستم عامل مدرن مایکروسافت بکشاند.
در حال حاضر از پیش نمایش آزمایشی ویندوز 10 استفاده می کنیم. اگر شما فردی پرماجرا هستید، هنگامی که آن را نصب می کنید، به بررسی تک تک ویژگی ها و جستجوی آن ها می پردازید و تنها زمانی که تمام ترفند ها و مشخصات آن را از قالب ویندوز بیرون کشیدید، می توانید احساس آرامش بیشتری پیدا کنید.