اضافه کردن چند ویژگی به ویندوز 10 براساس رای گیری

اخبار روز تکنولوژی 26 تیر 1402 علی مظفری

اضافه کردن چند ویژگی به ویندوز 10 براساس رای گیری

قبل از ورود ویندوز 10 به بازار، مایکروسافت با رونمایی پیش نمایش آن، قصد دارد تا نیاز کاربران را بفهمد و در صورت نیاز و تقاضای اکثریت تغییراتی را در آن ایجاد کند. در این جا کاربران چند ویژگی را پیشنهاد دادند که ما برای شما موضوعاتی که بیشترین رای را آوردند، لیست می کنیم:

  • اضافه شدن تقویم شمسی:  تعداد آمار کسب شده در این رابطه حدود 1223 نفر بود اما با رشد ناگهانی این عدد به 37 هزار نفر، در صدر درخواست ها قرار گرفته است. احتمال زیادی وجود دارد که این شرکت نیز به این خواسته جواب دهد.

ویژگی های شانسی ویندوز 10

  • اضافه کردن تب به فایل اکسپلورر: این موضوع با 1600 رای در راس نیاز های اکثریت قرار دارد و نشان می دهد بیشتر افراد کمبود این مورد را احساس می کنند.

ویژگی های شانسی ویندوز 10

  • رایگان شدن ویندوز: قبلا شاهد آن بودیم که مایکروسافت به روز رسانی از ویندوز 8 به ویندوز 10 را رایگان کرد، در اینجا کاربران تقاضا دارند که این ارتقاء از ویندوز 7 هم به صورت رایگان صورت بگیرد.

ویژگی های شانسی ویندوز 10

حالا وقتشه! اینو بخون دریافت رایگان ویندوز 10، تنها با چند کلیک

 

  • قرار دادن برنامه های مورد نیاز در منوی start: اجازه ی قرار دادن برنامه های مورد نیاز در قسمت استارت ویندوز، به سرعتر شدن عملکرد کاربر کمک می کند.

ویژگی های ویندوز 10

  • تغییر نوت پد :  تقاضای اکثریت به این صورت بود که ظاهر این برنامه مانند برنامه ی Notepad++ شود.

امکانات ویندوز 10

 

حالا وقتشه! اینو بخون 10 بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 10، 8 و 7

  • Drag & Drop در ویندوزهای مجازی: با مجوز این کار، امکان رد و بدل کردن برنامه ها بین دسکتاپ های مجازی بوجود می آید. در حال حاضر این کار انجام نمی شود، انتظار می رود همچین قابلیتی به ویندوز جدید اضافه شود.

امکانات ویندوز 10

به یاد داشته باشید، که هر کدام از شما قادرید در این رای‌گیری، ۲۰ رای بفرستید و مایکروسافت اجازه ی حداکثر ۳ رای را به هر خواسته می‌دهد.شما می توانید آخرین آمار را از این سایت مشاهده کنید.