رونمایی ار شارژرهای جدید دستگاههای الکترونیکی

اخبار روز تکنولوژی 04 دی 1393 علی مظفری

رونمایی ار شارژرهای جدید دستگاههای الکترونیکی

دستگاه ایستگاه شارژ مخصوص انواع گوشی، تبلت و دستگاه‌های الکترونیکی است، که با قابلیت اتصال کابلی و شارژ بی‌سیم راه اندازی شد.

ترازوی شارژ کننده دستگاهی می باشد با سه پورت USB 3.0 در انواع میکرو یو‌اس‌بی، مینی یو‌اس‌بی و درگاه شارژ اپل 30 پین و پورت لایتنینگ اپل است.

 

اين دستگاه‌ اکنون علاوه بر پورت‌هاي ذکر شده مجهز به کفه الکترومغناطيسي مي باشد که قادر است شارژ را به شکل بي‌سيم انجام دهد.

شارژر بي‌سيم که توسط کمپاني اگترونيک توسعه يافته منطبق بر استاندارد کنسرسيوم شارژ بي‌سيم است.

Qi  يک رابط استاندارد توسعه يافته توسط کنسرسيوم شارژ بي‌سيم براي انتقال قدرت الکتريکي القايي تا فواصل 4 سانتي‌متر است. سيستم Qi شامل يک پد انتقال قدرت و گيرنده سازگار در يک دستگاه قابل حمل است. براي استفاده از اين سيستم، تلفن همراه بالاي پد انتقال قدرت قرار مي‌گيرد و از طريق القاي الکترومغناطيسي شارژ مي‌شود.

اين شارژر جديد در انطباق کامل با تمام گوشي‌هايي که استاندارد Qi را دارند، است. خصوصيت خوب اين دستگاه در ماژولار بودن به اين معني که مي‌توان شارژ بي‌سيم را انتخاب و چند دستگاه را جهت شارژ به آن متصل کرد، است.

مدير توليد کننده اين دستگاه گفته که واقعا هيجان‌انگيز است ترازوي شارژر به آخرين تکنولوژي دنيا مجهز شده و از اين پس مي‌تواند کفه خود را در اختيار شارژ بي‌سيم قرار دهد.