داغ‌ترین اخبار  رویداد PlayStation Showcase 2021 _ گیمر‌ها در اوج هیجان!

اخبار روز تکنولوژی 19 شهریور 1400 علی مظفری

داغ‌ترین اخبار رویداد PlayStation Showcase 2021 _ گیمر‌ها در اوج هیجان!

رویداد PlayStation Showcase 2021 دیشب با شور و هیجان بسیار زیادی برگزار شد و سونی بازی‌های جدید و مورد انتظاری را معرفی کرد. همانطور که می‌دانید حدود دو ماه پیش رویداد مایکروسافت، توانست نظر بسیاری از مخاطبان خود را جلب کند و به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین رویداد‌های چند سال اخیر بود؛ اما آیا رویداد دیشب پلی استیشن توانست با رویداد بی نظیر مایکروسافت مقابله یا حتی برابری کند؟ با اخبار رویداد PlayStation Showcase 2021 همراه فروشگاه هدف بمانید.

 

بخوانید: 10 تا از بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 4

 

معرفی بازی‌های پلی استیشن 5

محوریت رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ معرفی بازی‌های جدیدی بود که قرار است در سال جاری و دو سال آینده برای کنسول ps5 عرضه شوند؛ البته طبق خبری که چند وقت پیش به صورت غیر رسمی منتشر شد، سونی قصد دارد تا چند سال دیگر از کنسول Ps4 پشتیبانی کند. بنابراین به احتمال زیاد بیشتر بازی‌های جدید سونی، هم برای کنسول ps5 و هم برای کنسول ps4 منتشر خواهد شد.

در مراسم پلی‌استیشن دیشب استودیو‌های بازی سازی محبوبی مانور دادند. استودیو اینسامنیاک، استودیو ناتی داگ و سنتا مونیکا از جمله شرکت‌های سازنده‌ای بودند که در رویداد دیشب حضور پر رنگی داشتند و در واقع برگ برنده‌های سونی در آخرین لحظات شوکیس پلی استیشن بودند. در ادامه چندتا از مهم‌ترین بازی‌هایی که در رویداد دیشب حضور داشتند را معرفی می‌کنیم. 

 

معرفی بازی marvel's wolverine

 

رونمایی از بازی marvel's wolverine

 

یکی از هیجان انگیزترین بخش رویداد PlayStation Showcase 2021 نمایش کوتاه اینسامنیاک گیمز از بازی جدید مارول تحت عنوان marvel's wolverine بود. به طور کلی شخصیت ولورین حضور جدی و پر رنگی در دنیای بازی‌های ویدیویی نداشته، البته بازی x men wolverine تا پیش از این توانسته بود نظر مخاطبان را جلب کند ولی نه در حد لازم؛ بنابراین معرفی بازی جدید ولورین، یکی از آن خبر‌هایی بود که دنیای ویدیو گیم به آن نیاز داشت. 

نمایش اینسامنیاک گیمز از بازی marvel's wolverine به قدری کوتاه بود که حتی از چهره ولورین رونمایی نشد؛ ظاهرا این بازی هنوز در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد و هنوز تا انتشارش زمان زیادی باقی مانده. حتی در نمایش هم خبری از تاریخ انتشار نبود. با این حال، احتمالا تا دو سال آینده شاهد شاهکار دیگری از استودیو اینسامنیاک گیمز باشیم.

 

نمایش کوتاهی از بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic

 

Star Wars: Knights Of The Old Republic

 

فرانچایز Star Wars در دنیای ویدیو گیم حضور پر رنگی داشته و استودیو Aspyr توانسته بازی‌های جذاب و خاطره انگیزی از دنیای جنگ ستارگان عرضه کند. مجموعه بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic از آن دست فرانچایز‌هایی است که مدت زیادی از عرضه بازی‌های آن می‌گذرد و نیاز به یک بازسازی اساسی برای طرفداران جدید و قدیم دارد. در نتیجه شرکت سونی با رونمایی از تریلر این بازی، رسما نسخه بازسازی بازی Star Wars: Knights Of The Old Republic را معرفی کرد. 

هنوز تاریخ دقیقی از زمان عرضه این بازی منتشر نشده؛ تنها چیزی که از این بازی می‌دانیم این است که فعلا قرار است برای کنسول ps5 منتشر شود.

 

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در راه است!

 

حضور  Marvel’s Spider-Man 2 در PlayStation Showcase

 

یکی از هیجانی‌ترین لحظات در رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱ (رویداد PS Showcase 2021)، لحظه رونمایی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 بود. این بازی طی نمایش یک تریلر کوتاه و البته پر از اطلاعات جدید معرفی شد. در این تریلر کوتاه ما شاهد حضور هر دو اسپایدرمن، یعنی پیتر پارکر و مایلز مورالز بودیم؛ ظاهرا این دو برای شکست دشمنان جدیدشان با یکدیگر همکاری می‌کنند. در ادامه تریلر، ما شاهد حضور ونوم به عنوان ویلن اصلی بازی بودیم که در واقع میشود گفت هیجانی‌ترین لحظات تریلر، لحظه رونمایی از ونوم بود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد، اما به هر حال قرار است در تاریخ 2023 منتشر شود. هرچند به علت اینکه استودیو Insomniac هم زمان در حال توسعه بازی Wolverine است، ممکن است این بازی با تاخیر در انتشار مواجه شود.

 

ریمستر دو قسمت از مجموعه بازی Uncharted برای کنسول PS5 و PC

 

ریسمتر بازی uncharted

 

پیش از این اخباری مبنی بر خارج شدن مجموعه بازی Uncharted از انحصاری سونی منتشر شده بود که البته هنوز تایید و تکذیب رسمی نشده بود؛ اما بالاخره سونی در رویداد PlayStation Showcase با نمایش کوتاهی از دو بازی Uncharted 4 و Uncharted: Lost Legacy، ریمستر شدن این دو بازی را برای کنسول PS5 و پی سی تایید کرد. این می‌تواند خبر خوبی برای پی سی گیمر‌هایی باشد که هنوز موفق به تجربه بازی محبوب آنچارتد نشدند.

 

از بازی Alan Wake Remastered رونمایی شد!

 

Alan Wake Remastered

 

بازی Alan Wake یکی از شاهکار‌های داستانی در دنیای ویدیو گیم بود که در سال 2010 روی کنسول Xbox و پی سی منتشر شد. این بازی در زمان خود توانست رضایت بالایی از مخاطبان صنعت ویدیو گیم را به خود جلب کند. نقطه قوت این بازی داستان گیرا و درگیر کننده آن بود؛ اما به هرحال این بازی نیاز به بهبود‌های گرافیکی نیز داشت و انتشار یک نسخه ریمستر از این بازی در نسل جدید نیاز بود. در مراسم سونی، تریلری از این بازی منتشر شد و قرار است در تاریخ 5 اکتبر برای دو کنسول ps4 و ps5 منتشر شود.

 

نمایش جدیدی از بازی God of War: Ragnarok

 

PlayStation Showcase

 

سونی همیشه در آخرین لحظات مراسم‌های خود، یک نمایش سوپرایز کننده دیگری برای مخاطبان خود دارد. این بار این برگ برنده، بازی God of War: Ragnarok بود که در لحظات پایانی PS Showcase 2021 تریلری از آن به نمایش در آمد.

در این تریلر قسمت‌هایی از گیم پلی و داستان اصلی بازی نمایش داده می‌شود. گیم پلی بازی نسبت به گذشته تغییر زیادی نکرده و تقریبا قرار است با همان مکانیزم‌های قبلی جلو برود. سلاح‌ها و شخصیت‌ها و قابلیت‌های بازی، دقیقا مانند نسخه قبلی این بازی هستند.

داستان بازی باری دیگر شخصیت کریتوس را مقابل اساطیر اسکاندیناوی قرار می‌دهد. از ثور و اودین گرفته تا تیر، خدای جنگ اسکاندیناوی، همگی در این بازی حضور دارند و قرار است گیمر‌ها اوج هیجان را با درگیری با خدایان اسکاندیناوی تجربه کنند.

 

از دیگر اخبار رویداد رویداد PlayStation Showcase 2021:

  • رونمایی از گیم پلی بازی Gran Turismo 7
  • تاخیر نسخه نسل نهمی بازی Gta v
  • نمایش تریلر جدیدی از بازی Deathloop و Guardian of Galaxy
  • تریلر رونمایی از بازی Rainbow Six Extraction