معرفی رسمی آیفون با رنگ قرمز استراتژی جدید شرکت اپل برای فروش یا جذب مخاطب

اخبار روز تکنولوژی 02 فروردین 1396 علی مظفری

معرفی رسمی آیفون با رنگ قرمز استراتژی جدید شرکت اپل برای فروش یا جذب مخاطب

یکی از جذا‌ب‌ترین محصولات رونمایی شده در رویداد بهاری اپل، معرفی نسخه قرمز آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Red Edition) بود. رنگ بندی محصولات شرکت اپل همواره در یک طیف مشخصی قرار داشت و این برای نخستین بار است که یکی از محصولات آن‌ها با رنگ قرمز به عرضه خواهد رسید. بدون شک طراحی قرمز رنگ جذاب و متفاوت از محصولات عرضه شده در بازار است.

نسخه قرمز آیفون 7 و 7 پلاس تنها در رنگ نسبت به نسخه اصلی خانواده آیفون 7 که سال گذشته میلادی عرضه شد متفاوت است.طبق اطلاعات منتشر شده در سایت اپل نسخه های 128 / 256 گیگابایتی آیفون 7 با قیمت 749 و 849 دلار به فروش می‌رسند و نسخه های 128 / 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس نیز با قیمت 869 و 969 دلار فروخته می‌شوند. محصولات سفارشی قرمز رنگ اپل از جمعه آینده (4 فروردین ماه) به فروش خواهند رسید.

باید منتظر گزارش آمار فروش آیفون قرمز اپل در ماه های آینده باشیم.این استراتژی معرفی رنگ قبل از معرفی آیفون 7s میتواند به میزان درآمد این شرکت و همچنین نگرش برای معرفی سایررنگ های دیگر برای کمپانی اپل باشد.همچنین شرکت اپل قصد دارد در ماه سپتامبر علاوه بر معرفی سری آیفون 7s و 7s Plus آیفون 8 را معرفی نماید.