بهترین گوشی ها از نظر دوربین در سال 2014 کدام یک شناخته شدند؟

بهترین‌ها 29 دی 1393 علی مظفری

بهترین گوشی ها از نظر دوربین در سال 2014 کدام یک شناخته شدند؟

خیلی ها از گوشی به عنوان دوربین استفاده می کنند یعنی موقع خرید گوشی شاید بعد از قیمت ، کیفیت دوربین گوشی موبایل مهمترین چیز در انتخابشان باشد. حال می خواهیم ببینیم بهترین دوربین مربوط به کدام گوشی می باشد؟

Samsung Galaxy Note 4 :

از زمانی که سامسونگ گالکسی اس 2 را معرفی کرد و دوربین این اسمارت فون در میان بهترین دوربین های سال قرار گرفت، انتظارات ما هم از سامسونگ بالا رفت و انصافا سامسونگ هم هرسال در زمینه دوربین پیشرفت چشمگیری بدست آورد.تا اینکه در گالکسی اس 5، سامسونگ یک دوربین 16 مگاپیکسلی را برروی آن قرار داد و پس از بررسی آن توسط ما، تحسین مان را برانگیخت.

بعد از 8 ماه از عرضه این اسمارت فون، هنوز هم گالکسی اس 5 دارای یک دوربین بسیار عالی و یکی از نقاط قوت این اسمارت فون است.فوکوس فوق العاده سریع، ویژگی های غنی دوربین و تصاویر دقیق که آزمایشات ما گواه این ادعاست.

اما باید بگوییم حالا که سامسونگ فبلت دوست داشتنی گالکسی نوت 4 را هم عرضه کرده، همان دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسلی را برروی آن قرار داده،اما تازه با این تفاوت که نقاط عیوب آن را نیز برطرف کرده است که باعث شده است نوت 4 دارای یک تثبیت کننده تصویر نوری عالی باشد و نتیجه آن فبلتیست که عکس های شگفت انگیزی در روز و شب می اندازد.عکس هایی با جزئیات بالا و غنای بسیار رنگ که واقعا عکاسی با این قبلت را لذت بخش میکند.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی گوشی سامسونگ Glaxy Note 4

توجه داشته باشید که بر اساس آزمایشات ما، دوربین گالکسی نوت 4، واقعا، بهترین دوریین در میان تمام گوشی های هوشمند عرضه شده در سال 2014 است.

بهترین دوربین گوشی

IPHONE 6 & IPHON6 PLUS:

همانطور که در بالا گفته شد، دوربین آیفون عالیست.و این دوربین، قطعا سزاوار قرار گرفتن در این لیست به عنوان برترین دوربین های سال است.استفاده از رابط ساده دوربین، و عملیات سریع نرم افزاری در استفاده از دوربین، از ویژگی های بزرگ آیفون است.

عکس های جذاب گرفته شده گواه بر این ادعاست که دوربین آیفون واقعا فوق العاده است.در عین حال، اپل ثابت کرده است که همه چیز، تعداد مگاپیکسل نیست و موارد دیگری نیز اهمیت دارد.نتایج شگفت انگیزی که دوربین 8 مگاپیکسلی آیفون ثبت کرده است به این دلیل است که اپل سخت افزار یک دوربین با کیفیت را با یک نرم افزار با طراحی خوب برای کنترل آن پیوند داده است و چنین نتایج درخشانی در دوربین آن بدست آمده است.

بهترین دوربین گوشی

 

حالا وقتشه! اینو بخون بهترین گوشی های میان رده و خوش قیمت 2019