نقد و بررسی گوشی سامسونگ Glaxy Note 4

اخبار روز تکنولوژی 04 فروردین 1397 علی مظفری

نقد و بررسی گوشی سامسونگ Glaxy Note 4

کمپانی سامسونگ تصمیم به ساختن تلفن های بزرگ تر و با کیفیت تر کرده است. این محصول با صفحه نمایش 5.7 اینچی وارد بازار الکترونیک و دیجیتال خواهد شد. بیشتر مردم فکر می کردند که این محصول به عنوان اسمارت فون بسیار بزرگ است، گروه دیگر فکر می کردند که به عنوان تبلت بسیار کوچک و جمع و جور است. شما می توانید تا قبل از ورود آن به بازار، این گوشی را پیش خرید کنید.

صفحه نمایش این محصول چهار برابر بهتر از کیفیت Full HD می باشد. جنس نمایشگر آن Super AMOLED است که بهترین کیفیت را با رزولوشن 2560*1440 به کاربر ارائه می دهد. از نظر زاویه دید، در همه شرایط بهترین دید را برای شما فراهم می کند و اصلا بستگی به موقعیت شما ندارد.


قاب پشت این گوشی از جنس پلاستیکی و دور بدنه ی آن فلزی است. وزن این گوشی کمی بیشتر از سری قبلی یعنی گلکسی نوت 3 است و همچنین با ابعاد 153.5 x 78.6 x 8.5 میلیمتر بزرگتر از گلکسی نوت 3 ساخته شده است.

Galaxy Note 4، دارای برخی ویژگی های بکار رفته در Galaxy S5 است.

یکی از نکات قابل توجه در این گوشی، مجهز بودن آن به قلم S pen است. این قلم دارای دو قابلیت است: یکی برای نوشتن(fountain) به کار می رود و دیگری برای کارهای عادی و گرافیکی(calligraphy). وجود قلم در این محصولای به شدت مورد نیاز است.  

بررسی سامسونگ گلکسی نوت 4

حالت fountain، عملکرد فوق العاده ای دارد، چرا که در دست خط شما هنگام نوشتن و امضا کردن دقیقا همانند واقعیت است.

این نوآوری به همین جا ختم نمی شود، شما می توانید از این قلم به عنوان ماوس استفده کنید. با کلیک کردن بر روی دکمه ی کنار قلم آن را به حالت هوشیار در آورید و قسمتی از متن یک وب سایت را انتخاب و جای دیگر قرار دهید و  یا حتی قسمتی از یک صفحه را clip کنید.

حالا وقتشه! اینو بخون خالی کردن حافظه گوشی اندرویدی با 5 ترفند ساده و موثر

حالت snap، حالتی است که شما می توانید برنامه ها را در هر سازی که می خواهید قرار دهید.

در این گوشی برنامه ای وجود دارد که اگر شما در حال فیلم برداری باشید و در همان زمان قصد ارسال عکس را داشته باشید، با کلیک روی سمت راست بالای گوشی، برنامه های کاربردی نمایش داده می شوند و کار شما سریعتر پیش می رود.

گلکسی نوت 4