صفحه نمایش گوشی آیفون 6 پلاس، بهترین صفحه نمایش شناخته شد

اخبار روز تکنولوژی 29 مهر 1393 علی مظفری

صفحه نمایش گوشی آیفون 6 پلاس، بهترین صفحه نمایش شناخته شد

بر اساس بررسی های موجود بین اسمارت فون های جدیدی که به بازار آمدند، آیفون 6 پلاس از نظر کیفیت صفحه نمایش بهترین شناخته شده است.

در آزمایش های انجام گرفته، بر اساس گزارشات رسیده از Raymond Soneira، صفحه نمایش آیفون 6 پلاس بهترین عملکرد را نسبت به بقیه اسمارت فون ها دارد.

رزولوشن آیفون 6، 1334*750 و آیفون 6 پلاس 1920*1080 می باشد. کمپانی اپل می گوید که کیفیت تصویر هر دو صفحه نمایش Retina HD می باشد.

Soneira می گوید: که بیشتر خریداران آیفون 6 از عملکرد گوشی خود بسیار راضی هستند.

 با توجه به تست های صورت گرفته روی این صفحه نمایش، آیفون 6 پلاس از لحاظ: روشنایی و شفافیت زیاد، بازتاب نور پایین، بالاترین نسبت کنتراست، بالاترین کنتراست در نور و ... در بین صفحه نمایش اسمارت فون ها رکورد بهترین را برای خود ثبت کرده است. 

به هر حال هر دو صفحه نمایش، رضایت کاربران را جلب می کنند، چرا که دقت رنگ ها در آیفون 6 نزدیک به 99 درصد و در آیفون 6 پلاس 101 درصد می باشد. هر دو گوشی در زیر نور خورشید،  به دلیل بازتاب کم نور بهترین عملکرد را دارند و تغییری در دقت رنگ ها ایجاد نمی کنند.

به طور کلی هر دو صفحه نمایش آیفون 6، در مقایسه با صفحه نمایش دیگر اسمارت فون های Full HD، بسیار قدرتمند تر هستند و گوشی های سامسونگ گلکسی S5 و گلکسی نوت 4، به عنوان بهترین صفحه نمایش OLED شناخته شدند.