اندازه نمایشگرهای گوشی های سامسونگ گلکسی Z fold 3 و گلکسی Z Flip 3 فاش شد

اخبار روز تکنولوژی 09 تیر 1400 علی مظفری

اندازه نمایشگرهای گوشی های سامسونگ گلکسی Z fold 3 و گلکسی Z Flip 3 فاش شد

اندازه نمایشگرهای گوشی های سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 به تازگی فاش شدند. احتمالا گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ طی رویداد 'Galaxy Unpacked' در تاریخ 12 مرداد معرفی شوند. بنابراین اطلاعات زیادی در مورد این گوشی ها در دسترس نیست، اما اخیراً، چندین تصویر به  رسمی منتشر شده است که اشاره به طراحی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3  دارد. هر دو گوشی اخیراً در وب سایتهای صدور گواهینامه اداره استاندارد هند (BIS) و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) دیده شده اند.

 

سامسونگ گلکسی z flip 3

 

Tipster Tron (FrontTron)، اخیراً از طریق رسانه خبری کره ای ETNews ، اندازه صفحه نمایش گوشی های هوشمند تاشو آینده سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 3 دارای صفحه نمایش های دوتایی باشد که احتمالا صفحه اصلی آن 7.55 اینچ با نسبت ابعاد 4: 3: 2 و صفحه دیگر آن 6.23 اینچ با نسبت ابعاد 5: 4 باشد. از طرف دیگر، انتظارات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 از یک نمایشگر اصلی 6.7 اینچی با نسبت ابعاد 25: 9 و صفحه نمایش 1.9 اینچی ثانویه روی قاب برخوردار باشد.

 

تصاویر رسمی گوشی های هوشمند تاشوی جدید سامسونگ که به تازگی منتشر شده اند، نکاتی را در مورد طراحی آنها نشان می دهند. تصویر سامسونگ گلکسی Z Fold 3 یک قلم S را نشان می دهد که روی آن عبارت "Fold Edition" به صورت لیزری حک شده است. این گوشی با دوربین عقب سه گانه طراحی شده است که مشخصات آن هنوز مشخص نیست. سامسونگ گلکسی Z Flip 3 با طراحی دو رنگ دیده می شود که در آن دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه قرار دارد.

 

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

 

هفته گذشته، هر دو گوشی هوشمند سامسونگ در سایت های مختلف صدور گواهینامه مشاهده شدند. این نشان می دهد که معرفی این دو گوشی یعنی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد. نمونه اول در لیست BIS با شماره مدل SM-G507B و SM-F926B / DS مشاهده شد، و اشاره دارد که به زودی در بازار هند معرفی می شود . در حالی که مورد دوم در سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) با شماره مدل SM-F711U همراه با برخی مشخصات اصلی مشاهده شده است. بنابراین انتظار می رود هر دو گوشی از اینترنت 5G پشتیبانی کنند.

 

منبع: gadgets.ndtv