سامسونگ رویداد MWC 2021 را در تاریخ 28 ژوئن برگزار خواهد کرد.

اخبار روز تکنولوژی 03 تیر 1400 علی مظفری

سامسونگ رویداد MWC 2021 را در تاریخ 28 ژوئن برگزار خواهد کرد.

سامسونگ میزبان یک رویداد مجازی در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) در تاریخ 7 تیر است. اگرچه هنوز جزئیات دقیق آنچه غول کره جنوبی در رویداد پیش رو رونمایی خواهد کرد، مشخص نشده است، اما سامسونگ اعلام کرده است که دستگاه های جدید خود می تواند : ساعت هوشمند جدید سامسونگ، گوشی تاشو و تبلت باشد. سامسونگ به طور معمول رویدادهای اختصاصی ‘Galaxy Unpacked’ خود را برای رونمایی از دستگاه های شاخص خود برگزار می کند. با این وجود، می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت نگاه اجمالی به آنچه می توانیم در رویدادهای "Galaxy Unpacked" آینده ببینیم، ارائه دهد.

 

کنفرانس آنلاین سامسونگ Galaxy MWC Virtual Event نام دارد و در ساعت 7:15 بعدازظهر CET (10:45 بعد از ظهر IST) در تاریخ 7 تیر برگزار خواهد شد.

 

رویداد سامسونگ 2021

 

سامسونگ روز دوشنبه تیزر تبلیغاتی را در سایت Samsung Newsroom منتشر کرد. این تصویر تیزر سایه هایی از یک ساعت هوشمند، یک گوشی تاشو و یک تبلت را به همراه دارد.

 

علاوه بر این تیزر تبلیغاتی، سامسونگ معرفی محصولات جدید خود را با بیان اینكه "چشم انداز آینده ساعت های هوشمند" را در این رویداد كه "تجارب جدیدی را برای كاربران و فرصت های جدیدی را برای توسعه دهندگان فراهم می كند" معرفی كرد. این شرکت همچنین خاطرنشان كرد كه "قصد دارد آخرین فن آوری ها و نوآوری ها را ارائه دهد" كه می تواند حول "اهمیت روزافزون امنیت دستگاه های هوشمند" باشد.

 

تیزر تبلیغاتی و توضیحات این شرکت حاکی از آن است که می توان انتظار داشت پیشرفتهای جالبی از این رویداد MWC 2021 پدیدار شود. این پیشرفت ها می توانند شامل یک تجربه جدید سیستم عامل Wear OS باشند که ممکن است ترکیبی از آنچه گوگل ماه گذشته در کنفرانس I / O خود اعلام کرد و One UI اختصاصی سامسونگ باشد.

 

رویداد سامسونگ 2021

 

اگر نگاهی به شایعات بیندازیم، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی تعدادی از محصولات است. این محصولات شامل گوشی های تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 و همچنین تبلت های خانواده Galaxy Tab S8 و ساعت های هوشمند Galaxy Watch 4 است. انتظار می رود محصولات جدید در یک رویداد Galaxy Unpacked در ماه آگوست برای اولین بار معرفی شوند. با این حال، سامسونگ ممکن است هفته آینده در رویداد MWC 2021 اطلاعاتی درباره آنها به ما بدهد.

 

منبع: gadgets.ndtv