سامسونگ محصولات Galaxy Note Edge را رونمایی کرد

اخبار روز تکنولوژی 14 مهر 1393 علی مظفری

سامسونگ محصولات Galaxy Note Edge را رونمایی کرد

سامسونگ تصمیم به تغییر شکل دادن محصولات خود کرده است،  از جمله ی این تغییرات، داشتن یک صفحه نمایش مستقل در لبه ی سیستم می باشد. به این صورت که صفحه نمایش کمی خم شده است و حالت منحنی دارد. تفاوت دیگر این گوشی با گلکسی نوت 4، وزن کمتر و ابعاد کوپکتر می باشد، که باعث خوش دست تر شدن این گوشی می باشد.

هر دو صفحه نمایش این گوشی HD و با رزولوشن 1440*2560 می باشد. سایز این صفحه نمایش 5.6 اینچ می باشد که نسبت به گلکسی نوت 4 کمی کوپکتر شده است، همین موضوع باعث خوش دست تر شدن این گوشی می شود و  طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

سیستم عامل این گوشی اندروید 4.4.4 می باشد که در حال حاضر جدیدترین ورژن اندروید است. از برنامه های نرم افزاری جدید این گوشی می توان به، برنامه ای جهت نمایش به روز رسانی برنامه های کاربردی، خط کش  و تعداد زیادی برنامه ی کاربردی دیگر اشاره کرد.

پردازنده ی به کار رفته در این محصول چهار هسته ای و مدل Krait 450 (Snapdragon) با سرعت فرکانس 2.5 گیگاهرتز و همراه با آن پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A53و Cortex-A57  با سرعت فرکانس 1.3 گیگاهرتز طراحی شده است. با این پردازنده ها شما به راحتی می توانید بازی های مورد علاقه و هر برنامه ی مورد نیاز خود را دانلود کنید. همانطور که ملاحظه می کنید این گوشی سخت افزار فوق العاده قدرتمند دارد که شما این تنظیمات را در کمتر گوشی پیدا خواهید کرد.

سامسونگ، این محصول جدید را به 16 مگاپیکسل دوربین مجهز کرده است. در واقع این دستگاه لرزشگیر اپتیکال تصویر را با لرزشگیر دیجیتال نرم افزاری ترکیب کرده تا ویدئو هایی بدون لرزش و بدون هیچ گونه تخریب را تولید کند.