بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro : گوشی جذاب با  صفحه‌ای  گسترده

اخبار روز تکنولوژی 01 آبان 1397 علی مظفری

بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro : گوشی جذاب با صفحه‌ای گسترده

حدود 6 ماه پیش شرکت شیائومی (Xiaomi) گوشی صفحه گسترده خود را با نام ردمی نوت 5 پرو ( Redmi Note 5 Pro) روانه بازار کرد و اخیرًا نیز از جدیدترین مدل گوشی‌های خود با نام ردمی نوت 6 پرو (Redmi Note 6 Pro) رونمایی نمود.

 

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro

 

در نگاه اول گوشی Redmi Note 6 Pro از لحاظ سخت افزاری بزرگتر و به روزتر از نسخه قبلی خود یعنی Redmi Note 5 Pro است. اگر از ویژگی "ناچ" گوشی که حاشیه بالایی آن می باشد صرف نظر کنید، این نسخه از سرعت عملکرد بالاتری برخوردار است.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی ردمی 9 شیائومی | Xiaomi Redmi 9

 

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro

 

ابعاد صفحه نمایش Redmi Note 6 Pro نسبت به مدل قبلی از 5.99 اینچ به 6.26 اینچ تغییر پیدا کرده و طول آن نیز بلندتر شده است.( از 18.9 اینچ به 19.9 اینچ)

وضوح صفحه نمایش ردمی نوت 6 پرو 1080x2280 پیکسل است و مجهز به رزولوشن IPS LCD می باشد. اگرچه با در دست گرفتن آن بیشتر با عملکردش آشنا خواهیم شد.

 

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro

 

گوشی Redmi Note 6 Pro مجهز به پردازنده اسپندراگون 636 (Snapdragon 636) می‌باشد و دارای رم 4 تا 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر آن با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت است که با استفاده از کارت حافظه در شیار سیم کارت دوم قابل ارتقاء خواهد بود.

حالا وقتشه! اینو بخون نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 | Redmi Note 8

برگ برنده دیگر گوشی Redmi Note 6 Pro، دوربین آن است که برای دوربین جلوی دوگانه به سنسور 20 و2 مگاپیکسلی و عمق تصویر f/2.0 مجهز شده و دوربین‌های پشتی دوگانه 12 و 5 مگاپیکسلی می باشد.

 

بررسی گوشی Xiaomi Redmi Note 6 Pro

 

باطری به کار رفته در گوشی ردمی نوت 6 پرو 4000 میلی آمپر با عملکرد شارژ سریع 2 برابری بوده و سیستم عامل آن اندروید 8.1 Oreo است که نسبت به اندروید 7.1 مدل قبلی بسیار پیشرفته‌تر است.

در نهایت بدنه میانی گوشی Redmi Note 6 Pro از فلز و قسمت‌های بالایی و پایینی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است که باتوجه به ویژگی ناچ در نوع خود بسیار منحصر به فرد است.

 

 

منبع: GSMArena