نسخه ی 2015 لپ تاپ Razer Blade به بازار وارد می شود

اخبار روز تکنولوژی 20 شهریور 1396 علی مظفری

نسخه ی 2015 لپ تاپ Razer Blade به بازار وارد می شود

این سیستم، یکی از باریک ترین لپ تاپ های بازی جهان محسوب می شود که به پردازنده ی گرافیکی قدرتمند  Geforce GTX970M همراه با پردازنده ی چهار هسته ای اینتل مجهز شده است. این مدل به روز رسانی شده نسبت به مدل سال قبل حدود 400 مگاهرتز سریع تر عمل می کند. 
وزن این لپ تاپ گیمینگ حدود 2 کیلوگرم اندازه گیری شده است. از لحاظ ظاهری تغییر چندانی صوورت نگرفته، اما همانطور که در بالا اشاره شد، تنظیمات داخلی این سیستم به گونه ای تغییر یافته که عملکرد این سیستم را برای گیمرها فوق العاده کرده است. تغییر کارت گرافیک از سری 870M به 970M، یک ارتقای قابل توجه به حساب می آید. 
از مزایای این پردازنده می توان به خنک نگه داشتن سیستم اشاره کرد که حتی در شرایط سنگین و پر استرس دمای لپ تاپ را متعادل نگه می دارد. 


از دیگر مشخصات فنی می توان به پردازنده ی چهار هسته ای Core i7 4702HQ با سرعت فرکانس پایه ای 2.6 گیگاهرتز اشاره کرد. 
صفحه نمایش این سیستم 14 اینچی با رزولوشن 3200*1800 می باشد که تصاویر را با کیفیت و وضوح فوق العاده نمایش می دهد. علاوه بر این، از دیگر نکات مثبت نمایشگر، پشتیبانی از قابلیت لمسی می باشد. 
به طور کلی این سیستم، در رده ی خود یکی از سبک ترین لپ تاپ های مخصوص بازی و منحصر به فرد برای افراد حرفه ای محسوب می شود. همچنین قیمت فروش از 2200 دلار شروع می شود.