لپ تاپ Lenovo z50، با پردازنده ی core i7 و کارت گرافیک GeForce وارد بازار خواهد شد

اخبار روز تکنولوژی 14 آذر 1399 علی مظفری

لپ تاپ Lenovo z50، با پردازنده ی core i7 و کارت گرافیک GeForce وارد بازار خواهد شد

لپ تاپ Lenovo z50، با پردازنده ی core i7 و کارت گرافیک GeForce وارد بازار خواهد شد. اگر شما نیازمند به لپ تاپی هستید که کلیه نیازهای شما را برآورده سازد، این سری از لپ تاپ های لنوو، می تواند به شما کمک کند.

این صفحه نمایش 15.6 اینچی با دقت 1920*1080 و با ویژگی عدم تابش نور، انتطارات شما برای دیدن فیلم و بازی های کامپیوتری برآورده می کند.

لپ تاپ Lenovo z50 با پردازنده ی intel  i7-4510U، عملکرد فوق العاده ای دارد و از سری لپ تاپ های قدرتمند به حساب می آید. همچنین این لپ تاپ با کارت گرافیک NVIDIA 820M با 2GB حافظه اختصاصی تعبیه شده است، این کارت گرافیکی نیاز شما را برای کارهای سنگین، بازی های رایانه ای و نرم افزارهای سه بعدی برطرف می کند .

این لپ تاپ به 1 ترابایت هارد دیسک و در کنار آن 8 گیگابایت SSD، که به بوت شدن سریع سیستم عامل کمک بسیاری میکند، مجهز میکند.

این لپ تاپ با حافظه ی داخلی 8GB، فضای مناسبی را برای دخیره سازی فایل ها در اختیار شما قرار می دهد.

لپ تاپ Lenovo z50

همچنین این لپ تاپ دارای بلوتوث ورژن 4، Wireless-AC 3160 WiFi، خروجی HDMI، پورت USB3، پورت شبکه و کارت خوان چند کاره است.

در آزمایش های انجام شده، باتری لپ تاپ Lenovo z50 عملکرد فوق العاده ای داشته است و تا 5 ساعت استفاده ی ممتد از لپ تاپ به شما بازده می دهد.

از لحاظ سبکی و ضخامت این لپ تاپ باید گفت که، این لپ تاپ با ضخامت کمتر از 2.5 سانتی متر و وزن 2.4 کیلوگرم، به راحتی قابل حمل است.