5 تا از بهترین لپ تاپ های ساخت کمپانی ایسوس

بهترین‌ها 25 دی 1393 علی مظفری

5 تا از بهترین لپ تاپ های ساخت کمپانی ایسوس

شرکت ایسوس طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است، مخصوصا این روزها که به ساخت لپ تاپ های متفاوت و منحصر به فردی دست زده است طرفدارن بیشتری را به سمت خود کشانده است و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. 5 محصول زیر جزء بهترین لپ تاپ های ایسوس شناخته شده اند:
ASUS Transformer Book TX300:
این سیستم دارای شاسی براق و اندازه ای جمع و جور دارد. همچنین شامل یک صفحه کلید و پد لمسی بسیار راحت است که تاچ پد اعمال و فرمان های چند لمسی را به خوبی اجرا می کند. با جدا کردن صفحه نمایش از کیبورد، این لپ تاپ به یک تبلت قابل حمل و سبک تبدیل می شود، که در این صورت به شما امکان گسترش فضای ذخیره سازی را می دهد.  


ASUS G751JY:
گرافیک Nvidia مکسول و همچنین وجود هارد از نوع SSD، این سیستم را به یک لپ تاپ گیمینگ بسیار قدرتمند تبدیل کرده است. به لطف صفحه های خنک کننده و جدید ایسوس نیز سر و صدای این لپ تاپ کمتر از گذشته است. این لپ تاپ ویژگی های خاصی را برای گیمران به همراه دارد که از جمله ی آنها می توان به دسترسی سریع به شبکه ی استیم با یک دکمه بر روی کیبورد، امکان ضبط بازی با یک دکمه و به همراه داشتن هدست های گیمینگ ایسوس به نام SonicMaster اشاره کرد.


ASUS ZenBook NX500:
صفحه نمایش، کیفیتی برابر 4K دارد و از استفاده ی همزمان از ده انگشت به طور همزمان  پشتیبانی می کند، این در حالی است که بیشتر صفحات نمایش لمسی نهایتاً از 5 فرمان لمسی همزمان پشتیبانی می‌کنند. کارت گرافیکNVidia GTX 850M ، 8 گیگابایت حافظه RAM ، و حافظه داخلی 512 گیگا بایتی SSD وجود دارد که در کنار یکدیگر قدرت بالایی به این اُلترابوک بخشیده است.


ASUS K200MA:
به عنوان یک لپ‌تاپ کوچک و ارزان قیمت، X200MA با صفحه نمایش 11 اینچی خود و وزن 1.2 کیلوگرمی، و رنگ‌های متفاوت می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که نیاز به یک دستگاه برای حمل و انتقال اطلاعات خود دارند. تصاویر تولید شده در صفحه نمایش این لپ تاپ HD با دقت تصویر 1366×768 کاملا معقول و نرمال است و همچنین، زاویه دید با توجه به اندازه صفحه نمایش زیاد است. از سخت افزار این لپ تاپ می توان به پردازنده ی قدرتمند Baytrail اشاره کرد. 


ASUS Transformer Book Chi Hands-On: 
با ورود این لپ تاپ  به بازار الکترونیک و دیجیتال، افراد بسیاری شگفت زده شدند. کار کردن با این محصول 12.5 اینچی بسیار راحت تر و خاص تر از سیستم سرفیس پرو می باشد. این سیستم در دو نوع صفحه نمایش یکی با رزولوشن، 2560*1440 و دیگری 1920*1080 تولید شد.  پردازنده ی اینتل و بازدهی طولانی مدت شارژر از ویژگی های دیگر T300 Chi هستند. 

علاوه بر این این محصول، یک سیستم هیبریدی به شمار می آید، چرا که با جدا شدن از از صفحه کلید به تبلت تبدیل می شود..